שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c-vs

חנויות ברשת כמו חנויות בעולם הפיזי – יש ממוקדות ויש מפוזרות.
אנחנו חיים בעולם שהכל הולך להיות ממוקד ונישתי ולכן חשוב להיות מדויקים כדי שנוכל להגיע לקהל ולאנשים שאנחנו מכוונים אליהם.
אנשים שהולכים מהר ברחוב ודעתם מוסחת לא יוכלו לתפוס את הרעיון שאתם מנסים להעביר להם בכמה שניות בודדות, כך זה בדיוקת קורה כשהם גולשים באתר שלכם. כידוע גולש ממוצע נשאר בדף הבית באתר שלכם בממוצע כ – 5 שניות.
אם המסר העיקרי לא עובר, הלקוח מדפדף אתכם הלאה ברשת או ימשיך ללכת ברחוב בעולם הפיזי.
העולם הפיזי והעולם האינטרנטי דומים במהותם לגבי תפיסת העין של הלקוח והעברת הרעיון במהירות.
התמונה צולמה ברחוב בר”ג ובו ניתן לשים לב להבדלים בין שתי חנויות הממוקמות אחת ליד השניה, אך מעבירות את המסר בצורה שונה לגמרי וכך זה מתבטא בחלון הראווה שלהם.
חלון הראווה של כל אחת מהחנויות, הוא סוג של דף הבית של אתרי קניות דיגיטלים.
טיפ לסיום: הקדישו תשומת לב לחלונות הראווה ולדפי הבית בחנויות שלכם, הן בפיזיקל והן בדיגיטל

 

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

חיפוש בבלוג

הרשמו לניוזלטר שלנו

קבלו את כל העידכונים החמים והסיפורים החמים של עולם הדיגיטל ישירות למייל

פוסטים אחרונים

כבר הצטרפתם לדף הפייסבוק?

ולדף הפייסבוק של הז'ורנל?

ולקבוצת הפייסבוק?