המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה

המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה

המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה

המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה

תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה

פרסום ושיווק המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה עפ"י תחזית הפרסום של eMarketer לשוק הבריטי הסושיאל צפוי לטפס ולתפוס נתח הוצאה לפרסום של 20.2% בעוד שהטלוויזיה תרד מ-19.6% ל-17.8% בלבד


סקטור הפרסום בסושיאל צפוי לעבור את הפרסום בטלוויזיה תוך שנתיים בבריטניה, כך על פי תחזית הפרסום של eMarketer לשוק הבריטי. הסושיאל צפוי לטפס ולתפוס נתח שוק – הוצאה לפרסום של 20.2% בעוד שהטלוויזיה עושה את הדרך ההפוכה ותרד מ-19.6% ל-17.8% בלבד.על פי נתוני eMarketer הפער בין הטלוויזיה לסושיאל שעמד ב-2016 על כ-12% הצטמצם באופן עקבי. ב-2017 הפער כבר עמד על 7%, ב-2018 על כ-3% (הערכה) וב-2019 יעמוד על פחות מאחוז עד לנקודת השינוי והמהפך ב-2020.ביל פישר, אנליסט בכיר ב-eMarketer  צופה כי הצמיחה המואצת של וידאו בסושיאל והיכולת לטרגט קהל יעד באופן מפולח ימשוך יותר כסף ממפרסמים על חשבון הטלוויזיה, בניסיון לפזול לקהל הצעיר. למרות שהקהל הצעיר אינו חובב פייסבוק, רשתות חברתיות מתחרות כגון סנאפצ'ט ואינסטגרם ממשיכות למגנט אליהן את הקהל הצעיר ואחריו את המפרסמים.למרות השפעות פרשת קיימברידג' אנליטיקה, דו"ח eMarketer צופה כי פייסבוק לבד תשלוט ב-84% מתוך 3.3 מיליארד פאונד שיוזרמו לתוך הפרסום ברשתות חברתיות ב-2018. ב-2020 הפרסום בסושיאל צפוי לעבור את הפרסום בערוצים המסחריים המובילים בבריטניה: ITV, Channel 4, Sky , Channel 5. לצורך המחשת ירידת קרנה של הטלוויזיה בבריטניה, הגארדיאן מציין כי ב-2010 צפו באירוע הגמר של X פקטור 19 מיליון איש, חצי מכמות הצופים בטללויזיה באותו הרגע. ב-2017 צפו ברגע הזכייה בתכנית כ-5 מיליון איש בלבד.נתונים אלו מחזקים את סקירת חברת המדיה הבינלאומית זניט, לפיה אין שום עדות לכך שמשבר הפרסום בגוגל (לצד תכנים שאינם ראויים) וביקורות של אישי שיווק בכירים על אפקטיביות הדיגיטל גרמו לירידת ההוצאה לפרסום בסקטור. 

הכתבה המלאה באתר אייס:http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/739887  

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

שתפו:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

פרק 6 מאמן שיווק | תפיסות עולם בעיצוב ובניית אתרים ב-20 השנים האחרונות 🚀

הלייב עוסק במגוון נושאים מרתקים שכל בונה אתרים ב- 2021 חייב לשמוע.
אז הכינו את הרמקולים ובואו נצלול אל השינויים והחידושים שהתרחשו כאן ב- 20 השנים האחרונות שהשפיעו על דרך העבודה, החשיבה ובעצם על החיים של כל בוני האתרים בעולם!

קרא עוד »

פרק 5 מאמן שיווק | שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות וגם לבנות תדמית חזקה יותר

איך להכניס את הצד השיווק בצורה חכמה לתוך עיצוב ובניית האתר שלכם
מה לגבי נושאי שיווק ופרסום דיגיטלי שיש לקחת בחשבון?
בונוס- קבלו את הטיפים עם הערך המוסף הגבוה ביותר לבניית אתרים!

קרא עוד »

פרק 03- מאמן שיווק | לידים

עסקים רבים מוצאים את עצמם במרדף יומיומי אחר הלידים מבלי לחשוב על הטווח הארוך והפוטנציאל האמיתי של העסק שלהם שמגולם בפיתוח המיתוג והמוניטין.
השקעה נכונה במיתוג לא רק שתחזיר את עצמה, אלא גם תגביר את ההכנסות של העסק שלכם ותגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים.

קרא עוד »

פרק 01- מאמן שיווק | איזה קריאייטיב מוכר יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

כיצד המוח ההישרדותי שלנו פועל ואיך תנצלו את זה כדי ליצור לעסק שלכם קריאייטיב פרסומי שמביא תוצאות עסקיות חזקות!
פרק חדש במאמן שיווק!
מוזמנים להצטרף לשיחה על שיווק, פרסום ורוקנרול.
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!