סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים

סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים

סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים

סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים

מהם הסודות מאחורי הקמפיינים הפולטיים החזקים ברשתות החברתיות?
צפו בתחקיר מתוך מהדורת החדשות המרכזית עם יונית לוי ודפנה ליאל על חידושי הטכנולוגיה, האסטרטגיות וכלי המדיה החכמים בהם אנו עושים שימוש עבור עסקים ופוליטיקאים. היצירתיות, יחד עם היכולת לנטר בצורה מדוייקת את הלקוחות מוכיחה עצמה פעם אחרי פעם בהשגת תוצאות פוליטיות\עסקיות מעל למצופה. עוד כתבה בנושא פייסבוק – האם פייסבוק מאזינה לנו? התשובה המלאה בראיון נוסף עם שי עגיב

כתבתה של דפנה ליאל עבור חברת החדשות ערוץ 2, 12, 13 – הכח של פוליטיקאים להשפיע בפייסבוק ורשתות חברתיות

האזינו לפודקאסט:

[עושים פוליטיקה] איך הפכו הפוליטיקאים לעיתונאים והעיתונאים לפוליטיקאים? – עמית סגל איך כניסת הרשתות החברתיות והאינטרנט לעולם התקשורת השפיעו על הפוליטיקה? האם העיתונאים הפכו קצת לפוליטיקאים בעצמם? למה התקשורת מעולם לא היתה אובייקטבית? דפנה ליאל מארחת בפרק הזה את העיתונאי עמית סגל, אחד מאנשי התקשורת הבולטים בישראל, הפרשן הפוליטי של חברת החדשות בערוץ 2, לשיחה מרתקת על הקשר בין פייסבוק, טוויטר, פוליטיקאים ותקשורת.

בואו נדבר על הקמפיין הבא שלכם!

מלאו את הפרטים הראשוניים בטופס ונחזור אליכם:

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!