בורסת הפרסום הדיגיטלי בקמפיינים בסושיאל שוב לפני פיצוץ?
אז אנחנו מתקרבים מאוד לבחירות ובקרוב כולנו נרגיש את המחירים קופצים ומשתוללים בבורסת הפרסום בקמפיינים בסושיאל, הנה שלוש נקודות למחשבה שריכזתי אשר יכולים לסייע משמעותית כאשר שטחי הפרסום מוגבלים וכמות המפרסמים והתקציבים גדלה משמעותית (היצע מוגבל מול ביקוש גבוהה)
1- מיקוד– נסו למקד את קהל היעד שלכם ככל שניתן.
לא רק בגאוגרפיה ובתחומי העניין, גם ב"דרגת החום" שלהם למותג (קהלי רימרקטינג וקהלים שבאינטראקציה אתכם וכו..)
המיקוד יאפשר לכם להיכנס לנישות אליהם הקמפיינים הפוליטיים לא נכנסים משום שהם מפרסמים בבדים הכללים יותר.
2- קריאטיב– קריאטיב ועוד פעם קריאטיב, תמיד שווה להיות בולטים, מעניינים, מצחיקים, שימוש ב- RTM, כידוע פייסבוק ושות' יתעדף פוסט בעל היענות גבוה יותר של הגולשים בגלל היותו תוכן מעניין/ויראלי.
3- פיזיקל- זהו הזמן הטוב ביותר לשלב בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי, ערכו כנס, הזמינו אנשים לחנויות שלכם, צאו להפנינג מיוחד, כל דבר שיגרום ללקוחות שלכם להגיע אליכם בעולם הפיזי.
יחד נעבור את הבחירות בשלום.. 😛