שלושת חוקי השיווק של מותגי סופר פרימיום היקרים בעולם

%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%a9%d7%aa-%d7%97%d7%95%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92%d7%99-%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%a8-%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%95

שלושת חוקי השיווק של מותגי סופר פרימיום היקרים בעולם

1 – הלקוח בעצם קונה סטטוס חברתי, ולזה אין מחיר.
אם יש לי מוצר של אפל או רולקס או מכונית יוקרה אני חלק ממועדון יוקרתי אוטומטית..
מכירים אנשים שקונים נעלי ספורט שעולות 1000 ש"ח בשביל להסתובב איתם ברחוב ובקניון או כאלה שגרים בבית מעוצבים שהם בכלל לא מבינים את העומק והעוצמה של העיצוב שהם גרים בו? או שמגיעים למסעדות יקרות ואוכלים מנות שבכלל אין להם מושג על היצירה הקולינרית שלפניהם? אז זה זה..

נטו נט

2 – אומנות, מלאכת מחשבת בעבודת יד – עם ככפות לבנות, בטיפול מסור וקפדני, יחס אישי ויכולת לדבר שעות בשבחו של המוצר.. זה הכל בכדי להראות שהערך הגבוה מוצדק..
3 – חסמי מכירה – מהדורה מוגבלת, מלאי מוגבל, חסמי כניסה, הרשמה לרשימת המתנה
תמיד עם כפפות לבנות

neto net

לסיכום 

עכשיו תכל'ס זה שלאתר נהייה כזה משקל מכריע על העסק זה בעצם יכול להיות קלף מנצח עבורכם כי אפשר לבנות את כל מה שלא חלמתם שהעסק שלכם צריך ע"י הקלדות על מקלדת ותנועות עכבר.. תחשבו למשל איזה עולם מטורף זה היה אם לאדריכלים ומעצבי פנים הייתה את האפשרות לבנות לכם משרדים וחנויות ללא הגבלה פיזית, טכנית או כלכלית עם העכבר והמקלדת ובכמה קליקים להדפיס לכם את המשרד החדש כולל התדמית וכל מה שהכי מדוייק ונכון עבור העסק שלכם, ללא עלויות של חומרים, ללא כח אדם של נציגות מכירה, שירות לקוחות, מח' שיווק ופועלים נוספים..