אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע

אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע

אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע

אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע

פרק 06 מאמן שיווק

שי עגיב מארח את שחר סברניק על תפיסות עולם בעיצוב ובניית אתרים ב-20 השנים האחרונות 🚀

הלייב עוסק במגוון נושאים מרתקים שכל בונה אתרים ב- 2021 חייב לשמוע.
אז הכינו את הרמקולים ובואו נצלול אל השינויים והחידושים שהתרחשו כאן ב- 20 השנים האחרונות שהשפיעו על דרך העבודה, החשיבה ובעצם על החיים של כל בוני האתרים בעולם!

1- מי אנחנו ואיך אנחנו מכירים? (בונוס קטעים מצחיקים מהעבר)

2- מה השתנה ב 20 שנה באתרים – מפלאש עד אלמנטור, HTML , וורדפרס ועוד..

3- מה הקטע של טרנדים ולמה כולם רוצים לאמץ אותם – למשל מסך פתיחה לאתר, אנימציית טעינה לאתר, גרדיאנט סגול בורדו ועוד דברים שאנשים עושים על אוטומט, זה טוב או לא?

4. האם אנחנו באמת צריכים בידול? למה זה מועיל למה זה מזיק?

5. איך אנחנו מקבלים השראה? מה התהליך שעוברים עד שנופל האסימון (הלייק בטיקטוק?)

6. קהילה ומקורות מידע – למה כולם רוצים לדעת איך אבל אף אחד לא רוצה לדעת מה או למה? למה חושבים שפתרון טכני חשוב בזמן שאף אחד כמעט לא מנסה להתעכב על השראות?
מאיפה מקבלים את האומץ לעשות משהו חדש שעוד לא עשינו ואיך מתמודדים עם זה?

7. תהיות – למה האתרים של כל הפרילנסרים או הסוכנויות נראים אותו הדבר? למה אנשים לא רושמים על עצמם באמת באודות אלא כותבים טקסט גנרי לא מתחייב וללא פנים ושמות? למה מציגים עבודות עם לורם איפסום? למה מציגים עבודות מהלימודים ולא עבודות אמיתיות? למה זה לא טוב לשאול שאלות של מתחילים בקבוצה ואחרי זה להציע את עצמך כפרילאנס מומחה? למה לא לספר את האמת? למה פרילנסרים מוציאים לנו ולמקצוע שם רע!!!

שחר הוא חבר טוב וקולגה ותיק, זכינו לעבור יחד עידנים ויובלים של טרנדים ומגמות בעיצוב ובניית אתרים לאורך התפתחות האינטרנט.

כיף להיזכר בכל הדרך שהובילה אותנו לנקודה הזו וחשוב לזכור שהרבה מן העתיד מתבסס על הלימוד והניסיון מהעבר.

אומרים שאין חכם כבעל הניסיון ולקחת את כל הניסיון והתובנות עוזר כדי לבנות את האינטרנט הדיגיטלי של המחר.. טוב אולי קצת נסחפתי במילים מפוצצות אבל.. מה שבטוח זה שהניסיון חידד אותי ועוזר לי לזהות מיד את דרכי הפעולה הנכונים עבור כל פרויקט בפרויקט.

בסופו של דבר שילוב של היצירתיות יחד עם הניסיון וביחד עם הטכנולוגיה, וגיבוש נכון של הקונספט עם  מחקר מעמיק שעוזר להגדיר טוב יותר את הפרויקט  – אלו דברים שעוזרים להוציא פרויקטים חזקים יותר גדולים יותר שפשוט עושים את העבודה וזה כיף גדול לחיות ולעסוק בתחום הזה.

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

קבלו עדכוני תוכן חדשים ישירות למייל!