5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה

5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה

5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה

5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה

5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה

צאו לדרך עצמאית, תעשו את זה עוד היום!

תעשו את זה! היום!

יש פייסבוק, יש ווצאפ לכ-ו-ל-ם!

המעגל הראשון של החברים שלכם זה כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל!
אל תחכו למחר.

תפסו את עצמכם בידיים.
עוד שנה תצטערו שלא התחלתם היום!

תקים את העסק שלך היום!

לרוב העסקים אין את מה שיש לך, אין להם כלל מטרות ושאיפות כנראה אגב, שאין להם אסטרטגיה.
צור את המציאות שאתה רוצה עבור העסק שלך!
ברגע שיש לך את מה שצריך כדי למכור שירות או מוצר, מה שנשאר כדי להתחיל ליצר הכנסה זה הכל מתחיל בפרסום ושיווק
צור את המציאות העסקית שלך ע"י בחירת העתיד לעסק שלך!

העסק שלך צריך חזון ואסטרטגיה? זו דרישה בגדר חובה כדי לעמוד ביעדים! לעבוד על העסק, לפתח את העסק

רוצים הכוונה קצת יותר מקצועית?
כאן אנחנו נכנסים לתמונה, אנחנו נגרום לעסק שלך להתקדם, עם האנרגיה הנכונה..

להיות מקום שני זה לא מעניין!
שלב 1: נלמד ממך על העסק שלך
שלב 2: נחקור מהסביבה על העסק שלך
שלב 3: נתכנן את ההצלחה שלך לאסטרטגיה ברורה
שלב 4: נקים ונטפל בנוכחות שלך
שלב 5: להיות מי שאתה ולעשות את מה שאתה רוצה לעשות!

אתה יכול לעשות את זה! ואם תצטרך, אנחנו נמצא את הדרך הנכונה והטובה ביותר, עבורך לעשות את זה!

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!