איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?

איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?

איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?

איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?

איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?

פרסום אינטרנטי במוביל הוא המפתח להצלחת העסק שלך

קשה להאמין!! אבל פרסום במוביל הפך למקור הכי גדול ללידים חמים שמכניסים כסף לעסק.
והנה 3 השלבים שאם תלכו אלפיהם יהפכו את העסק שלכם להצלחה.

1. הלקוחות הפוטנציאלים שלך תמיד זמינים בנייד

הנייד שינה את עולם הפרסום בעולם בצורה שאף כלי פרסום לא עשה לפניו.
הוא הגשים את החלום הרטוב של עולם השיווק ויצר מצב אוטופי
שבה אנחנו יכולים לפנות לקהל המטרה שלנו כל הזמן.
לא משנה באיזה סיטואציה נתפוס אותם:
באמצע גלישה בפייסבוק , תוך כדי צילום סלפי לאינסטגרם או מנווטים בוויז
הם תמיד נמצאים במרחק קליק מלהפוך ללקוחות משלמים.

2. פרסום בנייד הרבה יותר מושך

אומרים שדברים טובים באמת באים באריזות קטנות
ואין דבר שיותר מייצג את המשפט הזה מאשר הנייד.
בגלל הגודל שלו הנייד נותן לנו את האפשרות להציג פרסומות בצורה מדויקת, מגניבה וסקסית.

כמפרסמים, כבעלי עסקים אנחנו חייבים לנצל זאת!
רוב הגולשים משתמשים בפייסבוק דרך המובייל.

התוצאות הן בהתאם, אל תפספסו את הרכבת המתאימה לעסק שלכם!

תתמקדו בפרסום במובייל!

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!