החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית

החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית

החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית

החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית

החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית

איך מודדים החזר על השקעה R.O.I בפייסבוק ומדיה חברתית?

בוידאו נבחן האם כדאי להשקיע תקציבי שיווק ופרסום בזירות הסושיאל והדיגיטל החדשות ברשת לעומת הזירות המסורתיות יותר

הוידאו מתאים מאוד לעוסקים במקצועות כגון – מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, מנהלי תקשורת שיווקית, בכירים, מנהלים ובעלי עניין בחברות פרטיות וציבוריות המתעניינים בהבנה אמיתית של השווקים המתפתחים בערוצי התקשורת הדיגיטליים.

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!