בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!

בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!

בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!

בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!

תוכן הוא כבר לא המלך?

בעידן ה-AI שבפתחנו, יתכן שתוכן הוא כבר לא המלך יותר,
הוא הופך להיות מס' 2 ואת מקומו תופסת מלכה חדשה, אחרת לגמרי..
(ואם תקראו עד הסוף תגלו ששלמה המלך כבר דיבר על זה דיי מזמן)

עידן התוכן מבוסס AI
(וטירוף הכלים המשתחררים חֲדָשִׁים לַבְּקָרִים)
הולך להציף בקרוב את הרשתות וליצור שטף מטורף של תוכן חכם ויפה יותר, כשראיתם את התמונה, מיד ידעתם שזה-AI?

התוצאה היא שהרבה יותר תוכן, פי 20, 50 או 200 יופץ, ובסקייל גדול מאוד.

תוסיפו לכך את זה שהרבה יותר אנשים שהיססו או התקשו בעבר יתחילו ליצר תוכן בגלל הקלות והתוצאה המדהימה..

אבל אנחנו צריכים לזכור שכמות צריכת התוכן שלנו כבני אדם לא ממש תשתנה (עניין של צריכה וביקוש, בני האדם לא מתרבים תודה לאל בקצב ההתקדמות והשחרור של ה-AI)

בעולם שבו תוכן מדהים נוצר בקליק והופך לסחורה commodity, התגברות הסחות הדעת רק תגדל, תוכן, המירוץ לתןכן מדהים כנחלת הכלל כבר לא יהיה המלך.

אז מי יהיה המלך החדש? ובכן.. זו מלכה,

ושמה: הפצה (distribution)

היכולת להפיץ ולהגיע עם תוכן לקהל שנרשם מרצונו לתוכן שלך, שנאמן אליך, הולך איתך דרך וסקרן\שמח לצרוך את התוכן הבא שלך הופכת חשובה יותר מיצירת תוכן מדהים בקליק, והחשיבות של ערוצי הפצה עצמאיים שהם בבעלותך כגון רשימת תפוצה, מועדון, רשימת דיוור וכו' שאיננה תלויה בחסדי אלגוריתם של רשת חברתית כזו או אחרת, הופכים חשובים יותר בכאוס המהפנט ביופיו שאליו אנו נכנסים בעידן התוכן מבוסס AI.

מה אני לוקח מזה?
עבור המהלכים שאני יוצר לעצמי\לקוחות אני ממשיך להרים לראש סדר העדיפויות את בניית הקהילה\קהל בצורה בלתי תלויה בגורמי צד ג' ככל שאפשר.

ומה עם התוכן?
את התוכן ארצה לארוז כמה שיותר לתוך ז'אנר שייחודי רק עבורי\עסק ויצור בידול ערכי.
כי ככל שהתוכן יהיה יותר בטון&סטייל שמאפיינים אותי\עסק כמותג בעל "צבע" ייחודי כך אני בונה זהות ונאמנות בצורה חזקה יותר.

אני עדיין אשתדל ליצור תוכן איכותי לקהל שאוהב אותי ולתת לו בחינם את הערך הגבוה ביותר על מנת להגדיל את התפוצה והנאמנות.

שלמה המלך אמר טוב שם משמן טוב,
ומדהים איך לאורך הקריירה שלי אני חוזר שוב ושוב למשפט הזה שהפרשנות שלי אליו היא:
שגם אם השמן שאני מוכר הוא רק טוב ולא איזה כתית מעולה, עדיין השם שלי, המותג והבידול שלי – הם אלו שיגרמו לאנשים להעריך ולקנות ממני את השמן שלי, גם אם הוא לא תמיד יהיה הכי מושלם.

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
תמונה של אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

קבלו עדכוני תוכן חדשים ישירות למייל!