בניית תדמית וקונספט גרפי

בניית תדמית וקונספט גרפי

בניית תדמית וקונספט גרפי

בניית תדמית וקונספט גרפי

בניית תדמית וקונספט גרפי

מותג הנבנה מאפס הוא מותג שצריך להבנות בצורה חכמה, לכן בניית תדמית וקונספט גרפי הם חלק עיקרי בהוצאת תכנית העבודה של העסק קדימה.

שום דבר לא הולך לאיבוד וניתן לנתב את האנרגיה החודשית שנשקיע בעסק שלך בפייסבוק לכיוונים רבים!

חשיפה ממוקדת בפייסבוק – כל שקל שנוציא על פרסום ממומן בפייסבוק ילך ויחשף אך ורק לקהל היעד שלך!
בין אם נפנה את הפרסום רק נשים ורק לכאלו בגילאים מסויימים, מאזור מסויים בארץ או למשל רק גברים שהם במקצוע או תחום עיסוק או תחביבים מסויימים או אפילו כאלו שעשו לייק בפייסבוק לתכנים מסויימים.

תדמית ומוניטין – חשוב לך שהעסק/חברה/מותג/שירות שלך ישדר ערכים מסויימים?
לשנות או להגדיל את התפיסה שדרכה האנשים רואים את העסק שלך? אולי חשוב לך להראות שונה מול המתחרים שלך (אפילו שכולכם אותו הדבר או שהם טובים ממך)? תודות לידע וניסיון רב בעולם המיתוג, העיצוב והתדמית – ניהול המוניטין של העסק שלך ברשת יכול להשיג את המטרות הללו דווקא דרך פייסבוק!

יכלנו לכתוב מילים מפוצצות כמו זה שלקוחותינו נהנים משירותי אסטרטגיה שיווקית ופריסתה לטקטיקות שיווקיות או על כך שאנו מנהלים ביחד איתם תוכנית פעולה מסודרת הכוללת פגישות חודשיות, ניהול ובחינת יעדים על בסיס שוטף ועוד..
אבל תכל'ס – חשוב פשוט שתדאו שאנחנו דואגים שכל שקל שתוציאו יזיע הכי הרבה שרק אפשר כדי לחזור עם עוד חברים..

ובמשפט מסכם אחד – בסופו של דבר אתם הולכים להוציא על פייסבוק תקציב או הוצאה כספית וחשוב לכם שיהיה ביטוי להחזר על ההשקעה הזו? כדאי שיהיה לכם גיבוי של סטודיו לַפָּנִים!

** הטקסט מנוסח בלשון זכר כי לגברים קצת קשה יותר להבין את זה..

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!