פעולות פרסום ושיווק שאסור לכם לפספס בתחומי ביוטי וקוסמטיקה בעידן הדיגיטלי – טיפים מעשיים

פעולות פרסום ושיווק שאסור לכם לפספס בתחומי ביוטי וקוסמטיקה בעידן הדיגיטלי – טיפים מעשיים

פעולות פרסום ושיווק שאסור לכם לפספס בתחומי ביוטי וקוסמטיקה בעידן הדיגיטלי – טיפים מעשיים

פעולות פרסום ושיווק שאסור לכם לפספס בתחומי ביוטי וקוסמטיקה בעידן הדיגיטלי – טיפים מעשיים

קוסמטיקה דיגיטלית - קוסמטיקאיות בעידן הדיגיטלי ובתקופת המשבר של הקורונה - טיפים מעשיים

נגן וידאו

קוסמטיקה בעולם הדיגיטלי שימור לקוחות בתקופת הקורונה
כל השלבים והפתרונות – עם אומן השיווק הדיגיטלי שי עגיב
הרצאת לייב בנושא שיווק ופרסום בדיגיטל עם האשף בתחום ואחד האנשים המובילים בתעשיית הפרסום הדיגיטלי בישראל.

תוכלי להתייעץ, לשאול שאלות, וכמובן ללמוד תכל'ס על שיווק בדיגיטל. שידור חי שעלה לייב ביום חמישי 02.04 בדף הפייסבוק של המותג 4MP בישראל

פוסט נוסף מעניין עם רשימת הטיפים המלאה ניתן לצפות בבלוג הז'ורנל של משרד הפרסום הדיגיטלי נטו נט: https://netonet.co.il/coronaviruses-business-marketing/

לגבי איך עושים שידור כזה עם המסך מפוצל ל-2 כדי לראיין עוד מישהי או להראות עוד דברים תוך כדי,ניתן עם האפליקציה החינמית הזו: https://belive.tv/?referrer=NjIx

לכל מי ששאלה על ההבדל בין קבוצה בווצאפ לקבוצת שידור (רשימת תפוצה) בווצאפ: רשימת תפוצה : יתרונות: כל אחד מקבל באופן פרטי את ההודעה כאילו את כותבת לו ישירות. חסרונות: אם הוא לא הוסיף אותך לאנשי הקשר – הוא לא יקבל את ההודעה בכלל.. מסקנה: זה בעיקר אם כולם באנשי קשר שלך ואת אצלם. קבוצה: יתרונות: כל מי שבקבוצה יקבל את ההודעה גם אם הוא לא באנשי הקשר שלך חסרונות: כולם יכולים לראות את כולם בחברי הקבוצה. מסקנה: אם לא קריטי לך החיסרון לכי על קבוצה ותשתיקי אותה לתגובות כך שק מנהל הקבוצה יכול לשלוח הודעות (כמו בגנים ובבתי הספר..:))

הפוסט שידור המקורי בפייסבוק: https://www.facebook.com/4mpIsrael/videos/228277165031732

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!