קמפיין פייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק נותנת ברוב המקרים את המענה החזק, החכם והמקיף ביותר להשגת מטרות עסקיות שונות ומגוונות דרך כלי הפרסום העצמאיים של פייסבוק.
היתרון הגדול של מערכת הפרסום של פייסבוק מגיע בעיקר בזכות האפשרויות היצירתיות הניתן לעשות בה בסוגי הקמפיינים השונים.

נטונט זכתה להוביל קמפיינים מוצלחים ויצירתיים אשר הביאו לתוצאות עסקיות בלתי רגילות עבור מגוון רחב של עסקים וחברות.
אנו מרכיבים קמפיינים המשלבים טכניקות שמביאות לתכלס תוצאות, כאשר כל זאת בהתאם לצרכים והמטרות של הלקוח.

 

בנטונט אנו עושים שימוש בקמפיינים מהסוגים הבאים:
קמפיין לייקים - צבירת אוהדים לדף הפייסבוק העסקי (בהתאם לפילוח מדויק לקהל היעד הרצוי לעסק).
קמפיין אינגייג - קמפיין מעורבות שמטרתו ליצור אינטרקציות עם הדף (כגון: לייקים, שיתופים ושאר תגובות לפוסטים השונים).
קמפיין לידים - איסוף לידים ולקוחות חדשים המתעניינים בשירות שנציע ללקוח בתוך פייסבוק עצמה.
קמפיין הקלקות לאתר - קמפיין שמטרתו לסמן ולהביא קהל יעד איכותי מדף הפייסבוק העסקי שלכם אל דף הנחיתה/אתר הרצוי.
קמפיין צפיות בסרטון וידאו - הוספת צפיות לוידאו שעלה בעמוד ולהפוכו לויראלי עם מיקוד נכון לקהל היעד.
קמפיין מודעות מקומית - קמפיין שמטרתו חשיפת העסק והפוסטים לאנשים שונים הנמצאים פיזית באיזור של העסק.