הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding

הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding

הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding

הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding

מיתוג מחדש
ההזדמנות להפוך עסק למותג!

הדרך להפוך עסק, מוצר או שירות למותג חזק וזכיר עוברת דרך מיתוג ונראות ויזואלית: תהליך הכולל הגדרת זהות גרפית ומיתוגית שבאה לידי ביטוי בכל נקודות מפגש של העסק עם קהל היעד שלו.

צפו בוידאו: כיצד השקעה במיתוג העסק מביאה בסופו של דבר למכירות יותר חזקות

אז..איך השקעה במיתוג נכון ומדויק מביאה בסופו של דבר למכירות יותר חזקות?
התשובה פשוטה זה הופך אתכם למותג וזוכרים אתכם יותר טוב וחזק.
הרי בגלל שהנראות והמיתוג הם חלק בלתי נפרד מישות והסיפור של העסק – הם מה שהופכים אותו למותג זכיר, תבינו..הבידול (בידול מלשון הבדל) מהמתחרים ממצב אותך (ממצב – מלשון מיצוב שזה למעשה שילוב של 2 המילים: מיתוג ועיצוב) ועושה את ההבדל, במיוחד בשוק תחרותי שבו כולם מוכרים את אותה סחורה\שירותים.. לנראות יש משמעות גדולה וגם עין פשוטה של גולש שלא למד עיצוב או פוטושופ יודעת להבחין במשהו לא מושקע וחובבני למשהו שנראה ממותג ומקצועי, ו..רף הרגש של אנשים רק עולה יותר ויותר בעידן האינסטגרמי בו אנו חיים.

בעזרת תהליך קצר יחסית של איפיון ומחקר בשילוב עם תובנות מהיעדים והמטרות העסקיות שהצבתם, אפשר לתת ביטוי גרפי ברמת הלוגו, השפה הגרפית והפרסומית, ערכת הצבעים שנחליט להשתמש בה וכלה בכל ביטוי עיצובי אחר (תבניות פוסטים לאינסטגרם ופייסבוק, טמפלט עיצובי למצגת וכו'..) כך תוכלו להפוך את העסק שלכם למותג. (זה ו..להרים לנו טלפון  😉)

מס' דוגמאות מתוך לקוחות המשרד

לפני: כך נראה האתר כשקיבלנו אותו:

The New Branding

אחרי: האתר אחרי שטיפלנו בו:

לפני: דף הבית המקורי

אחרי: דף הבית עם המיתוג החדש שיצרנו:

לפני: האינסטגרם הישן

עיצוב האינסטגרם ממותג מחדש

תהליך בניית לוגו ומיתוג חדש מאפס

אומרים שיש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני, ואם לוקחים את זה בחשבון כשמשיקים עסק או שירות חדש חשוב וכדאי לעשות את זה מההתחלה כמו שצריך ולהשקיע בו את האנרגיה הנכונה על מנת להתחיל בצורה חזקה, למה? כבר כתבנו על זה בתחילת המאמר..תגללו למעלה ותקראו זה דיי קצר וקולע 😉

הכח של מיתוג יצירת מוניטין ותדמית שמביאה למכירות

צפו בידאו (ישן מאוד מ-2012 ועדיין רלוונטי) על הפסוק: טוב שם משמן טוב – בהקשר מיתוג

דוגמאות לתהליך מיתוג ללקוחות המשרד: אריזה גרפית ומיתוג דיגיטלי

דוגמאות לביטוי המיתוג בעיצובים:

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

הכי קל לשתף לחברים בווצאפ או פייסבוק, פשוט הקליקו:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

פרק 03- מאמן שיווק | לידים

עסקים רבים מוצאים את עצמם במרדף יומיומי אחר הלידים מבלי לחשוב על הטווח הארוך והפוטנציאל האמיתי של העסק שלהם שמגולם בפיתוח המיתוג והמוניטין.
השקעה נכונה במיתוג לא רק שתחזיר את עצמה, אלא גם תגביר את ההכנסות של העסק שלכם ותגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים.

קרא עוד »

פרק 01- מאמן שיווק | איזה קריאייטיב מוכר יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?

כיצד המוח ההישרדותי שלנו פועל ואיך תנצלו את זה כדי ליצור לעסק שלכם קריאייטיב פרסומי שמביא תוצאות עסקיות חזקות!
פרק חדש במאמן שיווק!
מוזמנים להצטרף לשיחה על שיווק, פרסום ורוקנרול.
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet

קרא עוד »

לקראת סגר נוסף: פעולות השיווק החשובות ביותר לבעלי עסקים ומנהלי שיווק כדי לנצח גם את הסגר השלישי!

מדינת ישראל בדרך לסגר מלא (לפי דיווח ווינט 23.12.2020) (שוב) כבר מסוף השבוע הבא, ועסקים רבים שמעט התאוששו, נאלצים לסגור את העסקים שלהם בפעם השלישית (ונקווה גם האחרונה), אז נכון שהעסק סגור, אבל זה לא אומר שאין לכם עבודה, סידרנו לכם רשימת פעולות השיווק החשובות ביותר שתוציא אתכם חזקים שיווקית ותדמיתית ביום שאחרי הסגר. אז קדימה, לעבודה!

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!