7 עקרונות עיצוב לאתר מושלם | סקירת תחרות אתרי אלמנטור 2019.

7 עקרונות עיצוב לאתר מושלם | סקירת תחרות אתרי אלמנטור 2019.

7 עקרונות עיצוב לאתר מושלם | סקירת תחרות אתרי אלמנטור 2019.

7 עקרונות עיצוב לאתר מושלם | סקירת תחרות אתרי אלמנטור 2019.

לכבוד תחרות עיצוב אתרי אלמנטור, כמי שהקים את הקהילה ומעצב מזה שנים בתחום הדיגיטל, התבקשתי לסקור ולתת טיפים לעיצוב אתר מושלם תוך הסתכלות על עבודות שונות שהוגשו לטובת התחרות. קבלו 7 עקרונות עיצוב לאתר שלא רק יהיה יפה אלא נכון!

1- צבעים בהירים על רקע בהיר– טעות פאטאלית, ואין כאן הגזמה בכלל. השקעתם מחשבה, כתבתם תוכן איכותי, אבל מה כל זה שווה אם זה לא קריא?
טיפ ממני: חשבו תמיד על הספר, המדיום הראשון בתולדות האנושות שנכתב "שחור על גבי לבן" למה? כי העין האנושית מזה דורות קולטת בצורה הטובה ביותר טקסט כהה על גבי רקע בהיר. או ההפך רקע כהה ועליו טקסט בהיר. לכן זכרו, זה תמיד טוב לצאת מהקופסא, אבל חובה לשמור על פְּרַקְטִיּוֹת.

2- ניקיון ומינימליזם– אם אתר יכל להעביר מסר שלם באמצעות מילה אחת בלבד, זה היה האתר האולטימטיבי! מינימליזם הוא חברכם הטוב, שבא יד ביד עם ניקיון ותחושת "נשימה",האתר חייב ל"נשום". אל תחששו מאזורים ריקים. זכרו את המינימליזם התמידי ותחושת הנשימה באתר של APPLE.

3- "הפושרים (PUSH) למיניהם"– אם יש משהו שאני לא מצליח להבין זה אתרים שעוד לפני שהבנתי בכלל לאן הגעתי מציעים לי להירשם לרשימת תפוצה \ מופע \ קבלת קופון \ קניית מוצר ועוד. זה רק מעצבן את הגולשים שלכם, כי הם עוד לא הבינו לאן הם הגיעו וכבר "מציקים להם". חשוב להבין שגם אם תתנו להם 99% הנחה, איש לא יקנה את המוצר שלכם לפני שיבין מה הוא.

4- תמונות באיכות נמוכה– חברים, פשוט לא, אל…, אם אני צריך להסביר לכם את זה כנראה שאתם לא במקצוע הנכון…

5- תוכן האתר לא מתחבר לויזואליות– שימו לב שהתוכן של האתר באמת מתאים לתמונות ולעיצוב, הקפידו להשתמש בקווים מנחים ברורים הקשורים לעולם התוכן ולקהל היעד. אחרת, הגולש הולך לאיבוד ונוטש מאוד מהר.

6- עומס טקסטואלי– זה טוב שיש להם הרבה תוכן להעביר, אבל שימו לב שאתם לא מגזימים. לאף אחד היום אין כוח לקרוא יותר מפסקה קצרה, לכן הקפידו על מסרים פשוטים קלים וקצרים.

7- שימוש בפונטים שונים– חברים אם שינוי הפונט לא נותן "פאנצ'" לא כדאי לשנות אותו.. לעולם! זה פוגע מאוד במראה העין. זכרו שישנם שני סוגי פונטים עיקריים סריפי ו סנס סריפי. יש להם כוח עצום, שגם יכול להתאים לעסק שלכם ולהקשר שלו, אם מדובר בדבר מה חדשני ומודרני השתמשו בפונט סנס-סרפי, אם מדובר בדבר מה בעל רקע היסטורי, או תנ"כי למשל כדאי להשתמש בפונטים סריפים. 

7 עקרונות אלו יכולים לעשות את כל ההבדל בין אתר טוב לאתר מעולה.
לגזור ולשמור 🙂

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

תעבירו בווצאפ ופייסבוק

אל תשמרו את כל הטוב הזה לעצמכם, שתפו את העולם:

WhatsApp
Facebook

הרשמה לדיוור

הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

הפרקים האחרונים

סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי

איך יוצרים הצלחות עסקיות חזקות עוד לפני שמזיזים את העכבר?
🏅
אז.. אחרי שהתהליך עבד לנו כל כך טוב עם עשרות לקוחות, הכנסתי את זה כשירות נפרד וכנוהל חובה לכניסת לקוח למשרד: סוף מעשה באסטרטגיה תחילה!

יושבים כשבועיים עד חודש על ניתוח, מחקר ובניית אסטרטגיה שיווקית.
זו אומנות שכוללת תוכנית עבודה עם דיוק ויצירתיות בבניית הערכים, בידול, הצעת הערך והמשפך השיווקי, זה עושה שכל ברמה הרבעונית וגם השנתית.

שורה תחתונה – אני ממליץ לכם לקחת את האסטרטגיה שלכם ברצינות וגם אם אתם מצליחים ורצים – אף פעם לא מאוחר לבנות אותה מאחורי הקלעים, במקום עוד קמפיינים סטנדרטיים לחגים כמו כולם, כשתשקיעו ותדייקו את האסטרטגיה – החזר ההשקעה שלכם פשוט יהיה גבוהה יותר.

קרא עוד »

מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות

אנחנו עסוקים בפעולה המכירה כל היום וכל הזמן – כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שאיש מכירות הוא האיש שעוזר ללקוח למצוא את הפתרון שהכי מתאים לו אבל כלקוחות, לימדו אותנו שאיש מכירות רק רוצה "לדחוף" אותנו למכירה. קיימת תפיסה היום שהמכירה היא פעולה אגרסיבית ולא נעימה אך עדיין ניתן לראות בעסקים רבים את התפיסה שצריך למכור, אז מה אפשר לעשות כדי לרתום את הלקוח ולגרום לו לתחושה נעימה?

קרא עוד »

מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!