העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

מיתוג הוא הלבוש של העסק, תוכן והסיפור הם האישיות של העסק.
שילוב חזק של תוכן טוב ורלוונטי עם שפה תקשורתית תואמת יכול לקבל ביטוי קריאטיבי עוצמתי אם מפצחים נכון את הסיטואציה באריזת המוצר (מוחשית/גרפית).

הסיפור, כמו האריזה, חייב להיות רלוונטי ולייצר רגש כמו הומור/ הזדהות/ תחושת שייכות ועוד אצל הצרכן בכדי לקדם את המוצר/שירות ובכך לעלות מודעות על המותג ולהגדיל מכירות.

subscribe to our YouTube channel

האירוויזיון של 2019 כבר ממש מעבר לפינה וכמו כל סיבה למסיבה מותגים רבים ממהרים לתפוס טרמפ על המאורע הנוצץ לטובת קידום המותג והעלאת מכירות. אחת הדוגמאות המעניינות לקמפיין RTM (קמפיין Rael Time Media המתבסס על אירועים אקטואליים) היא חברת קוקה קולה המוציאה מהדורת פחיות מוגבלת שכולה סובבת סביב האירוויזיון. בשל העובדה שקוקה קולה היא מותג בין לאומי, היא יוצאת בגימיק מדליק ובעיקר רלוונטי, המלמד את התיירים את מילות הסלנג הישראלי.  

למשל: when something just perfect say : MOOSH
כשמשהו ממש מושלם אומרים : מווש 
תמונה ששי צילם

קוקה קולה הקיימת כבר 133 שנים, ומוצריה נמכרים בסדרי גודל של 10 מיליארד “חתיכות” ביום ברחבי העולם, לא מפספת אף הזדמנות לשיווק מחוץ לקופסא. והרבה מכם ישאלו למה היא צריכה את זה בכלל?
התשובה פשוטה, Story telling. 
סטוריטלינג היא היכולת “לעטוף” כל מוצר (או שירות) באריזה ולהפוך הכל ל- “סיפור” המייצר חיבור, מעורבות, וחדירת המוצר/שירות לתודעת הצרכן. 
דוגמא נוספת ל- RTM מצליח וסטוריטלינג מצויין היא חברת בורגראנץ’ שהציבה שלטי חוצות עצומים עם הכיתוב: good luck to all Eurovision participanc  כאשר מתחת לכתובת באנגלית מופיעה המשפט : סתאאאם, בהצלחה רק לקובי. 

מטרת השילוט היא להתחבר להומור והציניות הישראלית, בכך לספק מסר חד המספר סיפור שלם ב-4 משפטים פשוטים. 
לכן, כשאתם מוכרים מוצר או שירות כלשהו התייחסו בכובד ראש למתרחש בעולם סביבכם ותנו מקום של יראת כבוד לאריזת המוצר/השירות. 
כי אם התוכן הוא המלך- הסיפור הוא לב ליבו של התוכן

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!