בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים

בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים

בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים

בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים

בניית אתרים - השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים

במיטאפ לייב LIVE האחרון, סיקרתי את אתרי המנטורים מזוויות שונות. סקירת האתרים בוצעה מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש.
מיטאפ סיקור אתרי המנטורים הוא השני מסדרת מיטאפים המועברים בלייב ע"י שי ומתקיימים בקבוצת הפייסבוק "קהילת אלמנטור ישראל" והוא התקיים בתאריך 15.07.2021.
 
מוזמנים איתנו למסע קצר של תובנות מסקירת האתרים.
צפייה נעימה!

 
מוזמנים להצטרף אלינו בימי חמישי ללייב מיטאפ. 
המיטאפ מתרחש אחת ל- 3 שבועות וסוקר אתרים בתחומים שונים.
 
המיטאפ הבא יערך בתאריך 05.08.2021 ויעסוק באתרים של מכללות ומוסדות לימוד >>

 

מוזמנים להצטרף 🙂

שי עגיב הוא מייסד קהילת אלמנטור ישראל, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט" וחברת "קינג קום" לבניית אתרים מיוחדים.

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!