מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

מה הסיפור של הסטורי ואיך לנצל אותו חכם בשיווק ופרסום דיגיטלי

סטורי בפייסבוק, בוואטסאפ ובאינסטגרם

אני רוצה לדבר אתכם היום על ה story – סיפור.
הסיפורים שנעלמים אחרי 24 שעות.

יש לנו כבר 3 פלטפורמות שזה קורה בהם: בתוך הוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם החלוצה שהתחילה עם הסטורי.

תנצלו את תכונת הסטורי כדי להגיע למצב שאתם בעצם מעבירים מסרים בסטורי ואתם יכולים ליצור אינטרקציות מעניינות שקורות רק שם עם קהל שהוא יותר V.I.P וקרוב אליכם.

אפשר לעשות שמה מלא דברים עם טיפה יצירתיות והדבר הנפלא הוא שאפשר לקדם בממומן מודעות סטורי שמגיעות לקהל יעד ייחודי.

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות שי עגיב

אודות שי עגיב

יזם, אומן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, יועץ ומרצה לשיווק ופרסום.
המייסד של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובחו"ל.

אל תשמרו את הידע לעצמכם, שתפו!

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

קבלו אוטומטית את המאמרים הבאים ישירות למייל

פרקים אחרונים

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!