כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח

כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח

כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח

כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח

פרק 4 מאמן שיווק

לפעמים זמן חשוב יותר מכסף?

כדי להגיע לתוצאות חזקות או לעשות שיווק מנצח זמן הוא משאב קריטי שיש לקחת בחשבון, בין אם מדובר ב- Time to market (הזמן הנכון ביותר להשקה) לבין אם מדובר בזמן שלוקח למערכות הפרסום שלכם ללמוד את הקהלים ולשפר את התוצאות תוך כדי ריצה. אם תקחו בחשבון את ותתכננו את הזמן שלהם בצורה נכונה בשיווק ותיקחו "מרווח נשימה" תגיעו לתוצאות טובות הרבה יותר!

תהנו!

לסיום הפוסט כמה מילים ממני אליכם, אחרי שנים דיי רבות בהן אני אני מקליט ומצלם תכנים על עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי הגיע הזמן לארוז את הכל למיתוג אחיד שיוביל מעכשיו והלאה את התכנים שלי (אם גלשתם ברחבי האתר ראיתם שהסנדלר לא הולך יחף, כנ"ל גם בנושאי מיתוג תכני הוידאו בלוג).

כפי שתוכלו לראות זה הפרק הרביעי בסדרה שלנו פה בבלוג (תוכלו לראות אותה גם בערוצים הנוספים שלנו כדוגמת היוטיובפייסבוקאינסטגרם). 

חשוב לי שזו תהייה שיחה ולכן אשמח אם תשאירו תגובה עם דעתכם או התייחסות לנאמר.

תודה על הזמן שהקדשתם לצפייה ומקווה שקיבלתם תובנות וערך שתוכלו לקחת וליישם בשיווק של העסק שלכם.

שי עגיב | מאמן שיווק| בעלי משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט".
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet

תגיות:

זמן הוא כסף זמן שווה כסף זמן זה כסף כסף עובד בשבילי Time is money תקציב פרסום פרסום בפייסבוק מדריך כמה להשקיע בפרסום איך לחשב תקציב שיווק חבילות פרסום בפייסבוק הוצאות שיווק עלות פרסום באפליקציה כמה עולה לפרסם בפייסבוק נטו נט

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!