5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק

5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל

ב 5 השנים האחרונות פייסבוק נהפכה לשטח הפרסום הגדול בעולם

מארק צוקרברג כנראה עושה כמה דברים נכון , כי פייסבוק הפכה בשנים האחרונות מעוד רשת חברתית קטנה
לענקית פרסום בין לאומית שמשאירה אבק לפלטפורמות הפרסום האחרות - מהעיתונים הגדולים ועד גוגל

אז למה באמת כדאי לפרסם בפייסבוק?

אין מספיק נייר שעליו ניתן לכתוב את כל הסיבות למה 🙂
לכן ריכזנו עבורכם את 5 הסיבות העיקריות שאתם פשוט חייבים להכיר:

1. כי אין לכם כסף עודף

להיות בעל עסק קטן עד בינוני בישראל זה ממש לא פיקניק- אומר הכותב מניסיון
לכן חשוב שתקציב הפרסום של העסק יהיה תלוי בעסק ולא בגחמות של מחלקת הפרסום בעיתון או ברדיו.
פייסבוק נותנת אופצייה מעולה לעסקים להוציא את התקציב שאיתו הם מרגישים נוח ומתאים למסגרת הפיננסית של העסק

2. כי אנחנו לא אוהבים לצאת פרייאר

אין דבר יותר שהישראלי המצוי שונא יותר מאשר לצאת פרייאר.
אנחנו חייבים לדעת שקיבלנו את המחיר הכי טוב שאפשר עבור המוצר או שירות שבו אנחנו מעוניינים.
ובעסקים אתם חייבים להיות הכי ישראלים שאפשר- ולדעת בדיוק כמה הוצאתם ואיזה תוצאה זה הביא
מה שנקרא בשפה המקצועית: ROI.
מערכת הפרסום של פייסבוק מעניקה כלים מדויקים למדידה שיעזרו לכם תמונה ברורה
על המצב הפיננסי של העסק- עד רמת האגורה.

3. כי לא שווה למכור קרח לאסקימוסים

"אתה חייב לדעת למכור קרח לאסקימוסים" זה המשפט הראשון שסיפרו לי שהתחלתי לעבוד במכירות.
שאיש שיווק טוב זה אדם שיכול ליצור הצעה כזאת טובה שכל אדם פשוט יעצור הכל ויקנה.
מי ידע שמערכת הפרסום של פייסבוק תגיע בענק ותשנה מקצה לקצה את עולם הפרסום.
אנחנו חיים בעולם מדהים- בו אנחנו יכולים בעזרת פילוחים להגיע בדיוק לקהל הרלוונטי ולהציג לו את הפרסומות הרלוונטית
וככה לחסוך הרבה מאמץ, כסף וזמן.

4. כי אין כמו סרטון טוב

יותר מי 100 מיליון דקות של וידיאו נצפות כל יום על ידי גולשי הפייסבוק.
פרסום בוידיאו ניהיה המלך החדש בעולם הפרסום במאקרו ובפרסום בפייסבוק במיקרו.
בעזרת כלי הוידיאו של הפייסבוק תוכלו להציג מה אתם מוכרים בצורה כיפית , מיוחדת
והכי חשוב בצורה אנושית - להראות לקהל שעומד אדם אמיתי מאוחרי העסק.

5. אנשי הפרסום הטובים נמצאים שם

הפרסום בפייסבוק נהפך לטוב יותר ומדויק יותר כלל שהזמן עובר.
הרבה משרדי פרסום נכנסו לתמונה בשביל להביא לכם-בעלי העסקים את התוצאות הכי טובות.
אבל בשונה ממשרד פרסום "של פעם" שמציאה לך שיווק בלי לתת לך יכולת לבדוק עם הפרסום עובד
משרדי הפרסום של העולם החדש - עידן הפייסבוק יכולים להראות לך בדיוק את רמת האפקטיביות של הפרסום
או במילים אחרות:" כמה כסף תרוויח משקל אחד של פרסום"

לסיכום

פייסבוק עשה מהפכה בעולם הפרסום ואתם לא יכולים להישאר מאחור-
עבודה נכונה שם תוביל את העסק שלכם להצלחה שאליה אתם חולמים.