הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding

הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding

הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding

הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding

מיתוג מחדש
ההזדמנות להפוך עסק למותג!

הדרך להפוך עסק, מוצר או שירות למותג חזק וזכיר עוברת דרך מיתוג ונראות ויזואלית: תהליך הכולל הגדרת זהות גרפית ומיתוגית שבאה לידי ביטוי בכל נקודות מפגש של העסק עם קהל היעד שלו.

צפו בוידאו: כיצד השקעה במיתוג העסק מביאה בסופו של דבר למכירות יותר חזקות

אז..איך השקעה במיתוג נכון ומדויק מביאה בסופו של דבר למכירות יותר חזקות?
התשובה פשוטה זה הופך אתכם למותג וזוכרים אתכם יותר טוב וחזק.
הרי בגלל שהנראות והמיתוג הם חלק בלתי נפרד מישות והסיפור של העסק – הם מה שהופכים אותו למותג זכיר, תבינו..הבידול (בידול מלשון הבדל) מהמתחרים ממצב אותך (ממצב – מלשון מיצוב שזה למעשה שילוב של 2 המילים: מיתוג ועיצוב) ועושה את ההבדל, במיוחד בשוק תחרותי שבו כולם מוכרים את אותה סחורה\שירותים.. לנראות יש משמעות גדולה וגם עין פשוטה של גולש שלא למד עיצוב או פוטושופ יודעת להבחין במשהו לא מושקע וחובבני למשהו שנראה ממותג ומקצועי, ו..רף הרגש של אנשים רק עולה יותר ויותר בעידן האינסטגרמי בו אנו חיים.

בעזרת תהליך קצר יחסית של איפיון ומחקר בשילוב עם תובנות מהיעדים והמטרות העסקיות שהצבתם, אפשר לתת ביטוי גרפי ברמת הלוגו, השפה הגרפית והפרסומית, ערכת הצבעים שנחליט להשתמש בה וכלה בכל ביטוי עיצובי אחר (תבניות פוסטים לאינסטגרם ופייסבוק, טמפלט עיצובי למצגת וכו'..) כך תוכלו להפוך את העסק שלכם למותג. (זה ו..להרים לנו טלפון  😉)

מס' דוגמאות מתוך לקוחות המשרד

לפני: כך נראה האתר כשקיבלנו אותו:

The New Branding

אחרי: האתר אחרי שטיפלנו בו:

לפני: דף הבית המקורי

אחרי: דף הבית עם המיתוג החדש שיצרנו:

לפני: האינסטגרם הישן

עיצוב האינסטגרם ממותג מחדש

תהליך בניית לוגו ומיתוג חדש מאפס

אומרים שיש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני, ואם לוקחים את זה בחשבון כשמשיקים עסק או שירות חדש חשוב וכדאי לעשות את זה מההתחלה כמו שצריך ולהשקיע בו את האנרגיה הנכונה על מנת להתחיל בצורה חזקה, למה? כבר כתבנו על זה בתחילת המאמר..תגללו למעלה ותקראו זה דיי קצר וקולע 😉

הכח של מיתוג יצירת מוניטין ותדמית שמביאה למכירות

צפו בידאו (ישן מאוד מ-2012 ועדיין רלוונטי) על הפסוק: טוב שם משמן טוב – בהקשר מיתוג

דוגמאות לתהליך מיתוג ללקוחות המשרד: אריזה גרפית ומיתוג דיגיטלי

דוגמאות לביטוי המיתוג בעיצובים:

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!