וידאו-בלוג על שיווק, פרסום ורוקנרול.
The RockStar Blog
NewSletter
קבלו את הפרק הבא למייל, לפני כולם:
למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 – פרק 4 – בגלל שאתם לא משקיעים בתוכן ומודדים את הדברים הלא נכונים!
למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 – פרק 4 – בגלל שאתם לא משקיעים בתוכן ומודדים את הדברים הלא נכונים!
פרק 3 – "למה הפרסום שלך גרוע?!?💩" – והפעם: כי אין לכם אתר מכירות כמו של סינדי קרופורד!
פרק 3: טריקים שיווקיים שחייבים ללמוד מהאתר קניות של דוגמנית העל של שנות ה-80. 💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩 כי אין לכם אתר כמו של סינדי קרופורד!
למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 פרק 2 – אלו ה-4 הסיבות שבגללן אתם לא מצליחים לסגור עסקאות בתקופה הזו!
פרק 2 – אלו ה-4 סיבות שבגללן אתם לא מצליחים לסגור עסקאות בתקופה הזו! מתוך המיני-סדרה החדשה – "למה הפרסום שלך גרוע?!?💩
💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩פרק 1 בכורה – הנוסחה למכור תמיד (גם בזמנים הכי גרועים) 🤘 סדרת רשת חדשה!
💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩 פרק 1 🤘 בסדרת רשת חדשה! דעתכם? פרק 1 בכורה – הנוסחה למכור תמיד (גם בזמנים הכי גרועים) אל תשכחו להירשם לעדכוני ניוזלטר מהאתר(וכמובן לעקוב גם פה ולקבל עדכונים בכל רשת חברתית אפשרית) בוא נו, הפרסום שלך גורם לך להרגיש כמו 💩? האם אתם מרגישים כמו 💩 כשאתם מסתכלים על הפרסומות שלכם?
פוסט במיוחד למתעניינים בשירותים של שי עגיב
שוקלים לשכור את השירותים שלנו? צפו בפוסט הזה של שי עגיב, מרקטינג רוקסטאר שמדבר על הערך המוסף שהעסק שלך מקבל – מה שנקרא שיווק 360 שמספק תכלס תוצאות עסקיות! NetoNet משרד פרסום ושיווק דיגיטלי זה בעיקר שי עגיב והצוות שלו, אבל אנחנו עובדים על יותר מ-12 ספקים שונים
זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2024 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח בתל אביב הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג – וזה בכלל קשור לגוגל.
זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2024 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח בתל אביב הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג!
אל תשרפו גם את 2024🔥❤️🔥 ו..מתוך הרבה ניסיון ועבודה עם מותגים אני יכול להגיד לכם בוודאות שכל בעלי עסקים, מנכל"ים, סמנכ"ל שיווק ומנהלי השיווק יודעים את החשיבות של תכני וידאו קצרים לשיפור השיווק והמכירות ו..אם כולם מבינים כמה זה קריטי לכל עסק ב-2023.. אז למה כמעט אף אחד לא עושה את זה? מנכ"ל, סמנכ"ל שיווק, מנהל שיווק – קבלו שי עגיב – שירותי שיווק, מכירות ומיתוג עסקים Marketing RockStars
אז מה קשור לתל אביב תשאלו?
כי בנוסף לנושא התוכן וידאו והסרטונים יש לכם גם את גוגל חיפוש:
בעלי עסקים גדולים יכולים לשקול את הטיפים הבאים כדי להשתמש בחיפוש בגוגל
איך ללמד את כלי ה-AI של גוגל לתת תשובות ומידע לאנשים שמחפשים אתכם!
בארד הוא התשובה של גוגל
בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!
תכן שתוכן הוא כבר לא המלך יותר, הוא הופך להיות מס' 2 ואת מקומו תופסת מלכה חדשה, אחרת לגמרי, וגם..איך כל זה קשור לשלמה המלך..
זו הסיבה שבגללה הרבה יותר עסקים ב-2023 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג!
זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2023
הקשר בין רמי לוי למיתון ואיך עסקים יכולים לנצל את המצב כדי לצמוח יותר עם אותם תקציבים ו..לעבוד פחות.
מיתון 2023 וההזדמנות העסקית לצמוח
סמנכ"ל שיווק – כיצד להתמודד עם תרבות ארגונית חולה בארגון שלכם?
סמנכ"לים ומנהלי שיווק – כיצד
שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור
הדסטארט לעסקים ואסטרטגיית שיווק –
סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי
איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!
יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.
שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.
מקרה בוחן: איך השקנו בתוצאות מדהימות את האפליקציה Wefix וויפיקס
פשטות היא התחכום האולטימטיבי – צפו כיצד ע"י קריאייטיב סופר-מקורי יצרנו את אחד המהלכים המדוברים ביותר בתעשיית הסטרטאפים והאפליקציות בישראל
מקרה בוחן: איך שברנו שיא מכירות בערב אחד לחנות אופנה מקומית?
אף אחד לא מדבר על הכוח העצום שיש למטה פייסבוק ואינסטגרם!
השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הסייבר, הייטק ואתרי אפליקציות
מוזמנים למסע קצר של תובנות מסקירת אתרים העוסקים בתחום הסייבר וההייטק, מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש.
מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות
אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?
חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר
הלייב שכל בעל עסק ומפרסמם חייב להכיר! מה מותר ואסור? מה חייבים להכניס לכל הודעה ואיך להינצל מתביעות מיותרות וארגזים של כסף לפח?
מקרה בוחן – איך משיקים אתר מכירות עם 800 לקוחות ביום הראשון שלו?
מתכננים לבנות אסטרטגיה שיווקית? קבלו קייס סטאדי שיפתח לכם את הראש! ממותג אנונימי במלחמת הישרדות למותג חדשני ופורץ דרך! צפיה נעימה
בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה
מוזמנים למסע קצר של תובנות מסקירת אתרים העוסקים בתחום הביוטי והקוסמטיקה, מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש.
כנס מקס עסקים | 16 מגמות שיווק האיקומרס שמשנות את עולם המסחר בדיגיטל
מגמות הe commerce שמשנות את העולם – כל החידושים והמגמות שמשנות את העולם ונוגעות בחיים של כולנו – מהאדם הפרטי ועד החברות הגדולות ביותר
בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים
סקירת אתרים העוסקים במנטורים והקוצ'רים מהארץ והעולם בארץ ובעולם – סקירה מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש
הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.
סקירת אתרים העוסקים בתיירות ונופש בארץ ובעולם – סקירה מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש
משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל
ה"משפך שיווקי" וה"קמפיינים" שנמכרו בפרשת אמוזה הם לא מוצרים לשימוש אלא הדרך
אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע
הלייב עוסק במגוון נושאים מרתקים שכל בונה אתרים ב- 2021 חייב לשמוע.
אז הכינו את הרמקולים ובואו נצלול אל השינויים והחידושים שהתרחשו כאן ב- 20 השנים האחרונות שהשפיעו על דרך העבודה, החשיבה ובעצם על החיים של כל בוני האתרים בעולם!
הדברים שלא סיפרו לכם על שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות תוך שיפור התדמית שלכם בדיגיטל
איך להכניס את הצד השיווק בצורה חכמה לתוך עיצוב ובניית האתר שלכם
מה לגבי נושאי שיווק ופרסום דיגיטלי שיש לקחת בחשבון?
בונוס- קבלו את הטיפים עם הערך המוסף הגבוה ביותר לבניית אתרים!
כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח
שלא יבזבזו לכם את הזמן ! למה זמן הוא המשאב הקריטי ביותר בשיווק ופרסום?
או קיי בואו נפתח את הנושא הרגיש שנקרא – לידים
עסקים רבים מוצאים את עצמם במרדף יומיומי אחר הלידים מבלי לחשוב על הטווח הארוך והפוטנציאל האמיתי של העסק שלהם שמגולם בפיתוח המיתוג והמוניטין.
השקעה נכונה במיתוג לא רק שתחזיר את עצמה, אלא גם תגביר את ההכנסות של העסק שלכם ותגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים.
חשבתם פעם מדוע מכירות ושיווק חייבים לעבוד יחד?
מכירות ושיווק חייבים לעבוד ביחד, העוצמה שלהם כמקשה אחת מסונכרנת היא קריטית להצלחת מהלך השיווק החל מיצירת הביקוש ועד למכירה ללקוח מוזמנים להצטרף לשיחה על שיווק, פרסום ורוקנרול.
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet
נסו לחשוב איזה קריאייטיב מוכר את הפרסומת יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?
כיצד המוח ההישרדותי שלנו פועל ואיך תנצלו את זה כדי ליצור לעסק שלכם קריאייטיב פרסומי שמביא תוצאות עסקיות חזקות!
פרק חדש במאמן שיווק!
מוזמנים להצטרף לשיחה על שיווק, פרסום ורוקנרול.
Shai AgiV | marketing coach | blog by NetoNet
קורונה? מצב בטחוני? סגר? אלו פעולות השיווק החשובות ביותר לעסקים וארגונים כדי לנצח גם בתוצאות העסקיות!
מדינת ישראל בדרך לסגר מלא (לפי דיווח ווינט 23.12.2020) (שוב) כבר מסוף השבוע הבא, ועסקים רבים שמעט התאוששו, נאלצים לסגור את העסקים שלהם בפעם השלישית (ונקווה גם האחרונה), אז נכון שהעסק סגור, אבל זה לא אומר שאין לכם עבודה, סידרנו לכם רשימת פעולות השיווק החשובות ביותר שתוציא אתכם חזקים שיווקית ותדמיתית ביום שאחרי הסגר. אז קדימה, לעבודה!