קוסמטיקה דיגיטלית - קוסמטיקאיות בעידן הדיגיטלי ובתקופת המשבר של הקורונה - טיפים מעשיים
קוסמטיקה בעולם הדיגיטלי שימור לקוחות בתקופת הקורונה
כל השלבים והפתרונות – עם אומן השיווק הדיגיטלי שי עגיב
הרצאת לייב בנושא שיווק ופרסום בדיגיטל עם האשף בתחום ואחד האנשים המובילים בתעשיית הפרסום הדיגיטלי בישראל.
תוכלי להתייעץ, לשאול שאלות, וכמובן ללמוד תכל'ס על שיווק בדיגיטל. שידור חי שעלה לייב ביום חמישי 02.04 בדף הפייסבוק של המותג 4MP בישראל
פוסט נוסף מעניין עם רשימת הטיפים המלאה ניתן לצפות בבלוג הז'ורנל של משרד הפרסום הדיגיטלי נטו נט: https://netonet.co.il/coronaviruses-business-marketing/
לגבי איך עושים שידור כזה עם המסך מפוצל ל-2 כדי לראיין עוד מישהי או להראות עוד דברים תוך כדי,ניתן עם האפליקציה החינמית הזו: https://belive.tv/?referrer=NjIx
לכל מי ששאלה על ההבדל בין קבוצה בווצאפ לקבוצת שידור (רשימת תפוצה) בווצאפ: רשימת תפוצה : יתרונות: כל אחד מקבל באופן פרטי את ההודעה כאילו את כותבת לו ישירות. חסרונות: אם הוא לא הוסיף אותך לאנשי הקשר – הוא לא יקבל את ההודעה בכלל.. מסקנה: זה בעיקר אם כולם באנשי קשר שלך ואת אצלם. קבוצה: יתרונות: כל מי שבקבוצה יקבל את ההודעה גם אם הוא לא באנשי הקשר שלך חסרונות: כולם יכולים לראות את כולם בחברי הקבוצה. מסקנה: אם לא קריטי לך החיסרון לכי על קבוצה ותשתיקי אותה לתגובות כך שק מנהל הקבוצה יכול לשלוח הודעות (כמו בגנים ובבתי הספר..:))
הפוסט שידור המקורי בפייסבוק: https://www.facebook.com/4mpIsrael/videos/228277165031732