שיו​ו​ק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות​

שיו​ו​ק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות​

שיו​ו​ק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות​

שיו​ו​ק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות​

בניית אסטרטגיה לשיווק ופירסום דיגיטלי עבור אפליקציות ושירותי ווב אונליין
יזמים וסטארטפיסטים המפתחים אפליקציות למובייל, ושירותי ווב תמיד צריכים לחשוב על TIME TO MARKET ואיך להצליח עם האפליקציה או השירות שלהם דרך הגעה והתקנות של הרבה משתמשים. לצערנו כיום חוק ה25% – 75% פועל בצורה הפוכה .

במקום להשקיע 75% מתקציב הון הגיוס למטרות שיווק ופירסום התקציבים הללו מושקעים בפיתוח על פיתוח ושיפור הגירסאות, דבר שפוגע ביכולות של שיווק האפליקציה או השירות אשר דורש משאבים רבים בדרך כלל. אם תיכנון אסטרטגי נכון ניתוח השוק והמתחרים ובניים תוכנית עבודה ותרחישים ניתן למקסם את כמות המשתמשים בשירות או באפליקציה ולהביא לתוצאות עסקיות מעולות. נקודה נוספת חשובה היא הקריאטייב- הדרך היצרתית והטובה ביותר שאיתה נפנה אל קהלי היעד שלנו ונגרום להם להשתמש באפליקציה והשירות. נטו נט – משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בהשקת מוצרים דיגיטלים, אפליקציות , מובייל, ואפליקציות ווב, מזמין אתכם לעשות צעד חכם ועתיד מבטיח, בשיווק נכון ובתכנון עלויות נכונות, פריסת מדיה חכמה.

נטו נט-משרד פרסום דיגיטלי
המתמחה בהשקת מוצרים דיגיטלים, אפליקציות , מובייל, ואפליקציות ווב, מזמין אתכם לעשות צעד חכם ועתיד מבטיח, בשיווק נכון ובתכנון עלויות נכונות, פריסת מדיה חכמה.

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!