נסו לחשוב איזה קריאייטיב מוכר את הפרסומת יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

נסו לחשוב איזה קריאייטיב מוכר את הפרסומת יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

נסו לחשוב איזה קריאייטיב מוכר את הפרסומת יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

נסו לחשוב איזה קריאייטיב מוכר את הפרסומת יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

פרק 01- מאמן שיווק

איזה קריאייטיב מוכר יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

למה אנשים נוטים לעצור ולהסתכל על דברים שליליים או מפחידים כמו תאונות דרכים אבל אין פקקי ענק כדי לראות שקיעה מרהיבה?
הפוסט הזה יעסוק בפסיכולוגיה שיווקית ועל הקשר בין הנאה וכאב בשיווק.
מכאן תצאו עם תובנות על הדרך הנכונה ליצור ביקוש למוצר או שירות על ידי טריגרים רגשיים המניעים יצירת לידים שתעשה לכם את ההבדל בין קמפיין ממיר לכזה שלא, ותגדיל את ההמרות שלכם.
אז כיצד המוח ההישרדותי האנושי פועל ואיך תנצלו את זה על מנת להגדיל רווחים?

מתחילים!

אגב,  לסיום הפוסט – כמה מילות פתיחה (בכל זאת פרק ראשון).

אז ככה: אחרי שנים דיי רבות בהן אני אני מקליט ומצלם תכנים על עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי (לא אציין שנים אבל בואו נגיד שזה עוד לפני שפייסבוק הייתה קיימת) הרגשתי שהגיע הזמן לארוז את הכל למיתוג אחיד שיוביל מעכשיו והלאה את התכנים שלי (אם גלשתם ברחבי האתר ראיתם שהסנדלר לא הולך יחף, כנ"ל גם בנושאי מיתוג תכני הוידאו בלוג).

כפי שתוכלו לראות בהיסטוריה של הפוסטים פה בבלוג, או בערוצים שלי כדוגמת היוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וכל פלטפורמה שמאפשרת תכני וידאו, נושאי הפרסום, שיווק, קריאיטיב, אסטרטגיה בעולמות הדיגיטל הוא הלחם והחמאה שלי עם עשרות ומאות סרטונים ותכנים, זה מה שגורם לי להישאר ער מאוחר (מאוד) בלילות ולקום מוקדם (מאוד) בבקרים (טוב זה והילדים שמתעוררים לי טבעי לפני הזריחה..)

לכן אני פותח דף חדש מבחינת אריזת המיתוג תוכן וממש ממספר את הפרקים מאפס, לכן מבחינתי זה פרק מספר אחד..

מאוד חשוב לי שזו תהייה שיחה, אשמח מאוד אם תשאירו תגובה עם דעתכם או התייחסות שלכם לנאמר פה, אם זה תפס אתכם אתם מוזמנים להרשם לעדכוני פרקים חדשים במייל.

תודה על הזמן שהקדשתם לצפייה ומקווה שקיבלתם תובנות וערך שתוכלו לקחת וליישם בשיווק של העסק שלכם.

שלכם.

שי

 

שי עגיב, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט".

 

תגיות:
קריאייטיב בעברית משרד קריאייטיב משרד פרסום דרושים משרד פרסום דיגיטלי קריאייטיב מה זה משרד פרסום תפקידים קריאייטיב דרושים קריאייטיב דיגיטל קריאייטיב דיגיטל מה זה משרד פרסום לימודי קריאייטיב משרד דיגיטל מנהל קריאייטיב משכורת קריאייטיב מה זה נטו נט קריאייטיב מחירון קריאייטיב קריאייטיב תרגום קריאייטיב מה זה קריאייטיב בעברית מה זה מנהל קריאייטיב משרד קריאייטיב מה זה אומר קריאייטיב לימודי קריאייטיב מנהל קריאייטיב משכורת

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!