מיתון 2023 וההזדמנות העסקית לצמוח על אותם תקציבי פרסום ואפילו לעבוד פחות, תלמדו מרמי לוי..
באחד הימים, נכנס רמי ליד חנות הסנדוויצים לסופר, ועם אותם 22 שקלים קנה את המצרכים פעמיים (שתי לחמניות שתי עגבניות שני מלפפונים ו 200 גרם נקניק) בכך הצליח להתייעל פי שתיים וגם להרוויח את ארוחת הצהריים שלו, הבוס לא ידע על זה אבל שיבח אותו על כך שהטריות של הכריך השתפרה וכל הכבוד שהוא התחיל לבחור את הכי טרי.
ועכשיו אליכם, אם וחלילה אנחנו נכנסים למיתון כמו שכמעט כל בעל דעה במדינה חוזה, במקום לשרוד יש פה הזדמנות ענקית לצמוח על ידי התייעלות, אבל התייעלות משמעותית, כזו שצריך לעבוד בשבילה.
רוב בעלי העסקים חושבים שיש להם בעיה עם כמות הלידים כאשר הבעיה האמיתית אצל רובם היא יכולת כמות הסגירות שלהם, מאותם הלידים.
אם כדוגמא, תשפרו את יחס הסגירה שלכם מ-1 לקוח מתוך כל עשרה לידים לסביבות 3-4 לקוחות מכל אותם עשרה לידים, אתם מזניקים את הרווחיות שלכם בלי להוציא עוד שקל, רק על ידי התייעלות בתהליך.
כך אני פועל עבור עצמי ועבור הלקוחות שלי בשוטף:
כאשר איכות התוכן והפרסום גבוהים, המסרים חזקים יותר העיצוב מדוייק יותר בתחושות שהוא מעביר, תהליך ההבשלה של הלקוח בנקודות המפגש עם הפרסומים לאורך המשפך השיווקי איכותי יותר וכ'ו וכו', כל אלו מייעלים את התהליך, מדייקים אותו וזה מתבטא באחוז גבוה יותר של לידים חמים ואיכותיים ללקוח כך שמראש פוטנציאל הסגירות גבוה יותר ביחס לאותה כמות ואותו תקציב.
ומה הכי כיף בזה חוץ מהתוצאות העסקיות כמובן?
שלא צריך המון לידים ואנרגיות מילים גבוהות, להפך אתה רוצה לעבוד פחות ולסגור יותר מכירות ואז הדרך מליד קר ללקוח משלם הרבה יותר קצרה הרבה יותר יעילה והרבה יותר רווחית וזה נכון גם לעסקים שמוכרים מוצרים ולא רק לנותני שירות.
שפרו יעילות, שפע ברכה והצלחה לכולם!
#יעול #שיווק #MARKETING #לידים #שיווקדיגיגטלי #מיתון #רמילוי #שיעגיב #טורדעה #2023
*קרדיט צילום: יותם רונן.