שיו​ו​ק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות​

שיו​ו​ק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות​

שיו​ו​ק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות​

שיו​ו​ק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות​

בניית אסטרטגיה לשיווק ופירסום דיגיטלי עבור אפליקציות ושירותי ווב אונליין
יזמים וסטארטפיסטים המפתחים אפליקציות למובייל, ושירותי ווב תמיד צריכים לחשוב על TIME TO MARKET ואיך להצליח עם האפליקציה או השירות שלהם דרך הגעה והתקנות של הרבה משתמשים. לצערנו כיום חוק ה25% – 75% פועל בצורה הפוכה .

במקום להשקיע 75% מתקציב הון הגיוס למטרות שיווק ופירסום התקציבים הללו מושקעים בפיתוח על פיתוח ושיפור הגירסאות, דבר שפוגע ביכולות של שיווק האפליקציה או השירות אשר דורש משאבים רבים בדרך כלל. אם תיכנון אסטרטגי נכון ניתוח השוק והמתחרים ובניים תוכנית עבודה ותרחישים ניתן למקסם את כמות המשתמשים בשירות או באפליקציה ולהביא לתוצאות עסקיות מעולות. נקודה נוספת חשובה היא הקריאטייב- הדרך היצרתית והטובה ביותר שאיתה נפנה אל קהלי היעד שלנו ונגרום להם להשתמש באפליקציה והשירות. נטו נט – משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בהשקת מוצרים דיגיטלים, אפליקציות , מובייל, ואפליקציות ווב, מזמין אתכם לעשות צעד חכם ועתיד מבטיח, בשיווק נכון ובתכנון עלויות נכונות, פריסת מדיה חכמה.

נטו נט-משרד פרסום דיגיטלי
המתמחה בהשקת מוצרים דיגיטלים, אפליקציות , מובייל, ואפליקציות ווב, מזמין אתכם לעשות צעד חכם ועתיד מבטיח, בשיווק נכון ובתכנון עלויות נכונות, פריסת מדיה חכמה.

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!