הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה
ראיון עם דליה סרויה - יועצת להגדלת מכירות וסגירת עסקאות
הפעם בוידאו בלוג אני מארח לשיחה מאוד מעניינת את דליה סרויה – יעוץ והדרכה להגדלת המכירות.
אם הצד שלי כמשרד פרסום דיגיטלי הוא להביא ללקוחות לידים איכותיים ו"מבושלים" לעסקה, הצד של דליה זה ללמד עסקים ומוקדים איך לנעוץ וסגור אחוז גבוהה יותר של עסקאות מאותה כמות של לידים, אם אני דואג להביא את הסוסים הנכונים לשוקת, דליה יודעת איך לגרום להם גם לשתות עד הסוף.
2 טיפים ו"סודות" גדולים שיצאו מהשיחה:
הסוד של דליה: בשיחת מכירה לא צריכים לשכנע את הלקוח לסגור, אלה לשכנע אותו למכור לעצמו (כי הכל זה פסיכולוגיה וכולנו צריכים את התירוץ לבצע את הפעולה) והדרך לעשות את זה היא הכי פשוטה – ע"י.. שאילת שאלות.
הסוד שלי: לעבוד בשיווק בלפחות 2 שלבים של משחק מקדים וחיזור ולא זבנג וגמרנו כמו ביחסים בין בני זוג – דיברתי על מהלך השיווק החכם שמאפשר "לבשל" את הלידים לרמה האיכותית ביותר (ע"י חשיפה עדינה שמטרתה רק לסקרן אותם) בכדי שבפעם הבאה הם כבר יהיו מבושלים וישאירו פרטים, כך שבשיחת המכירה יהיו מינימום התנגדויות.
תודה דליה Dalia Sroya – ואני ממליץ בחום על הסדנא הקרובה שלה כיועצת להגדלת מכירות וסגירת עסקאות (היא בטח תרשום בתגובות את הפרטים)
תעשו ותצליחו!
שלכם
Shai Agiv
נטו נט משרד פרסום דיגיטלי NetoNet
הז'ורנל – בלוג שיווק דיגיטלי