משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל

משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל

משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל

משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל

משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר למכירה? 2 נורות אדומות ראשונות עוד לפני שנחשפה פרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל

כולם מדברים על הסתבכות כוכבי ואושיות הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב, הבעלים של אמוזה עם אריאל אהרוני ובשיתוף חברת פאפא דיגיטל. על הצד המשפטי והפלילי או מי אשם באמת אני לא הולך לדבר כאן כי זה לא תפקידי ואני לא מכיר לעומק את הפרטים, אבל ההבטחה הפרסומית והמוצר/שירות שהובטחו שם צרמו לי מהרגע הראשון.

כבעל משרד פרסום עם וותק של 14 שנים ומבלי שאני מכיר אף אחד מהמוערבים בפרשה, עוד בשלב המוקדם של הפרסומים הדבר הראשון שקפץ לי לעין הוא אותם "מוצרים" שנמכרו בכמויות ללקוחות  ה"משפך שיווקי" וה"קמפיינים" – כל בעל עסק שעשה קצת פרסום יודע כי אלו אינם מוצרים העומדים בפני עצמם אלא אמצעים בהם נעשה שימוש להשגת מטרות נקודתיות בתהליך המכירה ללקוח.

"משפך השיווק" – המשפך היא טכניקה שיווקית להגדלת המכירות המייצר תהליך מכירה החל מהרגע הראשון בו לקוח פוטנציאלי פוגש את העסק לראשונה ועד שהוא הופך ללקוח משלם. למעשה, המשפך לוקח את הקהל הרחב והזר למותר ומעביר אותו דרך ארבעה שלבים עד השלב האחרון – הרכישה. שלושת השלבים המקדימים לשלב הרכישה הם החשיפה והמודעות למותג, יצירת סקרנות ועניין למותג ורצון והבשלה של הלקוח לגבי המוצר אותו העסק מעוניין למכור (והלקוח מעוניין לקנות).

קמפיינים הם למעשה המסע הפרסומי שמטרתו מכירת המוצר.

חשוב לשים לב שה"מוצרים" שחברת אמוזה מכרה הם למעשה הדרך, התהליך ליצירת לקוחות ולא היעד עצמו.

לכן לפני שנכנסים למונחים של תרמית פירמידה כפי שפורסם ב"כאן" 11 על הכנסה פסיבית או שיטת אמוזה של Amoza Group וכו', חשוב להבין ולזכור כמה דברים. 

תזכרו טוב – אין הכנסה פסיבית שאפשר לקנות בזול ושמכניסה הרבה מאוד כסף, לרוב יוצא מי שמנסה למכור לכם הכנסה פסיבית ולא משנה מי ומתי – ככל הנראה אתם ההכנסה האקטיבית שלו..

 

שי עגיב, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט".

 

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!