המגמה הברורה לשנת 2019 מציגה את השיווק והפרסום באינסטגרם כערוץ מיינסטרים מרכזי עם קהל איכותי שבהרבה מקרים מבלה שם כבר יותר זמן מאשר בפייסבוק!
אינסטגרם זו אומנות עם חוקים משלה ובפרסום הדיגיטלי אנו יוצרים תוכן מקורי תוך יצירת מעורבות וערך מוסף אשר יחדיו משפיעים באופן ישיר על המותג או העסק ומאפשר לגולשים להתחבר לרבדים אחרים של העסק ולהכיר פן נוסף בו.
ע"י עקביות וחשיבה יצירתית ניתן להגיע לתוצאות עסקיות מרשימות מערוץ זה לטווח ארוך.