אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע

אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע

אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע

אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע

פרק 06 מאמן שיווק

שי עגיב מארח את שחר סברניק על תפיסות עולם בעיצוב ובניית אתרים ב-20 השנים האחרונות 🚀

הלייב עוסק במגוון נושאים מרתקים שכל בונה אתרים ב- 2021 חייב לשמוע.
אז הכינו את הרמקולים ובואו נצלול אל השינויים והחידושים שהתרחשו כאן ב- 20 השנים האחרונות שהשפיעו על דרך העבודה, החשיבה ובעצם על החיים של כל בוני האתרים בעולם!

1- מי אנחנו ואיך אנחנו מכירים? (בונוס קטעים מצחיקים מהעבר)

2- מה השתנה ב 20 שנה באתרים – מפלאש עד אלמנטור, HTML , וורדפרס ועוד..

3- מה הקטע של טרנדים ולמה כולם רוצים לאמץ אותם – למשל מסך פתיחה לאתר, אנימציית טעינה לאתר, גרדיאנט סגול בורדו ועוד דברים שאנשים עושים על אוטומט, זה טוב או לא?

4. האם אנחנו באמת צריכים בידול? למה זה מועיל למה זה מזיק?

5. איך אנחנו מקבלים השראה? מה התהליך שעוברים עד שנופל האסימון (הלייק בטיקטוק?)

6. קהילה ומקורות מידע – למה כולם רוצים לדעת איך אבל אף אחד לא רוצה לדעת מה או למה? למה חושבים שפתרון טכני חשוב בזמן שאף אחד כמעט לא מנסה להתעכב על השראות?
מאיפה מקבלים את האומץ לעשות משהו חדש שעוד לא עשינו ואיך מתמודדים עם זה?

7. תהיות – למה האתרים של כל הפרילנסרים או הסוכנויות נראים אותו הדבר? למה אנשים לא רושמים על עצמם באמת באודות אלא כותבים טקסט גנרי לא מתחייב וללא פנים ושמות? למה מציגים עבודות עם לורם איפסום? למה מציגים עבודות מהלימודים ולא עבודות אמיתיות? למה זה לא טוב לשאול שאלות של מתחילים בקבוצה ואחרי זה להציע את עצמך כפרילאנס מומחה? למה לא לספר את האמת? למה פרילנסרים מוציאים לנו ולמקצוע שם רע!!!

שחר הוא חבר טוב וקולגה ותיק, זכינו לעבור יחד עידנים ויובלים של טרנדים ומגמות בעיצוב ובניית אתרים לאורך התפתחות האינטרנט.

כיף להיזכר בכל הדרך שהובילה אותנו לנקודה הזו וחשוב לזכור שהרבה מן העתיד מתבסס על הלימוד והניסיון מהעבר.

אומרים שאין חכם כבעל הניסיון ולקחת את כל הניסיון והתובנות עוזר כדי לבנות את האינטרנט הדיגיטלי של המחר.. טוב אולי קצת נסחפתי במילים מפוצצות אבל.. מה שבטוח זה שהניסיון חידד אותי ועוזר לי לזהות מיד את דרכי הפעולה הנכונים עבור כל פרויקט בפרויקט.

בסופו של דבר שילוב של היצירתיות יחד עם הניסיון וביחד עם הטכנולוגיה, וגיבוש נכון של הקונספט עם  מחקר מעמיק שעוזר להגדיר טוב יותר את הפרויקט  – אלו דברים שעוזרים להוציא פרויקטים חזקים יותר גדולים יותר שפשוט עושים את העבודה וזה כיף גדול לחיות ולעסוק בתחום הזה.

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!