הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הפעם בוידאו בלוג אני מארח לשיחה מאוד מעניינת את דליה סרויה – יעוץ והדרכה להגדלת המכירות.

אם הצד שלי כמשרד פרסום דיגיטלי הוא להביא ללקוחות לידים איכותיים ו"מבושלים" לעסקה, הצד של דליה זה ללמד עסקים ומוקדים איך לנעוץ וסגור אחוז גבוהה יותר של עסקאות מאותה כמות של לידים, אם אני דואג להביא את הסוסים הנכונים לשוקת, דליה יודעת איך לגרום להם גם לשתות עד הסוף.

2 טיפים ו"סודות" גדולים שיצאו מהשיחה:הסוד של דליה: בשיחת מכירה לא צריכים לשכנע את הלקוח לסגור, אלה לשכנע אותו למכור לעצמו (כי הכל זה פסיכולוגיה וכולנו צריכים את התירוץ לבצע את הפעולה) והדרך לעשות את זה היא הכי פשוטה – ע"י.. שאילת שאלות. הסוד שלי: לעבוד בשיווק בלפחות 2 שלבים של משחק מקדים וחיזור ולא זבנג וגמרנו כמו ביחסים בין בני זוג – דיברתי על מהלך השיווק החכם שמאפשר "לבשל" את הלידים לרמה האיכותית ביותר (ע"י חשיפה עדינה שמטרתה רק לסקרן אותם) בכדי שבפעם הבאה הם כבר יהיו מבושלים וישאירו פרטים, כך שבשיחת המכירה יהיו מינימום התנגדויות. תודה דליה Dalia Sroya – ואני ממליץ בחום על הסדנא הקרובה שלה כיועצת להגדלת מכירות וסגירת עסקאות (היא בטח תרשום בתגובות את הפרטים) תעשו ותצליחו!שלכםShai Agivנטו נט משרד פרסום דיגיטלי NetoNetהז'ורנל – בלוג שיווק דיגיטלי

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

פרק 6 מאמן שיווק | תפיסות עולם בעיצוב ובניית אתרים ב-20 השנים האחרונות 🚀

הלייב עוסק במגוון נושאים מרתקים שכל בונה אתרים ב- 2021 חייב לשמוע.
אז הכינו את הרמקולים ובואו נצלול אל השינויים והחידושים שהתרחשו כאן ב- 20 השנים האחרונות שהשפיעו על דרך העבודה, החשיבה ובעצם על החיים של כל בוני האתרים בעולם!

קרא עוד »

פרק 5 מאמן שיווק | שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות וגם לבנות תדמית חזקה יותר

איך להכניס את הצד השיווק בצורה חכמה לתוך עיצוב ובניית האתר שלכם
מה לגבי נושאי שיווק ופרסום דיגיטלי שיש לקחת בחשבון?
בונוס- קבלו את הטיפים עם הערך המוסף הגבוה ביותר לבניית אתרים!

קרא עוד »

פרק 03- מאמן שיווק | לידים

עסקים רבים מוצאים את עצמם במרדף יומיומי אחר הלידים מבלי לחשוב על הטווח הארוך והפוטנציאל האמיתי של העסק שלהם שמגולם בפיתוח המיתוג והמוניטין.
השקעה נכונה במיתוג לא רק שתחזיר את עצמה, אלא גם תגביר את ההכנסות של העסק שלכם ותגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים.

קרא עוד »

פרק 01- מאמן שיווק | איזה קריאייטיב מוכר יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

כיצד המוח ההישרדותי שלנו פועל ואיך תנצלו את זה כדי ליצור לעסק שלכם קריאייטיב פרסומי שמביא תוצאות עסקיות חזקות!
פרק חדש במאמן שיווק!
מוזמנים להצטרף לשיחה על שיווק, פרסום ורוקנרול.
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!