הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.

הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.

הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.

הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.

בניית אתרי תיירות ונופש | סקירת הקמת אתרים מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש

אִם יוֹצְאִים מַגִּיעִים לִמְקוֹמוֹת נִפְלָאִים!"
 
מוזמנים איתנו למסע קצר של תובנות מסקירת אתרים העוסקים בתיירות ונופש בארץ ובעולם. הסקירה נעשתה מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש בהמשך למסורת ריכוז וסיקור אתרים עפ"י נושאים במיטאפ שנערך ע"י שי עגיב.
 
במיטאפ האחרון, שי סיקר את האתרים מזוויות שונות.
מיטאפ סיקור אתרי התיירות הוא הראשון מסדרת מיטאפים המועברים בלייב ע"י שי ומתקיימים בקבוצת הפייסבוק "קהילת אלמנטור ישראל" והוא התקיים בתאריך 17.06.2021.

אתרי התיירות המסוקרים בלייב נשלחו מרחבי הרשת
 
מוזמנים להצטרף אלינו בכל יום חמישי ללייב מיטאפ חדש הסוקר אתרים בתחומים שונים.
 
הלייב הבא יתקיים בתאריך 15.07.21 בשעה 21:30 יהיה בנושא >> אתרי המנטורים והמאמנים שנבנו באלמנטור.

מוזמנים להצטרף 🙂

שי עגיב הוא מייסד קהילת אלמנטור ישראל, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט" וחברת "קינג קום" לבניית אתרים מיוחדים.

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם ואומן, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, בעלים של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובעולם.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

שתפו את זה הלאה, אנחנו נתגאה בכם:

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!