התפיסה השגויה למכירות בעסק ואיך שינוי תפיסתי קטן שיתן לכם תוצאות גדולות
אולי זה בגלל שלא לימדו אותם אף פעם למכור, אולי זה בגלל הדימוי הנ"ל, אבל העובדה היא שגם בעלי מקצוע מהמוכשרים בתחומם מתקשים למכור את עצמם או את השירות\מוצר שלהם ללקוח הקצה.
בואו ננסה רגע להסתכל על מכירות מזווית אחרת –
המפתח, והנקודה העיקרית בתהליכי מכירה היא:
לתכנן מראש איך גורמים ללקוח הפוטנציאלי להרגיש.
שמתם לב שלא דיברנו על לתכן לגרום ללקוח איך לחשוב, איך להסיק או איך לחשב מספרים? אנחנו צריכים להפסיק לחשוב על המח ולהתמקד בלב.
חשוב לכל עסק ומוכר להבין שבסופו של יום הפן הפסיכולוגי והבין אישי קודם להכל.
זה מתחיל בכך שאנחנו נותנים שירות ולא "דוחפים למכירה",
נדרש מאיתנו לפתח מיומנות שתעצים את חווית הלקוח.
העין רואה , הלב חומד
ואכן העין היא רק המסך, אבל המעבד הראשי הוא הלב, בגלל זה נאמר בתורה "ולא תתורו אחרי לבבכם" כבר אז הכינו אותנו לזה..וצורה הרבה יותר עמוקה.
דוגמא לקחת לרצפת המכירה שלכם:
ההמלצה שלי היא – שנו את התפיסה ומערכת האמונות שלכם ותאמינו שאתם בשליחות לתת מתנות לעולם, לפחות עסקית, בטאו זאת בתרחישי השיחה שאתם מכינים, בלבוש ובשפת הגוף שלכם, והכל בצורה שתהייה הכי נכונה, טבעית וכנה, כך שלא רק תמכרו יותר, אלה גם אתם וגם הלקוח תהיו יחד מאושרים ומרוצים יותר.. לקוח מאושר הוא לקוח שחוזר!
מקווה שהעלתי לכם כמה נקודות למחשבה,
לכתבות המעניינות ביותר וחידושים שונים בעולם השיווק והפרסום מוזמנים לעקוב אחרינו ולהצטרף להרצאות של שי >> הבלוג שלנו
ולמה שלא נהיה חברים? אנחנו גם בפייסבוק ובספוטיפיי
שי עגיב הוא הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט"
וחברת "קינג קום" לבניית אתרים מיוחדים.