חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר

חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר

חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר

חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר

הלייב שכל בעל עסק ומפרסם חייב לשמוע - חוק הספאם !

שי עגיב אירח את אוריאל רז המאושר ללייב שהתקיים ביום רביעי | 18.08.2021 לשיחה קצרה על חוק הספאם🚀 

בלייב תוכלו לראות מה מותר ואסור? תלמדו האם חוקי לדוור אל לידים שהשאירו פרטים כמתעניינים באתר/קמפיינים? מה חייבים להכניס לכל הודעה ואיך להינצל מתביעות מיותרות וארגזים של כסף לפח? 
הלייב שכל בעל עסק ומפרסם חייב לשמוע – חוק הספאם ! 🔕

צפייה נעימה!

בשנת 2008 נכנס לתוקף תיקון לסעיף 30 א' לחוק התקשורת, התשס"ח–2008. התיקון לחוק אוסר שליחת פרסומת מסחריות במייל, פקס, הודעת SMS או מערכת חיוג אוטומטי ללא אישור הנמען.  מטרת החוק היא למגר את תופעת ההפצה ההמונית של פרסומות בלתי רצויות המכונה "ספאם" ("דואר זבל") באמצעות התקשורת.

מה קובע החוק?

החוק אוסר על משלוח פרסומות לנמען, בכל אמצעי תקשורת (מייל, פקס, SMS או מערכת חיוג אוטומטי) ללא הסכמה מפורשת מראש של הנמען.

היוצא מהכלל: אין צורך בהסכמה מראש של הנמען אם בעת רכישת מוצר או שירות הנמען מסר את הפרטים שלו, והמפרסם הודיע לו כי הפרטים ישמשו לצורך משלוח דברי פרסומת מסוג דומה לזה שנרכש, ונתן לנמען הזדמנות לסרב לפרסומות.

החוק חל אך ורק על פרסומת מסחרית, אשר מטרתה לעודד רכישת מוצר או שירות או  לעודד הוצאה כספים בדרך אחרת.  לדוגמא, החוק לא חל על תעמולת בחירות.

איך כן ניתן להעביר פרסומת באמצעים השונים? יש לכתוב את המילה פרסומת בכותרת המייל/הודעה וכו'. המילה פרסומת צריכה להיות מילה בפני עצמה בכותרת אך יכולה להיות בכל נוסח בו תבחרו. 

 
לסיקור המלא צפו בהרצאת הלייב 🙂
לא יכולים לצפות? זה בסדר!
עכשיו אפשר גם לשמוע בדרך…

סרט הדרכה לבעלי עסקים בנושא ספאם – כדי שלא תחטפו דרישות ותביעות ובטח לא תביעות ייצוגיות 👇🏻👇🏻

מקווים שנהנתם.

נשמח לקרוא מכם בתגובות האתר פה למטה אם תגללו עוד קצת ..

לכתבות המעניינות ביותר וחידושים שונים בעולם השיווק והפרסום מוזמנים לעקוב אחרינו ולהצטרף להרצאות של שי >> הבלוג שלנו

ולמה שלא נהיה חברים? אנחנו גם בפייסבוק ובספוטיפיי

שי עגיב הוא מייסד קהילת אלמנטור ישראל, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט" וחברת "קינג קום" לבניית אתרים מיוחדים.

אנחנו גאים בך שהגעת וגללת עד לפה!
אם התוכן נתן לך ערך – נשמח לתגובה קטנה פה בתגובות
אם תרצו לקבל את הפרק הבא לפני כולם למייל – הרשמי לניוזלטר

Newsletter

קבלו את הפרק הבא למייל,  לפני כולם:

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!