פרק 06 מאמן שיווק
שי עגיב מארח את שחר סברניק על תפיסות עולם בעיצוב ובניית אתרים ב-20 השנים האחרונות 🚀
הלייב עוסק במגוון נושאים מרתקים שכל בונה אתרים ב- 2021 חייב לשמוע.
אז הכינו את הרמקולים ובואו נצלול אל השינויים והחידושים שהתרחשו כאן ב- 20 השנים האחרונות שהשפיעו על דרך העבודה, החשיבה ובעצם על החיים של כל בוני האתרים בעולם!
1- מי אנחנו ואיך אנחנו מכירים? (בונוס קטעים מצחיקים מהעבר)
2- מה השתנה ב 20 שנה באתרים – מפלאש עד אלמנטור, HTML , וורדפרס ועוד..
3- מה הקטע של טרנדים ולמה כולם רוצים לאמץ אותם – למשל מסך פתיחה לאתר, אנימציית טעינה לאתר, גרדיאנט סגול בורדו ועוד דברים שאנשים עושים על אוטומט, זה טוב או לא?
4. האם אנחנו באמת צריכים בידול? למה זה מועיל למה זה מזיק?
5. איך אנחנו מקבלים השראה? מה התהליך שעוברים עד שנופל האסימון (הלייק בטיקטוק?)
6. קהילה ומקורות מידע – למה כולם רוצים לדעת איך אבל אף אחד לא רוצה לדעת מה או למה? למה חושבים שפתרון טכני חשוב בזמן שאף אחד כמעט לא מנסה להתעכב על השראות?
מאיפה מקבלים את האומץ לעשות משהו חדש שעוד לא עשינו ואיך מתמודדים עם זה?
7. תהיות – למה האתרים של כל הפרילנסרים או הסוכנויות נראים אותו הדבר? למה אנשים לא רושמים על עצמם באמת באודות אלא טקסט גנרי לא מתחייב ובלי פנים ושמות? למה מציגים עבודות עם לורם איפסום? למה מציגים עבודות מהלימודים ולא עבודות אמיתיות? למה זה לא טוב לשאול שאלות של מתחילים בקבוצה ואחרי זה להציע את עצמך כפרילאנס מומחה? למה לא לספר את האמת? למה פרילנסרים מוציאים לנו ולמקצוע שם רע!!!
שחר הוא חבר טוב וקולגה ותיק, זכינו לעבור יחד עידנים ויובלים של טרנדים ומגמות בעיצוב ובניית אתרים לאורך התפתחות האינטרנט.
כיף להיזכר בכל הדרך שהובילה אותנו לנקודה הזו וחשוב לזכור שהרבה מן העתיד מתבסס על הלימוד והניסיון מהעבר.
אומרים שאין חכם כבעל הניסיון ולקחת את כל הניסיון והתובנות עוזר כדי לבנות את האינטרנט הדיגיטלי של המחר.. טוב אולי קצת נסחפתי במילים מפוצצות אבל.. מה שבטוח זה שהניסיון חידד אותי ועוזר לי לזהות מיד את דרכי הפעולה הנכונים עבור כל פרויקט בפרויקט.
בסופו של דבר שילוב של היצירתיות יחד עם הניסיון וביחד עם הטכנולוגיה, וגיבוש נכון של הקונספט עם מחקר מעמיק שעוזר להגדיר טוב יותר את הפרויקט – אלו דברים שעוזרים להוציא פרויקטים חזקים יותר גדולים יותר שפשוט עושים את העבודה וזה כיף גדול לחיות ולעסוק בתחום הזה.
פוסטים אחרונים
- פרק 6 מאמן שיווק | תפיסות עולם בעיצוב ובניית אתרים ב-20 השנים האחרונות 🚀
- פרק 5 מאמן שיווק | שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות וגם לבנות תדמית חזקה יותר
- פרק 4 מאמן שיווק | זמן
- פרק 03- מאמן שיווק | לידים
- פרק 02- מאמן שיווק | מכירות ושיווק חייבים לעבוד יחד!
- פרק 01- מאמן שיווק | איזה קריאייטיב מוכר יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?
- לקראת סגר נוסף: פעולות השיווק החשובות ביותר לבעלי עסקים ומנהלי שיווק כדי לנצח גם את הסגר השלישי!
- שידור חי – עולם האי קומרס ב-2020 מחשבות והרהורים על עולמות המסחר והעסקים בעוד 10 שנים
- עסקים אחרי הקורונה: תבחרו חכם את משרד הפרסום הבא שלכם, יצירתיות וצמיחה עסקית- דווקא עכשיו!
- קוסמטיקה דיגיטלית – קוסמטיקאיות בעידן הדיגיטלי ובתקופת המשבר של הקורונה – טיפים מעשיים
- כיצד להניב תוצאות עסקיות ורווחים ע"י שיווק ופרסום דיגיטלי חכם, פשוט וזול. הרצאה מתוך הכנס "סמינר עסקים קטנים ובינוניים, מלוקאלי לגלובלי"
- כנס "שיווק, פרסום ורוקנרול במציאות של 2020"- כל ההרצאות
- הרצאה: החוקים החשובים והלא כתובים של בניית אתר והפעם: לפי חז"ל
- מהפכת הכסף הדיגיטלי כבר משנה את העולם
- הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding
- שיווק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות
- אסטרטגיית שיווק אתרי אינטרנט | הרצאה באמזון – יולי 2019 – AWS
- 7 עקרונות עיצוב לאתר מושלם | סקירת תחרות אתרי אלמנטור 2019.
- איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?
- העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית
- מיטאפ קהילת אלמנטור- ינואר-2019
- חשיפה בלעדית – קמפיין בחירות של פוליטיקאים משנים את דעת הציבור – הראיון המלא והלא מצונזר
- הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה
- סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים
- דפנה ליאל מתארחת בבלוג הז'ורנל ומספרת על כתבות ותחקירים שמקבלים חיים דיגיטליים
- שי עגיב מסביר לנדב בורשטיין כיצד פייסבוק כיביכול מאזינה לנו ואיך לכאורה ניתן לנצל זאת לטובת קמפיינים בפייסבוק
- המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה
- הקמפיין הכי טוב בפייסבוק
- הבעיות הגדולות בשיווק של עורכי דין ואיך לעקוף עוד מתחרים
- החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית
- שלושת חוקי הזהב לעיצוב חזק ומדוייק של דף הבית או דף הנחיתה
- 5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק
- קמפיין פרסום בפייסבוק על פי האזנה לטלפון
- איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?
- 5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה
- קמפיין פייסבוק
- בניית תדמית וקונספט גרפי
- גראנד קריאייטיב – פיצוח הקונספט
- הדבר שהכי חשוב לדעת על פייסבוק לעסקים!
- שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל
- איך למצוא לקוחות טובים כמו שמוצאים מסעדות טובות!