שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל

%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c-vs

חנויות ברשת כמו חנויות בעולם הפיזי – יש ממוקדות ויש מפוזרות.
אנחנו חיים בעולם שהכל הולך להיות ממוקד ונישתי ולכן חשוב להיות מדויקים כדי שנוכל להגיע לקהל ולאנשים שאנחנו מכוונים אליהם.
אנשים שהולכים מהר ברחוב ודעתם מוסחת לא יוכלו לתפוס את הרעיון שאתם מנסים להעביר להם בכמה שניות בודדות, כך זה בדיוקת קורה כשהם גולשים באתר שלכם. כידוע גולש ממוצע נשאר בדף הבית באתר שלכם בממוצע כ – 5 שניות.
אם המסר העיקרי לא עובר, הלקוח מדפדף אתכם הלאה ברשת או ימשיך ללכת ברחוב בעולם הפיזי.
העולם הפיזי והעולם האינטרנטי דומים במהותם לגבי תפיסת העין של הלקוח והעברת הרעיון במהירות.
התמונה צולמה ברחוב בר”ג ובו ניתן לשים לב להבדלים בין שתי חנויות הממוקמות אחת ליד השניה, אך מעבירות את המסר בצורה שונה לגמרי וכך זה מתבטא בחלון הראווה שלהם.
חלון הראווה של כל אחת מהחנויות, הוא סוג של דף הבית של אתרי קניות דיגיטלים.
טיפ לסיום: הקדישו תשומת לב לחלונות הראווה ולדפי הבית בחנויות שלכם, הן בפיזיקל והן בדיגיטל

 

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא”ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook 0
שיתוף ב linkedin
LinkedIn 0
אודות שי עגיב

אודות שי עגיב

יזם, ולוגר (וידאו-בלוגר), אומן שיווק דיגיטלי יועץ ומרצה בתחום הפרסום הדיגיטלי.
המייסד של נטו נט - משרד לפרסום ושיווק בארץ ובחו"ל

שתפו את הפוסט

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook 0

חיפוש בבלוג

קבלו את הפרקים הבאים למייל

פרקים אחרונים