איך הופכים עסק אנונימי למותג בוטיק מצליח? סוף מעשה באסטרטגיה תחילה.
תחום האלכוהול והיין הוא תחום לא פשוט לפיצוח, אבל זה נכון לכמעט כל תחום רווי בשחקנים שבו אין בידול משמעותי בין המתחרים והוא מבוסס על קהל יעד שאדיש לפרסום, עם הנתונים הללו הגיע אלינו יקב שחיפש את הדרך לפרוץ בצורה אחרת לשוק.
החקר מקרה או מקרה בוחן, Case Study -קייס סטאדי שצילמנו עבורכם מציג בדיוק את זה, איך הצלחנו להפוך עסק אנונימי במלחמת הישרדות קיומית למותג חדשני מוביל ופורץ דרך אשר משנה את הרגלי תרבות צריכת היין בישראל ומוביל להוזלת מחירים משמעותית עבור הצרכנים מבלי לפגוע ביקבים!
אסטרטגיה שיווקית מרתקת שפשוט חייבים לראות עם כוס יין 😉🍷 👌
צפו בהרצאה:
שי עגיב, הבעלים של סוכנות נטונט מציג כיצד להפוך מותג אנונימי במלחמת הישרדות קיומית למותג חדשני מוביל ופורץ דרך אשר שינה את הרגלי תרבות צריכת היין בישראל והוביל להוזלת מחירים משמעותית עבור הצרכנים!
הכירו את יקב לה פורה בלאנש.
היקב בשמו הקודם התמקד בשיווק ע"י רשתות קמעונאיות כמו בנא משקאות, יין בעיר וכו, מה שיצר הכנסה נמוכה ביותר פר בקבוק עקב עלויות מתווספות של שינוע, עלויות מידוף, עמלות שלבסוף התגלגלו על הצרכן אמנם אבל עם זאת לא הגדילו את רווחי היקב מכל רכישה אלא ההפך רק הורידו אותה.
הרווח על כל בקבוק לא היה שווה את המאמץ.
האתגר היה ברור כיצד למכור יין באופן עצמאי מבלי להיות תלוי ברשתות שיווק, מסעדות ועוד?
כחלק מהאסטרטגיה השיווקית החלטנו למכור את היין רק באונליין עם הכרזה ברורה שלא ניתן למצוא אותנו בחנויות.
הסלוגן שלנו היה "משנים את תרבות היין בישראל" כלומר- מקדמים את תרבות היין, ומספקים את המחיר מהיקב ישירות לצרכן בלי עמלות ובלי עלויות כאלה ואחרות שהתגלגלו בסוף על הצרכן.
כדי לגרום לחשיפה למותג החדש יצאנו בגיוס המונים הדסטארט שמטרתו הייתה לגייס 70 אלף ש"ח אך המטרה המוסוות הייתה לבנות את מרכז המבקרים שישמר את התיירות היהודית העשירה של יצירת היין באזור מדבר יהודה ויער יתיר.
בפועל:
1- מכרנו יין אונליין
2- צברנו קהל נאמן של רוכשים שיחזרו אלינו לרכישה נוספת.
3- קיבלנו חשיפה רחבה בעקבות הפלטפורמה של הדסטארט.
4 – השקנו אתר על קרוב ל-800 לקוחות משלמים שגוייסו ממש בסמוך להשקה מגיוס ההמונים
5 – טיימינג (תזמון) בעקבות הקורונה שסגרה הרבה אנשים בבית והקפיצה את צריכה האלכוהול לנפש גיוס ההמונים היה מוצלח פי 2 ממה שציפינו, הוא נמשך כחודש וחצי והצלחנו לגייס כ- 170 אלף ש"ח בטוטאל!
כאמור – ביום שבו אתר האינטרנט לרכישות אונליין עלה לאוויר היינו עם בסיס לקוחות רוכש שמנה כ-800 לקוחות משלמים שכבר טעמו וקיבלו את המוצר הראשון של היקב לביתם.
6 – מומנטום – לאחר עליית האתר לאוויר בחודשיו הראשונים הצלחנו לעבור את היעד בעשרות אלפי שקלים ברבעון הראשון לעומת התחזית הראשונית של הרווחים באתר.
7 – הערכות מראש – תהליך ההשקה, האסטרטגיה, היח"צ היה כה מוצלח שהרים את המכירות באתר והוביל לרווחים ב- 60-80% מעל המצופה!
נוסטלגיה – הנה גם הצצה לסרטון הגיוס👇🏻👇🏻
מקווים שנהנתם.
נשמח לקרוא מכם בתגובות האתר פה למטה אם תגללו עוד קצת ..
לכתבות המעניינות ביותר וחידושים שונים בעולם השיווק והפרסום מוזמנים לעקוב אחרינו ולהצטרף להרצאות של שי >> הבלוג שלנו
ולמה שלא נהיה חברים? אנחנו גם בפייסבוק ובספוטיפיי
שי עגיב הוא מייסד קהילת אלמנטור ישראל, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט" וחברת "קינג קום" לבניית אתרים מיוחדים.
La Forêt Blanche winery 👇🏻👇🏻
אנחנו גאים בך שהגעת וגללת עד לפה!
אם התוכן נתן לך ערך – נשמח לתגובה קטנה פה בתגובות
אם תרצו לקבל את הפרק הבא לפני כולם למייל – הרשמי לניוזלטר
Newsletter
קבלו את הפרק הבא למייל, לפני כולם:
פוסטים אחרונים
- תחזיות השיווק הדיגיטלי ל-2025: העתיד כבר כאן, ואתם?
- פעולות פשוטות בשיווק שיגרמו לתוצאות גדולות במכירות שלכם, שניה לפני ש-2024 מסתיימת – בעלי עסקים ומנהלות שיווק זה בשבילכם
- איך מנהלי שיווק בכירים שומרים על שפיות תחת לחץ בלתי פוסק?
- המחשבות על טילים מבלבלות? הנה 20 מהלכי שיווק פשוטים שיכולים ליצור לכם עוד הכנסות כבר מחר בבוקר!
- היתרונות המובהקים של מיתוג אישי ועסקי ברשתות החברתיות
- כשתכניסו מיתוג אישי לתוך השיווק שלכם הלידים יהפכו לקהילה בשלה לרכישות!
- עונג בעסקים – יש דבר כזה? פודקאסט כוכבי השיווק של שי עגיב עם דליה סרויה
- איך לשרוף מוצר כדי להכניס הרבה לקוחות חדשים ומהר!
- אנחנו לא אוהבים שמוכרים לנו! אבל אנחנו בהחלט אוהבים לקנות 🛍
- פרק 5 – כשתפצחו את זה תמכרו הרבה יותר, במחירים גבוהים יותר אפילו אם אתם מוכרים סתם "סחורה" ללא שום מיתוג ובידול ייחודי..
- למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 – פרק 4 – בגלל שאתם לא משקיעים בתוכן ומודדים את הדברים הלא נכונים!
- פרק 3 – "למה הפרסום שלך גרוע?!?💩" – והפעם: כי אין לכם אתר מכירות כמו של סינדי קרופורד!
- למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 פרק 2 – אלו ה-4 הסיבות שבגללן אתם לא מצליחים לסגור עסקאות בתקופה הזו!
- 💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩פרק 1 בכורה – הנוסחה למכור תמיד (גם בזמנים הכי גרועים) 🤘 סדרת רשת חדשה!
- פוסט במיוחד למתעניינים בשירותים של שי עגיב
- זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2024 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח בתל אביב הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג – וזה בכלל קשור לגוגל.
- איך ללמד את כלי ה-AI של גוגל לתת תשובות ומידע לאנשים שמחפשים אתכם!
- בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!
- זו הסיבה שבגללה הרבה יותר עסקים ב-2023 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג!
- פרסום טיקטוק לעסקים
- הטקטיקה של הפרסום הממוקד בטיקטוק
- הקשר בין רמי לוי למיתון ואיך עסקים יכולים לנצל את המצב כדי לצמוח יותר עם אותם תקציבים ו..לעבוד פחות.
- סמנכ"ל שיווק – כיצד להתמודד עם תרבות ארגונית חולה בארגון שלכם?
- שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור
- סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי
- מקרה בוחן: איך השקנו בתוצאות מדהימות את האפליקציה Wefix וויפיקס
- מקרה בוחן: איך שברנו שיא מכירות בערב אחד לחנות אופנה מקומית?
- השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הסייבר, הייטק ואתרי אפליקציות
- מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות
- חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר
- מקרה בוחן – איך משיקים אתר מכירות עם 800 לקוחות ביום הראשון שלו?
- בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה
- כנס מקס עסקים | 16 מגמות שיווק האיקומרס שמשנות את עולם המסחר בדיגיטל
- בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים
- הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.
- משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל
- אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע
- הדברים שלא סיפרו לכם על שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות תוך שיפור התדמית שלכם בדיגיטל
- כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח
- או קיי בואו נפתח את הנושא הרגיש שנקרא – לידים
- חשבתם פעם מדוע מכירות ושיווק חייבים לעבוד יחד?
- נסו לחשוב איזה קריאייטיב מוכר את הפרסומת יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?
- קורונה? מצב בטחוני? סגר? אלו פעולות השיווק החשובות ביותר לעסקים וארגונים כדי לנצח גם בתוצאות העסקיות!
- שידור חי – עולם האי קומרס ב-2020 מחשבות והרהורים על עולמות המסחר והעסקים בעוד 10 שנים
- עסקים אחרי הקורונה: תבחרו חכם את משרד הפרסום הבא שלכם, יצירתיות וצמיחה עסקית- דווקא עכשיו!
- פעולות פרסום ושיווק שאסור לכם לפספס בתחומי ביוטי וקוסמטיקה בעידן הדיגיטלי – טיפים מעשיים
- כיצד להניב תוצאות עסקיות ורווחים ע"י שיווק ופרסום דיגיטלי חכם, פשוט וזול. הרצאה מתוך הכנס "סמינר עסקים קטנים ובינוניים, מלוקאלי לגלובלי"
- כנס "שיווק, פרסום ורוקנרול במציאות של 2020"- כל ההרצאות
- הרצאה: החוקים החשובים והלא כתובים של בניית אתר והפעם: לפי חז"ל
- מהפכת הכסף הדיגיטלי כבר משנה את העולם
- הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding
- שיווק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות
- אסטרטגיית שיווק אתרי אינטרנט | הרצאה באמזון – יולי 2019 – AWS
- 7 עקרונות עיצוב לאתר מושלם | סקירת תחרות אתרי אלמנטור 2019.
- איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?
- העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית
- מיטאפ קהילת אלמנטור- ינואר-2019
- חשיפה בלעדית – קמפיין בחירות של פוליטיקאים משנים את דעת הציבור – הראיון המלא והלא מצונזר
- הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה
- סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים
- דפנה ליאל מתארחת בבלוג הז'ורנל ומספרת על כתבות ותחקירים שמקבלים חיים דיגיטליים
- שי עגיב מסביר לנדב בורשטיין כיצד פייסבוק כיביכול מאזינה לנו ואיך לכאורה ניתן לנצל זאת לטובת קמפיינים בפייסבוק
- המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה
- הקמפיין הכי טוב בפייסבוק
- הבעיות הגדולות בשיווק של עורכי דין ואיך לעקוף עוד מתחרים
- החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית
- שלושת חוקי הזהב לעיצוב חזק ומדוייק של דף הבית או דף הנחיתה
- 5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק
- קמפיין פרסום בפייסבוק על פי האזנה לטלפון
- איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?
- 5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה
- קמפיין פייסבוק
- בניית תדמית וקונספט גרפי
- גראנד קריאייטיב – פיצוח הקונספט
- הדבר שהכי חשוב לדעת על פייסבוק לעסקים!
- שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל
- איך למצוא לקוחות טובים כמו שמוצאים מסעדות טובות!