העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

מיתוג הוא הלבוש של העסק, תוכן והסיפור הם האישיות של העסק.
שילוב חזק של תוכן טוב ורלוונטי עם שפה תקשורתית תואמת יכול לקבל ביטוי קריאטיבי עוצמתי אם מפצחים נכון את הסיטואציה באריזת המוצר (מוחשית/גרפית).

הסיפור, כמו האריזה, חייב להיות רלוונטי ולייצר רגש כמו הומור/ הזדהות/ תחושת שייכות ועוד אצל הצרכן בכדי לקדם את המוצר/שירות ובכך לעלות מודעות על המותג ולהגדיל מכירות.

subscribe to our YouTube channel

האירוויזיון של 2019 כבר ממש מעבר לפינה וכמו כל סיבה למסיבה מותגים רבים ממהרים לתפוס טרמפ על המאורע הנוצץ לטובת קידום המותג והעלאת מכירות. אחת הדוגמאות המעניינות לקמפיין RTM (קמפיין Rael Time Media המתבסס על אירועים אקטואליים) היא חברת קוקה קולה המוציאה מהדורת פחיות מוגבלת שכולה סובבת סביב האירוויזיון. בשל העובדה שקוקה קולה היא מותג בין לאומי, היא יוצאת בגימיק מדליק ובעיקר רלוונטי, המלמד את התיירים את מילות הסלנג הישראלי.  

למשל: when something just perfect say : MOOSH
כשמשהו ממש מושלם אומרים : מווש 
תמונה ששי צילם

קוקה קולה הקיימת כבר 133 שנים, ומוצריה נמכרים בסדרי גודל של 10 מיליארד “חתיכות” ביום ברחבי העולם, לא מפספת אף הזדמנות לשיווק מחוץ לקופסא. והרבה מכם ישאלו למה היא צריכה את זה בכלל?
התשובה פשוטה, Story telling. 
סטוריטלינג היא היכולת “לעטוף” כל מוצר (או שירות) באריזה ולהפוך הכל ל- “סיפור” המייצר חיבור, מעורבות, וחדירת המוצר/שירות לתודעת הצרכן. 
דוגמא נוספת ל- RTM מצליח וסטוריטלינג מצויין היא חברת בורגראנץ’ שהציבה שלטי חוצות עצומים עם הכיתוב: good luck to all Eurovision participanc  כאשר מתחת לכתובת באנגלית מופיעה המשפט : סתאאאם, בהצלחה רק לקובי. 

מטרת השילוט היא להתחבר להומור והציניות הישראלית, בכך לספק מסר חד המספר סיפור שלם ב-4 משפטים פשוטים. 
לכן, כשאתם מוכרים מוצר או שירות כלשהו התייחסו בכובד ראש למתרחש בעולם סביבכם ותנו מקום של יראת כבוד לאריזת המוצר/השירות. 
כי אם התוכן הוא המלך- הסיפור הוא לב ליבו של התוכן

חשיפה בלעדית – קמפיין בחירות של פוליטיקאים משנים את דעת הציבור – הראיון המלא והלא מצונזר

ראיון בלעדי מלא לחברת החדשות

כיצד פוליטיקאים בפייסבוק ורשתות חברתיות משנים את דעת הציבור

ראיון לדפנה ליאל עבור חברת החדשות ערוץ 2, 12, 13

הסודות מאחורי הקמפיינים הפולטיים שיכולים לשנות בפועל את דעת הקהל ולעצב אותה – הראיון המלא והבלתי מצונזר נחשף.

צפו בתחקיר מתוך מהדורת החדשות המרכזית עם יונית לוי ודפנה ליאל על חידושי הטכנולוגיה, האסטרטגיות וכלי המדיה החכמים בהם אנו עושים שימוש עבור עסקים ופוליטיקאים. 

הגירסה המלאה ללא צנזורה! האנשים שמאחורי הקמפיינים הפולטיים החזקים ברשתות החברתיות נחשפים!
תחקיר מתוך מהדורת החדשות המרכזית עם יונית לוי ודפנה ליאל על חידושי הטכנולוגיה, האסטרטגיות וכלי המדיה החכמים בהם אנו עושים שימוש עבור עסקים ופוליטיקאים.

היצירתיות, יחד עם היכולת לנטר בצורה מדוייקת את הלקוחות מוכיחה עצמה פעם אחרי פעם בהשגת תוצאות פוליטיותעסקיות מעל למצופה.

כתבתה של דפנה ליאל עבור חברת החדשות ערוץ 2, 12, 13 – הכח של פוליטיקאים להשפיע בפייסבוק ורשתות חברתיות

כתבתה של דפנה ליאל עבור חברת החדשות ערוץ 2, 12, 13 – הכח של פוליטיקאים להשפיע בפייסבוק ורשתות חברתיות

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הפעם בוידאו בלוג אני מארח לשיחה מאוד מעניינת את דליה סרויה – יעוץ והדרכה להגדלת המכירות.

אם הצד שלי כמשרד פרסום דיגיטלי הוא להביא ללקוחות לידים איכותיים ו”מבושלים” לעסקה, הצד של דליה זה ללמד עסקים ומוקדים איך לנעוץ וסגור אחוז גבוהה יותר של עסקאות מאותה כמות של לידים, אם אני דואג להביא את הסוסים הנכונים לשוקת, דליה יודעת איך לגרום להם גם לשתות עד הסוף.

2 טיפים ו”סודות” גדולים שיצאו מהשיחה:הסוד של דליה: בשיחת מכירה לא צריכים לשכנע את הלקוח לסגור, אלה לשכנע אותו למכור לעצמו (כי הכל זה פסיכולוגיה וכולנו צריכים את התירוץ לבצע את הפעולה) והדרך לעשות את זה היא הכי פשוטה – ע”י.. שאילת שאלות. הסוד שלי: לעבוד בשיווק בלפחות 2 שלבים של משחק מקדים וחיזור ולא זבנג וגמרנו כמו ביחסים בין בני זוג – דיברתי על מהלך השיווק החכם שמאפשר “לבשל” את הלידים לרמה האיכותית ביותר (ע”י חשיפה עדינה שמטרתה רק לסקרן אותם) בכדי שבפעם הבאה הם כבר יהיו מבושלים וישאירו פרטים, כך שבשיחת המכירה יהיו מינימום התנגדויות. תודה דליה Dalia Sroya – ואני ממליץ בחום על הסדנא הקרובה שלה כיועצת להגדלת מכירות וסגירת עסקאות (היא בטח תרשום בתגובות את הפרטים) תעשו ותצליחו!שלכםShai Agivנטו נט משרד פרסום דיגיטלי NetoNetהז’ורנל – בלוג שיווק דיגיטלי

סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים

מהם הסודות מאחורי הקמפיינים הפולטיים החזקים ברשתות החברתיות?
צפו בתחקיר מתוך מהדורת החדשות המרכזית עם יונית לוי ודפנה ליאל על חידושי הטכנולוגיה, האסטרטגיות וכלי המדיה החכמים בהם אנו עושים שימוש עבור עסקים ופוליטיקאים. היצירתיות, יחד עם היכולת לנטר בצורה מדוייקת את הלקוחות מוכיחה עצמה פעם אחרי פעם בהשגת תוצאות פוליטיות\עסקיות מעל למצופה. עוד כתבה בנושא פייסבוק – האם פייסבוק מאזינה לנו? התשובה המלאה בראיון נוסף עם שי עגיב

עוד דוגמא משעשעת להמחיש זאת היא הסרטון הבא, לא תאמינו מה יש לאובמה להגיד, זו דוגמא נהדרת למניפולציות ניתן לעשות דיי בקלות ברשת.
הפרסום הדיגיטלי מקבל חשפיה גדולה, איכותית ומדוייקת יותר מכל עיתון או שילוט, המדיה הדיגיטלית ושטחי הפרסום שלה מרגשים אותנו יותר מטלויזיה, רדיו או כל מדיה אחרת שהיא לא דיגיטלית בגלל שאנחנו מבינים כבר את העוצמה ואת מפת העתיד של השנים הקרובות וזו גאווה גדולה.

כתבתה של דפנה ליאל עבור חברת החדשות ערוץ 2, 12, 13 – הכח של פוליטיקאים להשפיע בפייסבוק ורשתות חברתיות

האזינו לפודקאסט:

[עושים פוליטיקה] איך הפכו הפוליטיקאים לעיתונאים והעיתונאים לפוליטיקאים? – עמית סגל איך כניסת הרשתות החברתיות והאינטרנט לעולם התקשורת השפיעו על הפוליטיקה? האם העיתונאים הפכו קצת לפוליטיקאים בעצמם? למה התקשורת מעולם לא היתה אובייקטבית? דפנה ליאל מארחת בפרק הזה את העיתונאי עמית סגל, אחד מאנשי התקשורת הבולטים בישראל, הפרשן הפוליטי של חברת החדשות בערוץ 2, לשיחה מרתקת על הקשר בין פייסבוק, טוויטר, פוליטיקאים ותקשורת.

מוזמנים לשתף, ולעקוב אם אהבתם:

פוסט זה עלה בקבוצת הפייסבוק:” הז’ורנל מגזין שיווק
לדף הפייסבוק: ” הז’ורנל מגזין שיווק
לפרופיל שלי: Shai Agiv
☝️
#טיפים של #מנהלים – הז’ורנל #מגזין #שיווק

אולי יעניין אותך גם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

שי עגיב מסביר לנדב בורשטיין כיצד פייסבוק כיביכול מאזינה לנו ואיך לכאורה ניתן לנצל זאת לטובת קמפיינים בפייסבוק

האם פייסבוק מאזינה לנו? ניסוי הפייסבוק הגדול וגם שי עגיב – הפרסומאי שמסביק כיצד ניתן לנצל זאת לפרסום

צפו בראיון של שי עגיב לתחקירן התוכנית חי בלילה (עם נדב בורנשטיין) ששודרה אתמול, בה הוא מסביר את הקשר בין פייסבוק לפרסום ממוקד ואפקטיבי לעסקים..הגיע הזמן שתכירו אותנו, הגיע הזמן שתכירו את נטו נט.
חי בלילה – נדב בורנשטי

המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה

תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה

פרסום ושיווק המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה עפ”י תחזית הפרסום של eMarketer לשוק הבריטי הסושיאל צפוי לטפס ולתפוס נתח הוצאה לפרסום של 20.2% בעוד שהטלוויזיה תרד מ-19.6% ל-17.8% בלבד


סקטור הפרסום בסושיאל צפוי לעבור את הפרסום בטלוויזיה תוך שנתיים בבריטניה, כך על פי תחזית הפרסום של eMarketer לשוק הבריטי. הסושיאל צפוי לטפס ולתפוס נתח שוק – הוצאה לפרסום של 20.2% בעוד שהטלוויזיה עושה את הדרך ההפוכה ותרד מ-19.6% ל-17.8% בלבד.על פי נתוני eMarketer הפער בין הטלוויזיה לסושיאל שעמד ב-2016 על כ-12% הצטמצם באופן עקבי. ב-2017 הפער כבר עמד על 7%, ב-2018 על כ-3% (הערכה) וב-2019 יעמוד על פחות מאחוז עד לנקודת השינוי והמהפך ב-2020.ביל פישר, אנליסט בכיר ב-eMarketer  צופה כי הצמיחה המואצת של וידאו בסושיאל והיכולת לטרגט קהל יעד באופן מפולח ימשוך יותר כסף ממפרסמים על חשבון הטלוויזיה, בניסיון לפזול לקהל הצעיר. למרות שהקהל הצעיר אינו חובב פייסבוק, רשתות חברתיות מתחרות כגון סנאפצ’ט ואינסטגרם ממשיכות למגנט אליהן את הקהל הצעיר ואחריו את המפרסמים.למרות השפעות פרשת קיימברידג’ אנליטיקה, דו”ח eMarketer צופה כי פייסבוק לבד תשלוט ב-84% מתוך 3.3 מיליארד פאונד שיוזרמו לתוך הפרסום ברשתות חברתיות ב-2018. ב-2020 הפרסום בסושיאל צפוי לעבור את הפרסום בערוצים המסחריים המובילים בבריטניה: ITV, Channel 4, Sky , Channel 5. לצורך המחשת ירידת קרנה של הטלוויזיה בבריטניה, הגארדיאן מציין כי ב-2010 צפו באירוע הגמר של X פקטור 19 מיליון איש, חצי מכמות הצופים בטללויזיה באותו הרגע. ב-2017 צפו ברגע הזכייה בתכנית כ-5 מיליון איש בלבד.נתונים אלו מחזקים את סקירת חברת המדיה הבינלאומית זניט, לפיה אין שום עדות לכך שמשבר הפרסום בגוגל (לצד תכנים שאינם ראויים) וביקורות של אישי שיווק בכירים על אפקטיביות הדיגיטל גרמו לירידת ההוצאה לפרסום בסקטור. 

הכתבה המלאה באתר אייס:http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/739887  

הקמפיין הכי טוב בפייסבוק

כשהפרסום שאנחנו יוצרים ללקוחות שלנו מתפרסם, אנחנו שוכחים את העולם!

עד כמה אנחנו מתרגשים כאשר פרסומות מושקעות וחכמות שיצרנו עבור לקוחותינו עולות לאוויר העולם הדיגיטלי ומתפרסמות? 

זה גורם לנו לשכוח את כל העולם סביבנו! 

הפרסום הדיגיטלי מקבל חשפיה גדולה, איכותית ומדוייקת יותר מכל עיתון או שילוט, המדיה הדיגיטלית ושטחי הפרסום שלה מרגשים אותנו יותר מטלויזיה, רדיו או כל מדיה אחרת שהיא לא דיגיטלית בגלל שאנחנו מבינים כבר את העוצמה ואת מפת העתיד של השנים הקרובות וזו גאווה גדולה.

Ads of the World
http://www.adsoftheworld.com/campaign/ads-of-the-world-nabaroski-02-2018 

הבעיות הגדולות בשיווק של עורכי דין ואיך לעקוף עוד מתחרים

הבעיות הגדולות בשיווק של עורכי דין ואיך לעקוף עוד מתחרים

על עו”ד חלים הגבלות פרסום, מאידך הפוטנציאל גדול מאוד אם פועלים באסטרטגיית שיווק דיגיטלית חכמה וחוקית לחלוטין.
הוידאו מתאר את צורת החשיבה האסטרטגית הנכונה לעורך דין שכל משרד עורכי דין בישראל צריך ליישם ולהשתמש בה.

אולי יעניין אותך גם

זו האמת שלנו ובגללה לקוחות סומכים עלינו!

זו האמת שלנו ובגללה לקוחות סומכים עלינו!

המטרות העסקיות שלך הם האתגר הכי גדול שלנו ואנחנו מוציאים לאור פתרונות להצלחות כל יום, כל היום!

לרוב העסקים אין את מה שיש לך, אין להם כלל מטרות ושאיפות אין להם אסטרטגיה!

אנחנו פה לעזור לך ליצור את המציאות שאתה רוצה עבור העסק שלך!הכל מתחיל במודעות, ביצירת עיניין, בתוכן ושיחה, פרסום ושיווק צור את המציאות העסקית שלך ע”י בחירת העתיד לעסק שלך!שי עגיב, ואני חותם על זה. 

גם זה עמוד אודות:

אתה יכול לעשות את זה! להיות מקום שני זה לא מעניין!

אנחנו נמצא את הדרך הנכנה והטובה ביותר עבורך לעשות את זה! שלב 1: נלמד ממך על העסק שלךשלב 2: נחקור מהסביבה על העסק שלךשלב 3: נתכנן את ההצלחה שלך לאסטרטגיה ברורהשלב 4: נקים ונטפל בנוכחות והנכסים השלךשלב 5: להיות מי שאתה ולעשות את מה שאתה רוצה לעשות!  

החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית

החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית

איך מודדים החזר על השקעה R.O.I בפייסבוק ומדיה חברתית?

בוידאו נבחן האם כדאי להשקיע תקציבי שיווק ופרסום בזירות הסושיאל והדיגיטל החדשות ברשת לעומת הזירות המסורתיות יותר

הוידאו מתאים מאוד לעוסקים במקצועות כגון – מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, מנהלי תקשורת שיווקית, בכירים, מנהלים ובעלי עניין בחברות פרטיות וציבוריות המתעניינים בהבנה אמיתית של השווקים המתפתחים בערוצי התקשורת הדיגיטליים.