פרק 01- מאמן שיווק
איזה קריאייטיב מוכר יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?
למה אנשים נוטים לעצור ולהסתכל על דברים שליליים או מפחידים כמו תאונות דרכים אבל אין פקקי ענק כדי לראות שקיעה מרהיבה?
הפוסט הזה יעסוק בפסיכולוגיה שיווקית ועל הקשר בין הנאה וכאב בשיווק.
מכאן תצאו עם תובנות על הדרך הנכונה ליצור ביקוש למוצר או שירות על ידי טריגרים רגשיים המניעים יצירת לידים שתעשה לכם את ההבדל בין קמפיין ממיר לכזה שלא, ותגדיל את ההמרות שלכם.
אז כיצד המוח ההישרדותי האנושי פועל ואיך תנצלו את זה על מנת להגדיל רווחים?
מתחילים!
אגב, לסיום הפוסט – כמה מילות פתיחה (בכל זאת פרק ראשון).
אז ככה: אחרי שנים דיי רבות בהן אני אני מקליט ומצלם תכנים על עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי (לא אציין שנים אבל בואו נגיד שזה עוד לפני שפייסבוק הייתה קיימת) הרגשתי שהגיע הזמן לארוז את הכל למיתוג אחיד שיוביל מעכשיו והלאה את התכנים שלי (אם גלשתם ברחבי האתר ראיתם שהסנדלר לא הולך יחף, כנ"ל גם בנושאי מיתוג תכני הוידאו בלוג).
כפי שתוכלו לראות בהיסטוריה של הפוסטים פה בבלוג, או בערוצים שלי כדוגמת היוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וכל פלטפורמה שמאפשרת תכני וידאו, נושאי הפרסום, שיווק, קריאיטיב, אסטרטגיה בעולמות הדיגיטל הוא הלחם והחמאה שלי עם עשרות ומאות סרטונים ותכנים, זה מה שגורם לי להישאר ער מאוחר (מאוד) בלילות ולקום מוקדם (מאוד) בבקרים (טוב זה והילדים שמתעוררים לי טבעי לפני הזריחה..)
לכן אני פותח דף חדש מבחינת אריזת המיתוג תוכן וממש ממספר את הפרקים מאפס, לכן מבחינתי זה פרק מספר אחד..
מאוד חשוב לי שזו תהייה שיחה, אשמח מאוד אם תשאירו תגובה עם דעתכם או התייחסות שלכם לנאמר פה, אם זה תפס אתכם אתם מוזמנים להרשם לעדכוני פרקים חדשים במייל.
תודה על הזמן שהקדשתם לצפייה ומקווה שקיבלתם תובנות וערך שתוכלו לקחת וליישם בשיווק של העסק שלכם.
שלכם.
שי
שי עגיב, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט".
תגיות:
קריאייטיב בעברית משרד קריאייטיב משרד פרסום דרושים משרד פרסום דיגיטלי קריאייטיב מה זה משרד פרסום תפקידים קריאייטיב דרושים קריאייטיב דיגיטל קריאייטיב דיגיטל מה זה משרד פרסום לימודי קריאייטיב משרד דיגיטל מנהל קריאייטיב משכורת קריאייטיב מה זה נטו נט קריאייטיב מחירון קריאייטיב קריאייטיב תרגום קריאייטיב מה זה קריאייטיב בעברית מה זה מנהל קריאייטיב משרד קריאייטיב מה זה אומר קריאייטיב לימודי קריאייטיב מנהל קריאייטיב משכורת
פוסטים אחרונים
- למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 – פרק 4 – בגלל שאתם לא משקיעים בתוכן ומודדים את הדברים הלא נכונים!
- פרק 3 – "למה הפרסום שלך גרוע?!?💩" – והפעם: כי אין לכם אתר מכירות כמו של סינדי קרופורד!
- למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 פרק 2 – אלו ה-4 הסיבות שבגללן אתם לא מצליחים לסגור עסקאות בתקופה הזו!
- 💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩פרק 1 בכורה – הנוסחה למכור תמיד (גם בזמנים הכי גרועים) 🤘 סדרת רשת חדשה!
- פוסט במיוחד למתעניינים בשירותים של שי עגיב
- זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2024 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח בתל אביב הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג – וזה בכלל קשור לגוגל.
- איך ללמד את כלי ה-AI של גוגל לתת תשובות ומידע לאנשים שמחפשים אתכם!
- בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!
- זו הסיבה שבגללה הרבה יותר עסקים ב-2023 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג!
- פרסום טיקטוק לעסקים
- הטקטיקה של הפרסום הממוקד בטיקטוק
- הקשר בין רמי לוי למיתון ואיך עסקים יכולים לנצל את המצב כדי לצמוח יותר עם אותם תקציבים ו..לעבוד פחות.
- סמנכ"ל שיווק – כיצד להתמודד עם תרבות ארגונית חולה בארגון שלכם?
- שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור
- סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי
- מקרה בוחן: איך השקנו בתוצאות מדהימות את האפליקציה Wefix וויפיקס
- מקרה בוחן: איך שברנו שיא מכירות בערב אחד לחנות אופנה מקומית?
- השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הסייבר, הייטק ואתרי אפליקציות
- מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות
- חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר
- מקרה בוחן – איך משיקים אתר מכירות עם 800 לקוחות ביום הראשון שלו?
- בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה
- כנס מקס עסקים | 16 מגמות שיווק האיקומרס שמשנות את עולם המסחר בדיגיטל
- בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים
- הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.
- משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל
- אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע
- הדברים שלא סיפרו לכם על שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות תוך שיפור התדמית שלכם בדיגיטל
- כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח