העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

מיתוג הוא הלבוש של העסק, תוכן והסיפור הם האישיות של העסק.
שילוב חזק של תוכן טוב ורלוונטי עם שפה תקשורתית תואמת יכול לקבל ביטוי קריאטיבי עוצמתי אם מפצחים נכון את הסיטואציה באריזת המוצר (מוחשית/גרפית).

הסיפור, כמו האריזה, חייב להיות רלוונטי ולייצר רגש כמו הומור/ הזדהות/ תחושת שייכות ועוד אצל הצרכן בכדי לקדם את המוצר/שירות ובכך לעלות מודעות על המותג ולהגדיל מכירות.

subscribe to our YouTube channel

האירוויזיון של 2019 כבר ממש מעבר לפינה וכמו כל סיבה למסיבה מותגים רבים ממהרים לתפוס טרמפ על המאורע הנוצץ לטובת קידום המותג והעלאת מכירות. אחת הדוגמאות המעניינות לקמפיין RTM (קמפיין Rael Time Media המתבסס על אירועים אקטואליים) היא חברת קוקה קולה המוציאה מהדורת פחיות מוגבלת שכולה סובבת סביב האירוויזיון. בשל העובדה שקוקה קולה היא מותג בין לאומי, היא יוצאת בגימיק מדליק ובעיקר רלוונטי, המלמד את התיירים את מילות הסלנג הישראלי.  

למשל: when something just perfect say : MOOSH
כשמשהו ממש מושלם אומרים : מווש 
תמונה ששי צילם

קוקה קולה הקיימת כבר 133 שנים, ומוצריה נמכרים בסדרי גודל של 10 מיליארד “חתיכות” ביום ברחבי העולם, לא מפספת אף הזדמנות לשיווק מחוץ לקופסא. והרבה מכם ישאלו למה היא צריכה את זה בכלל?
התשובה פשוטה, Story telling. 
סטוריטלינג היא היכולת “לעטוף” כל מוצר (או שירות) באריזה ולהפוך הכל ל- “סיפור” המייצר חיבור, מעורבות, וחדירת המוצר/שירות לתודעת הצרכן. 
דוגמא נוספת ל- RTM מצליח וסטוריטלינג מצויין היא חברת בורגראנץ’ שהציבה שלטי חוצות עצומים עם הכיתוב: good luck to all Eurovision participanc  כאשר מתחת לכתובת באנגלית מופיעה המשפט : סתאאאם, בהצלחה רק לקובי. 

מטרת השילוט היא להתחבר להומור והציניות הישראלית, בכך לספק מסר חד המספר סיפור שלם ב-4 משפטים פשוטים. 
לכן, כשאתם מוכרים מוצר או שירות כלשהו התייחסו בכובד ראש למתרחש בעולם סביבכם ותנו מקום של יראת כבוד לאריזת המוצר/השירות. 
כי אם התוכן הוא המלך- הסיפור הוא לב ליבו של התוכן

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

פרק 6 מאמן שיווק | תפיסות עולם בעיצוב ובניית אתרים ב-20 השנים האחרונות 🚀

הלייב עוסק במגוון נושאים מרתקים שכל בונה אתרים ב- 2021 חייב לשמוע.
אז הכינו את הרמקולים ובואו נצלול אל השינויים והחידושים שהתרחשו כאן ב- 20 השנים האחרונות שהשפיעו על דרך העבודה, החשיבה ובעצם על החיים של כל בוני האתרים בעולם!

קרא עוד »

פרק 5 מאמן שיווק | שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות וגם לבנות תדמית חזקה יותר

איך להכניס את הצד השיווק בצורה חכמה לתוך עיצוב ובניית האתר שלכם
מה לגבי נושאי שיווק ופרסום דיגיטלי שיש לקחת בחשבון?
בונוס- קבלו את הטיפים עם הערך המוסף הגבוה ביותר לבניית אתרים!

קרא עוד »

פרק 03- מאמן שיווק | לידים

עסקים רבים מוצאים את עצמם במרדף יומיומי אחר הלידים מבלי לחשוב על הטווח הארוך והפוטנציאל האמיתי של העסק שלהם שמגולם בפיתוח המיתוג והמוניטין.
השקעה נכונה במיתוג לא רק שתחזיר את עצמה, אלא גם תגביר את ההכנסות של העסק שלכם ותגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים.

קרא עוד »

פרק 01- מאמן שיווק | איזה קריאייטיב מוכר יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

כיצד המוח ההישרדותי שלנו פועל ואיך תנצלו את זה כדי ליצור לעסק שלכם קריאייטיב פרסומי שמביא תוצאות עסקיות חזקות!
פרק חדש במאמן שיווק!
מוזמנים להצטרף לשיחה על שיווק, פרסום ורוקנרול.
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!