שיווק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות
יזמים וסטארטפיסטים המפתחים אפליקציות למובייל ולשירותי ווב
תמיד צריכים לחשוב על TIME TO MARKET ואיך להצליח עם האפליקציה או השירות שלהם דרך יצירת התקנות ומודעות של משתמשים אופציונליים.
לצערנו כיום חוק ה25% – 75% פועל בצורה הפוכה .
במקום להשקיע 75% מתקציב הון הגיוס למטרות שיווק ופרסום התקציבים הללו מושקעים בפיתוח ושיפור הגרסאות,
דבר שפוגע ביכולות שיווק האפליקציה או השירות אשר דורש משאבים רבים בדרך כלל.
באמצעות תכנון אסטרטגי נכון ניתוח השוק והמתחרים ובניית תוכנית עבודה ותרחישים ניתן למקסם את כמות המשתמשים בשירות או באפליקציה ולהביא לתוצאות עסקיות מעולות.
נקודה נוספת חשובה היא הקריאטייב- הדרך היצירתית והטובה ביותר שבאמצעותה נפנה אל קהלי היעד שלנו ונגרום להם להשתמש באפליקציה ובשירות.
ויש צורך במציאת הערוצים הנכונים עבור כל אפליקציה או שירות על מנת לבנות קהילה, ליצור תוכן, התקנות ומשתמשים שישארו נאמנים לשירות. בתכנון חכם של הערוצים השונים אפשר ליצור משפכי שיווק שיביאו להתקנות, שימושיות, יורידו את עלויות ההתקנה וישמרו על קהל איכותי עבור המיזם או השירות. בסרטון זה נזכור בקצרה את האפשרויות השונות והקשרים בינהם.
קמפיינים קלאסיים להתקנת אפליקציות MARKET PLACE הן חנויות האפליקציות של אפסטור וגוגל פליי. אך במציאות של היום והתחרותיות הגבוהה
זה לא מספיק!
קמפיינים קלאסיים להתקנת אפליקציות MARKET PLACE הן חנויות האפליקציות של אפסטור וגוגל פליי. אך במציאות של היום והתחרותיות הגבוהה זה לא מספיק! ויש צורך במציאת הערוצים הנכונים עבור כל אפליקציה או שירות על מנת לבנות קהילה, ליצור תוכן, התקנות ומשתמשים שישארו נאמנים לשירות. בתכנון חכם של הערוצים השונים אפשר ליצור משפכי שיווק שיביאו להתקנות, שימושיות, יורידו את עלויות ההתקנה וישמרו על קהל איכותי עבור המיזם או השירות. בסרטון זה נזכור בקצרה את האפשרויות השונות והקשרים בינהם.
הרשמה לדיוור שלי:
פשוט צרו קשר בטלפון 0528-294929
או מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם: