גראנד קריאייטיב – פיצוח הקונספט

גראנד קריאייטיב – פיצוח הקונספט

גראנד קריאייטיב – פיצוח הקונספט

גראנד קריאייטיב – פיצוח הקונספט

סרטוני הוידאו הבאים הם רק טיזרים משעשעים, אבל משרד הפרסום נטו נט הוא למעשה סוכנות שיווק ותקשורת במדיה חברתית. ו..בין שאר הדברים שתמצאו באתר החדש הוא את הבלוג העוסק בעולמות פרסום, שיווק, מותג פרימיום, גישות של משרדי פרסום ויחסי ציבור לכל עולם האונליין והדיגיטל של שיווק באינטרנט (שיווק מקוון).

אז אם יש לכם כבר משרד פרסום או סוכנות אינטראקטיב (סוכנות פרסום אינטרנטית), יש דברים שאתם חייבים לדעת על תקשורת שיווקית ואסטרטגיות נכונות לשיווק אינטרנטי, פשוט כי מכירות כמו שהכרתם אותם על היום בדרכים המסורתיות (פרסומות בטלויזיה, ברדיו, שלטי חוצות, דפוס ואף באנרים בקמפיינים של דיספליי) כבר לא מביאים את התוצאות שהיו מביאים בעבר, משרדי פרסום ויחסי ציבור לרבות משרדי אינטראקטיב מפספסים בגדול את הצד החוויתי, הצד של התבגרות הצרכן במדיה החברתית.

אפילו שיווק בפייסבוק בפרט וניהול מדיה חברתית בכלל כבר לא עובדים משום שאין שם את התובנות (בקיצור אנחנו מדברים על דינוזאורים נכחדים). לכן אם חשוב לכם ללמוד ולהבין את השוק העסקי ואת המגמות של השנים הקרובות, מומלץ מאוד שתקפצו לבקר בבלוג הז'ורנל של נטו נט, תוכלו ללמוד שם המון על שיווק במדיה החברתית, פרסום ויראלי, לקבל ייעוץ תקשורתי ולהבין טוב יותר את עולם התקשורת ויחסי ציבור לעסקים.

השורה התחתונה היא שעליכם לנצל את הרשת כמחברת עיקרית בין עסקים לצרכנים ברשת!
וכשתבנו קונספט שיווק 360° עם מטרה ברורה: ליצור מכירות יחד עם בידול אסטרטגי לטווח הארוך, תגלו שאתם גם עושים טוב ללקוחות ומקבלים את האהבה חזרה!

אז.. תגידו, אתם כבר בנויים לקשר רציני?

https://www.youtube.com/watch?v=hrEOoaIQJ1Uhttps://www.youtube.com/watch?v=PARwELtVuB0https://www.youtube.com/watch?v=s1-5P1yv7Echttps://www.youtube.com/watch?v=EcwFKvFsCnEhttps://www.youtube.com/watch?v=7M-vrxUE2eU

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!