הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה

ראיון עם דליה סרויה - יועצת להגדלת מכירות וסגירת עסקאות

הפעם בוידאו בלוג אני מארח לשיחה מאוד מעניינת את דליה סרויה – יעוץ והדרכה להגדלת המכירות.

אם הצד שלי כמשרד פרסום דיגיטלי הוא להביא ללקוחות לידים איכותיים ו"מבושלים" לעסקה, הצד של דליה זה ללמד עסקים ומוקדים איך לנעוץ וסגור אחוז גבוהה יותר של עסקאות מאותה כמות של לידים, אם אני דואג להביא את הסוסים הנכונים לשוקת, דליה יודעת איך לגרום להם גם לשתות עד הסוף.

 

2 טיפים ו"סודות" גדולים שיצאו מהשיחה:
הסוד של דליה: בשיחת מכירה לא צריכים לשכנע את הלקוח לסגור, אלה לשכנע אותו למכור לעצמו (כי הכל זה פסיכולוגיה וכולנו צריכים את התירוץ לבצע את הפעולה) והדרך לעשות את זה היא הכי פשוטה – ע"י.. שאילת שאלות.
 
הסוד שלי: לעבוד בשיווק בלפחות 2 שלבים של משחק מקדים וחיזור ולא זבנג וגמרנו כמו ביחסים בין בני זוג – דיברתי על מהלך השיווק החכם שמאפשר "לבשל" את הלידים לרמה האיכותית ביותר (ע"י חשיפה עדינה שמטרתה רק לסקרן אותם) בכדי שבפעם הבאה הם כבר יהיו מבושלים וישאירו פרטים, כך שבשיחת המכירה יהיו מינימום התנגדויות.
 
תודה דליה Dalia Sroya – ואני ממליץ בחום על הסדנא הקרובה שלה כיועצת להגדלת מכירות וסגירת עסקאות (היא בטח תרשום בתגובות את הפרטים)
 
תעשו ותצליחו!
שלכם
Shai Agiv
נטו נט משרד פרסום דיגיטלי NetoNet
הז'ורנל – בלוג שיווק דיגיטלי

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!