איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?

צפו בפרק ומוזמנים להגיב ולשתף

בורסת הפרסום הדיגיטלי בקמפיינים בסושיאל שוב לפני פיצוץ?

אז אנחנו מתקרבים מאוד לבחירות ובקרוב כולנו נרגיש את המחירים קופצים ומשתוללים בבורסת הפרסום בקמפיינים בסושיאל, הנה שלוש נקודות למחשבה שריכזתי אשר יכולים לסייע משמעותית כאשר שטחי הפרסום מוגבלים וכמות המפרסמים והתקציבים גדלה משמעותית (היצע מוגבל מול ביקוש גבוהה)

1- מיקוד– נסו למקד את קהל היעד שלכם ככל שניתן. 
לא רק בגאוגרפיה ובתחומי העניין, גם ב"דרגת החום" שלהם למותג (קהלי רימרקטינג וקהלים שבאינטראקציה אתכם וכו..)
המיקוד יאפשר לכם להיכנס לנישות אליהם הקמפיינים הפוליטיים לא נכנסים משום שהם מפרסמים בבדים הכללים יותר.

2- קריאטיב– קריאטיב ועוד פעם קריאטיב, תמיד שווה להיות בולטים, מעניינים, מצחיקים, שימוש ב- RTM, כידוע פייסבוק ושות' יתעדף פוסט בעל היענות גבוה יותר של הגולשים בגלל היותו תוכן מעניין/ויראלי.

3- פיזיקל- זהו הזמן הטוב ביותר לשלב בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי, ערכו כנס, הזמינו אנשים לחנויות שלכם, צאו להפנינג מיוחד, כל דבר שיגרום ללקוחות שלכם להגיע אליכם בעולם הפיזי.

יחד נעבור את הבחירות בשלום.. 😛

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

פרק 6 מאמן שיווק | תפיסות עולם בעיצוב ובניית אתרים ב-20 השנים האחרונות 🚀

הלייב עוסק במגוון נושאים מרתקים שכל בונה אתרים ב- 2021 חייב לשמוע.
אז הכינו את הרמקולים ובואו נצלול אל השינויים והחידושים שהתרחשו כאן ב- 20 השנים האחרונות שהשפיעו על דרך העבודה, החשיבה ובעצם על החיים של כל בוני האתרים בעולם!

קרא עוד »

פרק 5 מאמן שיווק | שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות וגם לבנות תדמית חזקה יותר

איך להכניס את הצד השיווק בצורה חכמה לתוך עיצוב ובניית האתר שלכם
מה לגבי נושאי שיווק ופרסום דיגיטלי שיש לקחת בחשבון?
בונוס- קבלו את הטיפים עם הערך המוסף הגבוה ביותר לבניית אתרים!

קרא עוד »

פרק 03- מאמן שיווק | לידים

עסקים רבים מוצאים את עצמם במרדף יומיומי אחר הלידים מבלי לחשוב על הטווח הארוך והפוטנציאל האמיתי של העסק שלהם שמגולם בפיתוח המיתוג והמוניטין.
השקעה נכונה במיתוג לא רק שתחזיר את עצמה, אלא גם תגביר את ההכנסות של העסק שלכם ותגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים.

קרא עוד »

פרק 01- מאמן שיווק | איזה קריאייטיב מוכר יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

כיצד המוח ההישרדותי שלנו פועל ואיך תנצלו את זה כדי ליצור לעסק שלכם קריאייטיב פרסומי שמביא תוצאות עסקיות חזקות!
פרק חדש במאמן שיווק!
מוזמנים להצטרף לשיחה על שיווק, פרסום ורוקנרול.
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!