או קיי בואו נפתח את הנושא הרגיש שנקרא – לידים

או קיי בואו נפתח את הנושא הרגיש שנקרא – לידים

או קיי בואו נפתח את הנושא הרגיש שנקרא – לידים

או קיי בואו נפתח את הנושא הרגיש שנקרא – לידים

פרק 03 מאמן שיווק

לידים חייבים ללכת יד ביד עם קידום המיתוג והמוניטין של העסק שלכם!

עסקים רבים מוצאים את עצמם במרדף יומיומי אחר הלידים מבלי לחשוב על הטווח הארוך והפוטנציאל האמיתי של העסק שלהם שמגולם בפיתוח המיתוג והמוניטין.
השקעה נכונה במיתוג לא רק שתחזיר את עצמה, אלא גם תגביר את ההכנסות של העסק שלכם ותגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים.

לסיום הפוסט כמה מילים ממני אליכם, אחרי שנים דיי רבות בהן אני אני מקליט ומצלם תכנים על עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי הגיע הזמן לארוז את הכל למיתוג אחיד שיוביל מעכשיו והלאה את התכנים שלי (אם גלשתם ברחבי האתר ראיתם שהסנדלר לא הולך יחף, כנ"ל גם בנושאי מיתוג תכני הוידאו בלוג).

כפי שתוכלו לראות זה הפרק השלישי בסדרה שלנו פה בבלוג (תוכלו לראות אותה גם בערוצים הנוספים שלנו כדוגמת היוטיובפייסבוקאינסטגרם). 

חשוב לי שזו תהייה שיחה ולכן אשמח אם תשאירו תגובה עם דעתכם או התייחסות לנאמר.

תודה על הזמן שהקדשתם לצפייה ומקווה שקיבלתם תובנות וערך שתוכלו לקחת וליישם בשיווק של העסק שלכם.

שי עגיב, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט".
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet

תגיות:

לידים קידום מותג דיגיטל חברת שיווק ופרסום באינטרנט קידום ופרסום באינטרנט אקסטרה דיגיטל קידום ושיווק באינטרנט שיווק וקידום אתרים באינטרנט סוכנויות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לימודים קידום נטו נט משרדי דיגיטל מובילים חברת דיגיטל משרד דיגיטל משרד פרסום דיגיטל דיגיטל קלאוד קידום דיגיטל סוכנות דיגיטל חברות שיווק דיגיטלי

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!