דפנה ליאל מתארחת בבלוג הז'ורנל ומספרת על כתבות ותחקירים שמקבלים חיים דיגיטליים

דפנה ליאל מתארחת בבלוג הז'ורנל ומספרת על כתבות ותחקירים שמקבלים חיים דיגיטליים

דפנה ליאל מתארחת בבלוג הז'ורנל ומספרת על כתבות ותחקירים שמקבלים חיים דיגיטליים

דפנה ליאל מתארחת בבלוג הז'ורנל ומספרת על כתבות ותחקירים שמקבלים חיים דיגיטליים

דפנה ליאל מספרת על עיתונאות פוליטית בעידן הדיגיטלי.

דפנה ליאל כתבת הכנסת בחברת החדשות של ערוץ 2 הגיעה אלינו לסוכנות נטו נט כחלק מכתבת מגזין בנושא קמפיינים פוליטיים והיכולות של הפוליטיקאים להשפיע על הקהל בעולם הדיגיטל ע"מ לדון בסוגיית הכח שהרשת מעמידה לפוליטיקאים, במיוחד כאלה עם יכולות ותקציבי פרסום.

ניצלנו את ההזדמנות לראיין חזרה את דפנה על העולם המרתק של תקשורת  בעידן הדיגיטלי.
דפנה סיפרה כמה חשוב לה להעלות כתבות גם לרשת ואיזה סוגי תכנים מתאימים.
דיברנו על המגוון הפלטפורמות הרחב כיום הכולל את השימוש בטוייטר, פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם וכו..

לשאלתי על השימוש שהיא עושה במקורות מידע מהרשת, ענתה דפנה כי דווקא מחקרים ואירועים לא נעשים ברשת מישום שסיקורים פוליטיים מגיעים אליה בד"כ ממקור ראשון, קרי מהאנשים עצמם.

צפו בראיון הקצר:

שוחחנו על עתיד הטלויזיה כערוץ תקשורת מול הדיגיטל.
שי ציין כי החלוקה בין המסכים עתידה לשנות את הדרך בה אנו צורכים תוכן אך לדעתו הטלויזיה לא הולכת להיעלם מהנוף, היא פשוט תעשה יותר דיגיטלית ואינטראקטיבית.
דפנה מנקודת מבט של כתבת כנסת ופוליטיקה סיפרה שהיא מייצרת ע"י התוכן הממוקד שלה קהל מפולח וממוקד משל עצמה שצורך ואוהב את התכנים שלה, נוצר לפעמים בעקבות כתבות מסויימות ממש שיח שיכול להוביל המשך התפתחויות מעניינות אם זה קולות נוספים שאולי לא אוזכרו בכתבה וכדומה וזה סוג של פידבק אינטראקטיבי שנותן אורח חיים לכתבות גם אחרי שהן לא משודרות יותר.
 
בתמונה: דפנה ליאל ושי עגיב כחלק מכתבת מגזין העוסקת בעולםן הקמפיינים הפוליטיים

האזינו לפודקאסט: [עושים פוליטיקה] איך הפכו הפוליטיקאים לעיתונאים והעיתונאים לפוליטיקאים? – עמית סגל איך כניסת הרשתות החברתיות והאינטרנט לעולם התקשורת השפיעו על הפוליטיקה? האם העיתונאים הפכו קצת לפוליטיקאים בעצמם? למה התקשורת מעולם לא היתה אובייקטבית? דפנה ליאל מארחת בפרק הזה את העיתונאי עמית סגל, אחד מאנשי התקשורת הבולטים בישראל, הפרשן הפוליטי של חברת החדשות בערוץ 2, לשיחה מרתקת על הקשר בין פייסבוק, טוויטר, פוליטיקאים ותקשורת.

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!