שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c-vs

חנויות ברשת כמו חנויות בעולם הפיזי – יש ממוקדות ויש מפוזרות.
אנחנו חיים בעולם שהכל הולך להיות ממוקד ונישתי ולכן חשוב להיות מדויקים כדי שנוכל להגיע לקהל ולאנשים שאנחנו מכוונים אליהם.
אנשים שהולכים מהר ברחוב ודעתם מוסחת לא יוכלו לתפוס את הרעיון שאתם מנסים להעביר להם בכמה שניות בודדות, כך זה בדיוקת קורה כשהם גולשים באתר שלכם. כידוע גולש ממוצע נשאר בדף הבית באתר שלכם בממוצע כ – 5 שניות.
אם המסר העיקרי לא עובר, הלקוח מדפדף אתכם הלאה ברשת או ימשיך ללכת ברחוב בעולם הפיזי.
העולם הפיזי והעולם האינטרנטי דומים במהותם לגבי תפיסת העין של הלקוח והעברת הרעיון במהירות.
התמונה צולמה ברחוב בר"ג ובו ניתן לשים לב להבדלים בין שתי חנויות הממוקמות אחת ליד השניה, אך מעבירות את המסר בצורה שונה לגמרי וכך זה מתבטא בחלון הראווה שלהם.
חלון הראווה של כל אחת מהחנויות, הוא סוג של דף הבית של אתרי קניות דיגיטלים.
טיפ לסיום: הקדישו תשומת לב לחלונות הראווה ולדפי הבית בחנויות שלכם, הן בפיזיקל והן בדיגיטל

 

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!