איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

צפו בפרק ומוזמנים להגיב ולשתף

בורסת הפרסום הדיגיטלי בקמפיינים בסושיאל שוב לפני פיצוץ?

אז אנחנו מתקרבים מאוד לבחירות ובקרוב כולנו נרגיש את המחירים קופצים ומשתוללים בבורסת הפרסום בקמפיינים בסושיאל, הנה שלוש נקודות למחשבה שריכזתי אשר יכולים לסייע משמעותית כאשר שטחי הפרסום מוגבלים וכמות המפרסמים והתקציבים גדלה משמעותית (היצע מוגבל מול ביקוש גבוהה)

1- מיקוד– נסו למקד את קהל היעד שלכם ככל שניתן. 
לא רק בגאוגרפיה ובתחומי העניין, גם ב”דרגת החום” שלהם למותג (קהלי רימרקטינג וקהלים שבאינטראקציה אתכם וכו..)
המיקוד יאפשר לכם להיכנס לנישות אליהם הקמפיינים הפוליטיים לא נכנסים משום שהם מפרסמים בבדים הכללים יותר.

2- קריאטיב– קריאטיב ועוד פעם קריאטיב, תמיד שווה להיות בולטים, מעניינים, מצחיקים, שימוש ב- RTM, כידוע פייסבוק ושות’ יתעדף פוסט בעל היענות גבוה יותר של הגולשים בגלל היותו תוכן מעניין/ויראלי.

3- פיזיקל- זהו הזמן הטוב ביותר לשלב בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי, ערכו כנס, הזמינו אנשים לחנויות שלכם, צאו להפנינג מיוחד, כל דבר שיגרום ללקוחות שלכם להגיע אליכם בעולם הפיזי.

יחד נעבור את הבחירות בשלום.. 😛

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא”ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות שי עגיב

אודות שי עגיב

יזם, אומן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, יועץ ומרצה לשיווק ופרסום.
המייסד של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובחו"ל.

שלחו בווצאפ לחברים או שתפו בפייסבוק

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים כגון וירוס נגיף קורונה

הרצאה חובה לכל בעל עסק
בתקופת נגיף וירוס הקורונה:
איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים ע”י שיווק ופרסום דיגיטלי דווקא בזמנים קשים!
תיעוד מתוך הכנס “סמינר העסקים לוקאלי – גלובלי”​

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!