העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית

מיתוג הוא הלבוש של העסק, תוכן והסיפור הם האישיות של העסק.
שילוב חזק של תוכן טוב ורלוונטי עם שפה תקשורתית תואמת יכול לקבל ביטוי קריאטיבי עוצמתי אם מפצחים נכון את הסיטואציה באריזת המוצר (מוחשית/גרפית).

הסיפור, כמו האריזה, חייב להיות רלוונטי ולייצר רגש כמו הומור/ הזדהות/ תחושת שייכות ועוד אצל הצרכן בכדי לקדם את המוצר/שירות ובכך לעלות מודעות על המותג ולהגדיל מכירות.

subscribe to our YouTube channel

האירוויזיון של 2019 כבר ממש מעבר לפינה וכמו כל סיבה למסיבה מותגים רבים ממהרים לתפוס טרמפ על המאורע הנוצץ לטובת קידום המותג והעלאת מכירות. אחת הדוגמאות המעניינות לקמפיין RTM (קמפיין Rael Time Media המתבסס על אירועים אקטואליים) היא חברת קוקה קולה המוציאה מהדורת פחיות מוגבלת שכולה סובבת סביב האירוויזיון. בשל העובדה שקוקה קולה היא מותג בין לאומי, היא יוצאת בגימיק מדליק ובעיקר רלוונטי, המלמד את התיירים את מילות הסלנג הישראלי.  

למשל: when something just perfect say : MOOSH
כשמשהו ממש מושלם אומרים : מווש 
תמונה ששי צילם

קוקה קולה הקיימת כבר 133 שנים, ומוצריה נמכרים בסדרי גודל של 10 מיליארד “חתיכות” ביום ברחבי העולם, לא מפספת אף הזדמנות לשיווק מחוץ לקופסא. והרבה מכם ישאלו למה היא צריכה את זה בכלל?
התשובה פשוטה, Story telling. 
סטוריטלינג היא היכולת “לעטוף” כל מוצר (או שירות) באריזה ולהפוך הכל ל- “סיפור” המייצר חיבור, מעורבות, וחדירת המוצר/שירות לתודעת הצרכן. 
דוגמא נוספת ל- RTM מצליח וסטוריטלינג מצויין היא חברת בורגראנץ’ שהציבה שלטי חוצות עצומים עם הכיתוב: good luck to all Eurovision participanc  כאשר מתחת לכתובת באנגלית מופיעה המשפט : סתאאאם, בהצלחה רק לקובי. 

מטרת השילוט היא להתחבר להומור והציניות הישראלית, בכך לספק מסר חד המספר סיפור שלם ב-4 משפטים פשוטים. 
לכן, כשאתם מוכרים מוצר או שירות כלשהו התייחסו בכובד ראש למתרחש בעולם סביבכם ותנו מקום של יראת כבוד לאריזת המוצר/השירות. 
כי אם התוכן הוא המלך- הסיפור הוא לב ליבו של התוכן

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
תמונה של אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

קבלו עדכוני תוכן חדשים ישירות למייל!