קמפיין פייסבוק

קמפיין פייסבוק

קמפיין פייסבוק

קמפיין פייסבוק

קמפיין פייסבוק

קמפיין פייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק נותנת ברוב המקרים את המענה החזק, החכם והמקיף ביותר להשגת מטרות עסקיות שונות ומגוונות דרך כלי הפרסום העצמאיים של פייסבוק.
היתרון הגדול של מערכת הפרסום של פייסבוק מגיע בעיקר בזכות האפשרויות היצירתיות הניתן לעשות בה בסוגי הקמפיינים השונים.

נטונט זכתה להוביל קמפיינים מוצלחים ויצירתיים אשר הביאו לתוצאות עסקיות בלתי רגילות עבור מגוון רחב של עסקים וחברות.
אנו מרכיבים קמפיינים המשלבים טכניקות שמביאות לתכלס תוצאות, כאשר כל זאת בהתאם לצרכים והמטרות של הלקוח.

בנטונט אנו עושים שימוש בקמפיינים מהסוגים הבאים:
קמפיין לייקים – צבירת אוהדים לדף הפייסבוק העסקי (בהתאם לפילוח מדויק לקהל היעד הרצוי לעסק).
קמפיין אינגייג – קמפיין מעורבות שמטרתו ליצור אינטרקציות עם הדף (כגון: לייקים, שיתופים ושאר תגובות לפוסטים השונים).
קמפיין לידים – איסוף לידים ולקוחות חדשים המתעניינים בשירות שנציע ללקוח בתוך פייסבוק עצמה.
קמפיין הקלקות לאתר – קמפיין שמטרתו לסמן ולהביא קהל יעד איכותי מדף הפייסבוק העסקי שלכם אל דף הנחיתה/אתר הרצוי.
קמפיין צפיות בסרטון וידאו – הוספת צפיות לוידאו שעלה בעמוד ולהפוכו לויראלי עם מיקוד נכון לקהל היעד.
קמפיין מודעות מקומית – קמפיין שמטרתו חשיפת העסק והפוסטים לאנשים שונים הנמצאים פיזית באיזור של העסק.

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!