שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור

שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור

שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור

שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור

הדסטארט לעסקים ואסטרטגיית שיווק - כיצד גייסנו קרוב ל200% בשיא הקורונה ובנינו מותג יוקרה מצליח מאפס ל-100. האזינו:

שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור.

הפרק עוסק בנושא הדסטארט לעסקים ואסטרטגית שיווק – כיצד גייסנו קרוב ל200% בשיא הקורונה (אמל"ק: סוף מעשה בהרבה מחשבה ותכנון תחילה)

דני הגדיר את המהלך כאבן דרך וכמהלך פורץ דרך בעולם הגיוס לעסקים, מהראשונים שהתמודד עם הקורונה בהצלחה גדולה ובגישה נכונה לעולם החדש של איקומרס, נאמנות לקוחות, גיבוש קהילה ושיווק ופרסום דיגיטלי.

להאזנה בדרכים נוספות, לינק לעמוד הפודקאסט של הדסטארט: 
https://headstart.co.il/podcast

בונוס למטיבי לכת..
באחד הפרקים הקודמים פה בבלוג מאמן שיווק – ניתחתי לעומק את מקרה הבוחן הנ"ל והשפעתו בכלל על תחילת דרכו של העסק ולאילו תוצאות עסקיות הצלחנו להגיע בתקופת הליווי שלנו:

דני הגדיר את המהלך כאבן דרך וכמהלך פורץ דרך בעולם הגיוס לעסקים, מהראשונים שהתמודד עם הקורונה בהצלחה גדולה ובגישה נכונה לעולם החדש של איקומרס, נאמנות לקוחות, גיבוש קהילה ושיווק ופרסום דיגיטלי.

לצפייה בפרק ניתוח הוידאו המלא פה בבלוג מאמן שיווק:
https://netonet.co.il/laforetblanche/ 
בונוס קטע מתוך הניתוח:

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!