משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר למכירה? 2 נורות אדומות ראשונות עוד לפני שנחשפה פרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל
כולם מדברים על הסתבכות כוכבי ואושיות הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב, הבעלים של אמוזה עם אריאל אהרוני ובשיתוף חברת פאפא דיגיטל. על הצד המשפטי והפלילי או מי אשם באמת אני לא הולך לדבר כאן כי זה לא תפקידי ואני לא מכיר לעומק את הפרטים, אבל ההבטחה הפרסומית והמוצר/שירות שהובטחו שם צרמו לי מהרגע הראשון.
כבעל משרד פרסום עם וותק של 14 שנים ומבלי שאני מכיר אף אחד מהמוערבים בפרשה, עוד בשלב המוקדם של הפרסומים הדבר הראשון שקפץ לי לעין הוא אותם "מוצרים" שנמכרו בכמויות ללקוחות ה"משפך שיווקי" וה"קמפיינים" – כל בעל עסק שעשה קצת פרסום יודע כי אלו אינם מוצרים העומדים בפני עצמם אלא אמצעים בהם נעשה שימוש להשגת מטרות נקודתיות בתהליך המכירה ללקוח.
"משפך השיווק" – המשפך היא טכניקה שיווקית להגדלת המכירות המייצר תהליך מכירה החל מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש את העסק לראשונה ועד שהוא הופך ללקוח משלם. למעשה, המשפך לוקח את הקהל הרחב והזר למותר ומעביר אותו דרך ארבעה שלבים עד השלב האחרון – הרכישה. שלושת השלבים המקדימים לשלב הרכישה הם החשיפה והמודעות למותג, יצירת סקרנות ועניין למותג ורצון והבשלה של הלקוח לגבי המוצר אותו העסק מעוניין למכור (והלקוח מעוניין לקנות).
קמפיינים הם למעשה המסע הפרסומי שמטרתו מכירת המוצר.
חשוב לשים לב שה"מוצרים" שחברת אמוזה מכרה הם למעשה הדרך, התהליך ליצירת לקוחות ולא היעד עצמו.
לכן לפני שנכנסים למונחים של תרמית פירמידה כפי שפורסם ב"כאן" 11 על הכנסה פסיבית או שיטת אמוזה של Amoza Group וכו', חשוב להבין ולזכור כמה דברים.
תזכרו טוב – אין הכנסה פסיבית שאפשר לקנות בזול ושמכניסה הרבה מאוד כסף, לרוב יוצא מי שמנסה למכור לכם הכנסה פסיבית ולא משנה מי ומתי – ככל הנראה אתם ההכנסה האקטיבית שלו..
שי עגיב, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט".
פוסטים אחרונים
- למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 – פרק 4 – בגלל שאתם לא משקיעים בתוכן ומודדים את הדברים הלא נכונים!
- פרק 3 – "למה הפרסום שלך גרוע?!?💩" – והפעם: כי אין לכם אתר מכירות כמו של סינדי קרופורד!
- למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 פרק 2 – אלו ה-4 הסיבות שבגללן אתם לא מצליחים לסגור עסקאות בתקופה הזו!
- 💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩פרק 1 בכורה – הנוסחה למכור תמיד (גם בזמנים הכי גרועים) 🤘 סדרת רשת חדשה!
- פוסט במיוחד למתעניינים בשירותים של שי עגיב
- זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2024 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח בתל אביב הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג – וזה בכלל קשור לגוגל.
- איך ללמד את כלי ה-AI של גוגל לתת תשובות ומידע לאנשים שמחפשים אתכם!
- בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!
- זו הסיבה שבגללה הרבה יותר עסקים ב-2023 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג!
- פרסום טיקטוק לעסקים
- הטקטיקה של הפרסום הממוקד בטיקטוק
- הקשר בין רמי לוי למיתון ואיך עסקים יכולים לנצל את המצב כדי לצמוח יותר עם אותם תקציבים ו..לעבוד פחות.
- סמנכ"ל שיווק – כיצד להתמודד עם תרבות ארגונית חולה בארגון שלכם?
- שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור
- סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי
- מקרה בוחן: איך השקנו בתוצאות מדהימות את האפליקציה Wefix וויפיקס
- מקרה בוחן: איך שברנו שיא מכירות בערב אחד לחנות אופנה מקומית?
- השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הסייבר, הייטק ואתרי אפליקציות
- מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות
- חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר
- מקרה בוחן – איך משיקים אתר מכירות עם 800 לקוחות ביום הראשון שלו?
- בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה
- כנס מקס עסקים | 16 מגמות שיווק האיקומרס שמשנות את עולם המסחר בדיגיטל
- בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים
- הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.
- משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל
- אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע
- הדברים שלא סיפרו לכם על שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות תוך שיפור התדמית שלכם בדיגיטל
- כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח
- או קיי בואו נפתח את הנושא הרגיש שנקרא – לידים
- חשבתם פעם מדוע מכירות ושיווק חייבים לעבוד יחד?
- נסו לחשוב איזה קריאייטיב מוכר את הפרסומת יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?
- קורונה? מצב בטחוני? סגר? אלו פעולות השיווק החשובות ביותר לעסקים וארגונים כדי לנצח גם בתוצאות העסקיות!
- שידור חי – עולם האי קומרס ב-2020 מחשבות והרהורים על עולמות המסחר והעסקים בעוד 10 שנים
- עסקים אחרי הקורונה: תבחרו חכם את משרד הפרסום הבא שלכם, יצירתיות וצמיחה עסקית- דווקא עכשיו!
- פעולות פרסום ושיווק שאסור לכם לפספס בתחומי ביוטי וקוסמטיקה בעידן הדיגיטלי – טיפים מעשיים
- כיצד להניב תוצאות עסקיות ורווחים ע"י שיווק ופרסום דיגיטלי חכם, פשוט וזול. הרצאה מתוך הכנס "סמינר עסקים קטנים ובינוניים, מלוקאלי לגלובלי"
- כנס "שיווק, פרסום ורוקנרול במציאות של 2020"- כל ההרצאות
- הרצאה: החוקים החשובים והלא כתובים של בניית אתר והפעם: לפי חז"ל
- מהפכת הכסף הדיגיטלי כבר משנה את העולם
- הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding
- שיווק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות
- אסטרטגיית שיווק אתרי אינטרנט | הרצאה באמזון – יולי 2019 – AWS
- 7 עקרונות עיצוב לאתר מושלם | סקירת תחרות אתרי אלמנטור 2019.
- איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?
- העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית
- מיטאפ קהילת אלמנטור- ינואר-2019
- חשיפה בלעדית – קמפיין בחירות של פוליטיקאים משנים את דעת הציבור – הראיון המלא והלא מצונזר
- הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה
- סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים
- דפנה ליאל מתארחת בבלוג הז'ורנל ומספרת על כתבות ותחקירים שמקבלים חיים דיגיטליים
- שי עגיב מסביר לנדב בורשטיין כיצד פייסבוק כיביכול מאזינה לנו ואיך לכאורה ניתן לנצל זאת לטובת קמפיינים בפייסבוק
- המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה
- הקמפיין הכי טוב בפייסבוק
- הבעיות הגדולות בשיווק של עורכי דין ואיך לעקוף עוד מתחרים
- החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית
- שלושת חוקי הזהב לעיצוב חזק ומדוייק של דף הבית או דף הנחיתה
- 5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק
- קמפיין פרסום בפייסבוק על פי האזנה לטלפון
- איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?
- 5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה
- קמפיין פייסבוק
- בניית תדמית וקונספט גרפי
- גראנד קריאייטיב – פיצוח הקונספט
- הדבר שהכי חשוב לדעת על פייסבוק לעסקים!
- שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל
- איך למצוא לקוחות טובים כמו שמוצאים מסעדות טובות!