5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק

5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק

5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק

5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק

5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק

ב-5 השנים האחרונות פייסבוק נהפכה לשטח הפרסום הגדול בעולם

מארק צוקרברג כנראה עושה כמה דברים נכון , כי פייסבוק הפכה בשנים האחרונות מעוד רשת חברתית קטנה
לענקית פרסום בין לאומית שמשאירה אבק לפלטפורמות הפרסום האחרות – מהעיתונים הגדולים ועד גוגל

אז למה באמת כדאי לפרסם בפייסבוק?

אין מספיק נייר שעליו ניתן לכתוב את כל הסיבות למה  לכן ריכזנו עבורכם את 5 הסיבות העיקריות שאתם פשוט חייבים להכיר:

 1. כי אין לכם כסף עודף

להיות בעל עסק קטן עד בינוני בישראל זה ממש לא פיקניק- אומר הכותב מניסיון
לכן חשוב שתקציב הפרסום של העסק יהיה תלוי בעסק ולא בגחמות של מחלקת הפרסום בעיתון או ברדיו.
פייסבוק נותנת אופצייה מעולה לעסקים להוציא את התקציב שאיתו הם מרגישים נוח ומתאים למסגרת הפיננסית של העסק

2. כי אנחנו לא אוהבים לצאת פרייאר

אין דבר יותר שהישראלי המצוי שונא יותר מאשר לצאת פרייאר.
אנחנו חייבים לדעת שקיבלנו את המחיר הכי טוב שאפשר עבור המוצר או שירות שבו אנחנו מעוניינים.
ובעסקים אתם חייבים להיות הכי ישראלים שאפשר- ולדעת בדיוק כמה הוצאתם ואיזה תוצאה זה הביא
מה שנקרא בשפה המקצועית: ROI.
מערכת הפרסום של פייסבוק מעניקה כלים מדויקים למדידה שיעזרו לכם תמונה ברורה
על המצב הפיננסי של העסק- עד רמת האגורה.

3. כי לא שווה למכור קרח לאסקימוסים

"אתה חייב לדעת למכור קרח לאסקימוסים" זה המשפט הראשון שסיפרו לי שהתחלתי לעבוד במכירות.
שאיש שיווק טוב זה אדם שיכול ליצור הצעה כזאת טובה שכל אדם פשוט יעצור הכל ויקנה.
מי ידע שמערכת הפרסום של פייסבוק תגיע בענק ותשנה מקצה לקצה את עולם הפרסום.
אנחנו חיים בעולם מדהים- בו אנחנו יכולים בעזרת פילוחים להגיע בדיוק לקהל הרלוונטי ולהציג לו את הפרסומות הרלוונטית
וככה לחסוך הרבה מאמץ, כסף וזמן.

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!