התגברות השימוש בטלפון הסלולרי עד 2018 ולמה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום

התגברות השימוש בטלפון הסלולרי עד 2018 ולמה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום

התגברות השימוש בטלפון הסלולרי עד 2018 ולמה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום

התגברות השימוש בטלפון הסלולרי עד 2018 ולמה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום

התגברות השימוש בטלפון הסלולרי עד 2018 ולמה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום

התגברות השימוש בטלפון הסלולרי עד 2018 ולמה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום

התגברות השימוש בטלפון הסלולרי עד 2018 ולמה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום

התגברות השימוש בטלפון הסלולרי עד 2018 ולמה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום

למה כדאי להשקיע בשיווק ופרסום במובייל היום?

ההסבר לכך שהמגמה והערוץ החזק ביותר כיום לפרסום ושיווק הוא במובייל נעוצה בכך שאנחנו בעידן שבו מרגע שהאנושות המודרנית פותחת עיניים ועד ללילה בו היא הולכת לישון – כולנו מחוברים ומסתובבים עם הטלפון, לעומת המחשב/לפטופ שדרכו אנחנו רק בזמנים מסויימים של היום (ועוד הרבה פחות מול הטלויזיה או עיתונות).
9

תוסיפו לכל זה את העובדה שהטכנולוגיה כל הזמן משתפרת ומשתכללת והשימושים השונים שאנו עושים במכשיר הנייד רק הולכים וגדלים ותקבלו מגמה ברורה לאן פנינו מיועדות ובחשיבה עסקית – איפה כדי לשים את המאמץ בפרסום ושיווק.

לא ירחק היום שבו אפילו המפתחות והארנק יהפכו לאפליקציות פופולאריות בדיוק כמו פייסבוק וואצאפ ואז לא נזדקק לדבר במהלך היום מלבד את המכשיר הנייד, גם בכדי לפתוח דלתות וגם בכדי לשלם על כל דבר.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

חיפוש בבלוג

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל העידכונים החמים והסיפורים החמים של עולם הדיגיטל ישירות למייל

פוסטים אחרונים

כבר הצטרפתם לדף הפייסבוק?

ולדף הפייסבוק של הז'ורנל?

ולקבוצת הפייסבוק?