וידאו-בלוג על שיווק, פרסום ורוקנרול.

The RockStar Blog

הרשמה לדיוור השבועי:

קבלו את הפרק הבא למייל, לפני כולם:

עונג בעסקים – יש דבר כזה? פודקאסט כוכבי השיווק של שי עגיב עם דליה סרויה

בפרק מרתק, שי עגיב יחד עם הכוכבת דליה סרויה, יוצאים למסע עמוק לתוך נושא שאף אחד לא מדבר עליו – העונג מהעסק. בעלי עסקים נתקלים תמיד באתגרים, הפרק חושף את החשיבות של העניין וההתמקדות באושר והנאה גם בדרך. דליה סרויה, יועצת עסקית מובילה, משתפת ידע וניסיון בהתמודדות לקוחותיה עם הלחץ והמתח שמתרחשים בעולמות של השיווק והמכירותבפרק זה, שי עגיב, המכונה "מרקטינג רוקסטאר", מארח את דליה סרויה, יועצת עסקית מנוסה. הם דנים בנושא חשוב שלעתים קרובות נזנח בעולם העסקים – הצורך להפיק עונג ממנו.כבעל "מכללת כוכבי השיווק" שמכשירה אנשי שיווק להצליח במקצוע הלוהט הזה, שי עגיב מבין היטב את הלחצים והעומס שמלווים את אנשי השיווק והמכירות. לכן, הוא מזמין את דליה סרויה לשתף את חוכמתה בנוגע לשמירה על איזון ועל יצירת עונג מתהליך העסקי.דליה, שהיא גם עצמאית ויזמית, חולקת מניסיונה האישי ומסבירה כיצד חשוב להפוך את העסק למשהו שאתה באמת נהנה ממנו. היא מדגישה את החשיבות של יצירתיות, תחושת חופש ועשייה שבאה מתוך מקור פנימי – כל אלה יכולים לתרום להפקת עונג מהעבודה. במהלך הפרק, שי ודליה חולקים טיפים וטכניקות שיכולות לסייע לבעלי עסקים, במיוחד בתחום השיווק, למצוא שלווה, מוטיבציה וכיף באמצע המרדף אחרי הצלחה. הם מדברים על תרגילי הגברת מודעות, טכניקות לשימור אנרגיה ושיטות חשיבה חיוביות.בסופו של דבר, מטרתו של הפרק היא להדגיש שגם בעולמות התחרותיים של השיווק והמכירות, חשוב למצוא את העונג והכיף בדרך. זוהי הגישה שמובילה להצלחה אמיתית וארוכת טווח, מעבר למדדים כמותיים בלבד. וכאיש שיווק אמיתי, כוכב רוק של המקצוע, עליך למצוא את החיבור האישי שלך לעשייה כדי להגיע רחוק.

לפוסט המלא »

💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩פרק 1 בכורה – הנוסחה למכור תמיד (גם בזמנים הכי גרועים) 🤘 סדרת רשת חדשה!

💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩 פרק 1 🤘 בסדרת רשת חדשה! דעתכם? פרק 1 בכורה – הנוסחה למכור תמיד (גם בזמנים הכי גרועים) אל תשכחו להירשם לעדכוני ניוזלטר מהאתר(וכמובן לעקוב גם פה ולקבל עדכונים בכל רשת חברתית אפשרית) בוא נו, הפרסום שלך גורם לך להרגיש כמו 💩? האם אתם מרגישים כמו 💩 כשאתם מסתכלים על הפרסומות שלכם?

לפוסט המלא »

פוסט במיוחד למתעניינים בשירותים של שי עגיב

שוקלים לשכור את השירותים שלנו? צפו בפוסט הזה של שי עגיב, מרקטינג רוקסטאר שמדבר על הערך המוסף שהעסק שלך מקבל – מה שנקרא שיווק 360 שמספק תכלס תוצאות עסקיות! NetoNet משרד פרסום ושיווק דיגיטלי זה בעיקר שי עגיב והצוות שלו, אבל אנחנו עובדים על יותר מ-12 ספקים שונים

לפוסט המלא »

זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2024 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח בתל אביב הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג – וזה בכלל קשור לגוגל.

זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2024 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח בתל אביב הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג!

אל תשרפו גם את 2024🔥❤️‍🔥 ו..מתוך הרבה ניסיון ועבודה עם מותגים אני יכול להגיד לכם בוודאות שכל בעלי עסקים, מנכל"ים, סמנכ"ל שיווק ומנהלי השיווק יודעים את החשיבות של תכני וידאו קצרים לשיפור השיווק והמכירות ו..אם כולם מבינים כמה זה קריטי לכל עסק ב-2023.. אז למה כמעט אף אחד לא עושה את זה? מנכ"ל, סמנכ"ל שיווק, מנהל שיווק – קבלו שי עגיב – שירותי שיווק, מכירות ומיתוג עסקים Marketing RockStars

אז מה קשור לתל אביב תשאלו?
כי בנוסף לנושא התוכן וידאו והסרטונים יש לכם גם את גוגל חיפוש:

בעלי עסקים גדולים יכולים לשקול את הטיפים הבאים כדי להשתמש בחיפוש בגוגל

לפוסט המלא »

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

לפוסט המלא »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

לפוסט המלא »