חשיפה בלעדית – קמפיין בחירות של פוליטיקאים משנים את דעת הציבור – הראיון המלא והלא מצונזר

ראיון בלעדי מלא לחברת החדשות כיצד פוליטיקאים בפייסבוק ורשתות חברתיות משנים את דעת הציבור ראיון לדפנה ליאל עבור חברת החדשות ערוץ 2, 12, 13 הסודות מאחורי הקמפיינים הפולטיים שיכולים לשנות בפועל את דעת הקהל ולעצב אותה – הראיון המלא והבלתי מצונזר נחשף. צפו בתחקיר מתוך מהדורת החדשות המרכזית עם יונית לוי ודפנה ליאל על חידושי הטכנולוגיה, האסטרטגיות […]

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הפעם בוידאו בלוג אני מארח לשיחה מאוד מעניינת את דליה סרויה – יעוץ והדרכה להגדלת המכירות. אם הצד שלי כמשרד פרסום דיגיטלי הוא להביא ללקוחות לידים איכותיים ו"מבושלים" לעסקה, הצד של דליה זה ללמד עסקים ומוקדים איך לנעוץ וסגור אחוז גבוהה יותר של עסקאות מאותה כמות של לידים, אם אני דואג להביא את הסוסים הנכונים […]

סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים

מהם הסודות מאחורי הקמפיינים הפולטיים החזקים ברשתות החברתיות?צפו בתחקיר מתוך מהדורת החדשות המרכזית עם יונית לוי ודפנה ליאל על חידושי הטכנולוגיה, האסטרטגיות וכלי המדיה החכמים בהם אנו עושים שימוש עבור עסקים ופוליטיקאים. היצירתיות, יחד עם היכולת לנטר בצורה מדוייקת את הלקוחות מוכיחה עצמה פעם אחרי פעם בהשגת תוצאות פוליטיותעסקיות מעל למצופה. עוד כתבה בנושא פייסבוק – האם […]

שי עגיב מסביר לנדב בורשטיין כיצד פייסבוק כיביכול מאזינה לנו ואיך לכאורה ניתן לנצל זאת לטובת קמפיינים בפייסבוק

האם פייסבוק מאזינה לנו? ניסוי הפייסבוק הגדול וגם שי עגיב – הפרסומאי שמסביק כיצד ניתן לנצל זאת לפרסום צפו בראיון של שי עגיב לתחקירן התוכנית חי בלילה (עם נדב בורנשטיין) ששודרה אתמול, בה הוא מסביר את הקשר בין פייסבוק לפרסום ממוקד ואפקטיבי לעסקים..הגיע הזמן שתכירו אותנו, הגיע הזמן שתכירו את נטו נט.חי בלילה – נדב […]

המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה

תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה פרסום ושיווק המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה עפ"י תחזית הפרסום של eMarketer לשוק הבריטי הסושיאל צפוי לטפס ולתפוס נתח הוצאה לפרסום של 20.2% בעוד שהטלוויזיה תרד מ-19.6% ל-17.8% בלבד סקטור הפרסום בסושיאל צפוי לעבור את הפרסום בטלוויזיה תוך שנתיים בבריטניה, כך על […]

הקמפיין הכי טוב בפייסבוק

כשהפרסום שאנחנו יוצרים ללקוחות שלנו מתפרסם, אנחנו שוכחים את העולם! עד כמה אנחנו מתרגשים כאשר פרסומות מושקעות וחכמות שיצרנו עבור לקוחותינו עולות לאוויר העולם הדיגיטלי ומתפרסמות?  זה גורם לנו לשכוח את כל העולם סביבנו!  הפרסום הדיגיטלי מקבל חשפיה גדולה, איכותית ומדוייקת יותר מכל עיתון או שילוט, המדיה הדיגיטלית ושטחי הפרסום שלה מרגשים אותנו יותר מטלויזיה, […]

הבעיות הגדולות בשיווק של עורכי דין ואיך לעקוף עוד מתחרים

הבעיות הגדולות בשיווק של עורכי דין ואיך לעקוף עוד מתחרים על עו"ד חלים הגבלות פרסום, מאידך הפוטנציאל גדול מאוד אם פועלים באסטרטגיית שיווק דיגיטלית חכמה וחוקית לחלוטין. הוידאו מתאר את צורת החשיבה האסטרטגית הנכונה לעורך דין שכל משרד עורכי דין בישראל צריך ליישם ולהשתמש בה. אולי יעניין אותך גם

החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית

החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית איך מודדים החזר על השקעה R.O.I בפייסבוק ומדיה חברתית? בוידאו נבחן האם כדאי להשקיע תקציבי שיווק ופרסום בזירות הסושיאל והדיגיטל החדשות ברשת לעומת הזירות המסורתיות יותר הוידאו מתאים מאוד לעוסקים במקצועות כגון – מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, מנהלי תקשורת שיווקית, בכירים, מנהלים ובעלי עניין בחברות פרטיות וציבוריות […]

שלושת חוקי הזהב לעיצוב חזק ומדוייק של דף הבית או דף הנחיתה

שלושת חוקי הזהב לעיצוב חזק ומדוייק של דף הבית או דף הנחיתה הנה נתון סטטיסטי מעניין: כשגולש מגיע לאתר חדש, הוא ישהה בממוצע כ-5-8 שניות במהלכם יחליט אם הוא נשאר באתר או סוגר את החלון וממשיך הלאה. השניות המעטות הללו הן גורם מכריע לחיי האינטרנט של כל עסק קטן/בינוני שעדיין איננו מוכר ונתפס כמותג ידוע […]

5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק

5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק ב-5 השנים האחרונות פייסבוק נהפכה לשטח הפרסום הגדול בעולם מארק צוקרברג כנראה עושה כמה דברים נכון , כי פייסבוק הפכה בשנים האחרונות מעוד רשת חברתית קטנהלענקית פרסום בין לאומית שמשאירה אבק לפלטפורמות הפרסום האחרות – מהעיתונים הגדולים ועד גוגל אז למה באמת כדאי לפרסם בפייסבוק? אין מספיק […]