איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים

איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים

איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים

איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים

איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים

איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים

איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים

איך לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים

כיצד למקסם תוצאות עסקיות ורווחים ע"י שיווק ופרסום דיגיטלי חכם תיעוד מתוך הכנס "סמינר העסקים לוקאלי - גלובלי"

לפניכם ההרצאות מלאות שיעזרו לכם להתמודד עם המשבר בתקופת הקורונה ולצאת מזה מחוזקים מאי פעם. מתחילים!

הרצאה מתוך “סמינר העסקים לוקאלי גלובלי” אשר מדברת על כלים פרקטיים בהם אתם יכולים להשתמש עוד היום לטובת מינוף העסק שלכם בדיגיטל גם בתקופות מאתגרות כמו זו עכשיו. 

הרצאה מתוך וובינר פרסום ושיווק דיגיטלי בתחום הביוטי בתקופת הקורונה. 

סרטון חובה לכל בעל עסק הכולל דוגמאות כיצד ניתן להפוך עסקים למותגים, לשפר תוצאות עסקיות ורווחים של עסקים דווקא בזמנים קשים כגון המגפה של וירוס נגיף קורונה

שי עגיב (בעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי נטו נט) מסביר כיצד לחזק את השיווק דווקא עכשיו ע”מ לשרוד ואף לשפר משמעותית תוצאות עסקיות דרך שיווק ופרסום דיגיטלי בצורה שתבדל (מלשון בידול) אתכם מהמתחרים שלכם!

בפוסט שעלה לבלוג “הז’ורנל” באתר האינטרנט של נטו נט מתועדת במלואה ההרצאה המעשית (22 דקות) הכוללת דוגמאות רבות וכן גישות שיוצרות את ההבדלים הללו – סרטון חובה לכל בעל עסק! 

לשווק את הלימונדה (ולא את הלימון) – דוגמאות לשיווק ופרסום דיגיטלי לוקאלי וגלובלי שמחזקות עסקים קטנים ובינוניים דווקא בתקופות קשות כדוגמת נגיף הקורונה היוצר איסור ומניעת התקהלויות, בידוד וסגירת מרחבים ציבוריים. 

כמובן שמדובר על עסקים שנותנים שירותים ומוצרים שאינם תלויים בהתקהלות ציבורית כגון חברות תיירות ונופש, אבל עם יצירתיות ואסטרטגיה נכונה אפשר למצוא פתרונות להרבה מהעסקים שכן באים באינטראקציה פיזית עם הלקוחות – כל מקרה צריך לפתח לגופו.

 

צולם בכנס סמינר העסקים בו הושק מועדון העסקים והחדשנות התקיים בבית אריה קלנג ע״י סגנית ראש העיר שרון מרק בהשתתפות ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי.

לנוחיותכם, המצגת המקורית מהכנס:

גלריית התמונות כנס "סמינר העסקים לוקאלי - גלובלי"🤟 צילום: מיכאל נחמיאס

גלריית התמונות כנס "סמינר העסקים לוקאלי - גלובלי"🤟 צילום:פבל

מרבית העסקים הקטנים והבינוניים מתמודדים ביום יום עם קשיים שונים. את מרביתם תזהו כעקב אכילס גם של העסק שלכם.
נתחיל בתחרות, התחרות באשדוד גבוה מאוד, יש הכל מהכל, ולכן המלחמה על נתח השוק היא עניין שבשגרה. באשר לתקציב, מרבית העסקים מתנהלים בתקציב נמוך בין אם אתם סופר שכונתי, או קוסמטיקאית שעובדת מהבית, תקציבי הפרסום והקידום שלכם נמוכים הרבה יותר מהרשתות הגדולות.
מה לגבי השוטף? הזמן שעומד לרשותכם לפיתוח עסקי בדיגיטל הוא כמעט אפסי. מרביתכם גם עובדים בעסק של עצמכם ולכן קשה לכם הרב היותר לפנות את הזמן.
קשיים נוספים אותם מעודד העידן הדיגיטלי המתפתח בצעדי ענק הם רכישות האונליין,  מגמת הרכישות באונליין רק הולכת ומתגברת והצפי אומר שהתחום הזה רק ילך ויתפתח וקניונים יעלמו מהעולם.שלא לדבר על רכישות בחו”ל, רכישות באמזון? אלי אקספרס? וכדומה..
גם אונליין וגם הרבה יותר זול.

זה נשמע כאילו באתי לבאס אתכם, אבל בעצם ריכזתי עבורכם 9 דרכים שיסייעו לכם להכניס כסף לעסק שלכם גם בזמן הקורונה בעלויות השקעה מינימליות ככל הניתן:

כל עסק שמתחיל את חייו בעולם הדיגיטל חייב להתבסס על 4 דברים עיקריים:

  • גאנט – פירוט של המשימות תוכן + קריאייטיב.
  • פריסה – לוחות זמנים לביצוע.
  • ביצוע – גורמים מבצעים וגורמים אחראיים לכל שלב ומשימה.
  • תקציב – חלוקת התקציב והקצאת משאבים פר ערוצים.
  • אליטיקה- ניתוח תוצאות שוטף והפקת לקחים 
  • בדרך כלל את כל אלה מבצע משרד פרסום. 

    רשימת הערוצים, גישות והכלים שיסייעו לכם לשפר משמעותית את התוצאות העסקיות, כפי שהן מוצגות בהרצאה:

    1- גוגל אדוורדס – גוגל my business

    2- פייסבוק אינסטגרם

    אם העסק שלך זה קוסמטיקה/ לק ג’ל/ צילום/ עיצוב פנים/מסעדה/ מאפייה וכו החלק המהותי יהיה כאן דווקא האינסטגרם בגלל היכולות הויזואליות שלו.

    אם העסק שלך זה קבלנות, שיפוצים, עורך דין, רופא שיניים, רואה חשבון, וכו.. אז המקום שלך לגמרי בפייסבוק.

    3- קבוצת ווצאפ
    הדרך הטובה ביותר להיות בקשר עם הלקוחות שלכם, זהו הווצאפ, הכי אישי, הכי קרוב. בין אם מדובר בקבוצה אותה אתם מנהלים ובין אם מדובר בשליחת תפוצה רחבה בווצאפ שתי האופציות מעולות וגם לא עולות לכם כסף.

    4- גרילה בקבוצות אשדוד

    רשימת הקבוצות הפופולאריות ביותר באשדוד והסביבה:

    אשדוד מפרגנים לעסקים |דרושים אשדוד והסביבה | תושבי אשדוד עדכונים | אשדוד ללא כפייה | אשדוד שלנו בפייסבוק | אשדוד שלנו | מאמות אשדוד- ספציפית לאמהות
    אשדוד |אשדוד אשקלון – עסקים | דרושים | מחפשי עבודה

    בשפה הרוסית (אל תזניחו קהל יעד רלוונטי כזה באשדוד)

    Ашдод по – русски- אשדוד ברוסית | Ашдод -אשדוד | Ашдод объявления  реклама- אשדוד מודעות פרסומות | Ашдод /Русская улица -אשדוד הרחוב הרוסי
    Ашдод для всех- אשדוד לכולנו | Ашдод – наш город אשדוד העיר שלנו

    5- מדיה מקומית:
    אשדוד נט, אשדוד היום, אשדוד 10, כאן דרום ועוד.
    פרסום בערוצי המדיה המקומית כגון: כתבות תוכן ובאנרים.
    למה זה כל כך משתלם? אתן לכם דוגמא:
    אתר אשדודנט נט

    6- יצירת קהילה- חברות מועדון
     DATA- דיוורים, SMS, קבוצות ווצאפ, CRM
    קבוצת פייסבוק- אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות לכם בתור עסק היא היווצרות קהילה סביבו.
    האופציות הקיימות לרשותכם במצב זה הן:
    קבוצת פייסבוק העוסקת בנושא בהם העסק שלכם עוסק- למשל חנות לשמלות כלה. תוכלו לפתוח קבוצה בסגנון מתחתנים למען מתחתנים, תופתעו מה תהיה כמות האנשים שיתחברו לקבוצה וישאלו את עצתכם.
    ולכם בתור העסק שמנהל את הקבוצה תהיה שליטה מלאה על השיח, הספקים וכל מה שתרצו בעצם במסגרת העסק שלכם.

    חבר מועדון- חברות במועדון כשלעצמה יוצרת “קהילה” במידה ואנשים נרשמים לחבר מועדון (שרצוי שיהיה חינאמי כי אז אין התנגדויות להצטרפות) יוצרת לכם לקוחות נאמנים שיהנו מאיזה שהו תצופר בתור היותם חבר מועדון. (דוגמא באשדוד ג’מבו סטוק). מה גם שזה יספק לכם DATA של לקוחות קיימים לטובת מטרה זו.

    SMS ודיוורים- כאשר כבר קיימת לכם ה-DATA, דיוורים ו-SMS הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהפרסום שלכם, היתרונות ברורים:
    כמות ה- SMS והדיוורים היוצאים מדוד.
    מי שנחשף אליכם אלה רק לקוחות שכבר נרשמו כקהל לקוחות אוהד.

    CRM- תוכנות CRM (מערכת ניהול לקוחות) היא MUST כאשר העסק שלכם מתחיל לצמוח. היא תדאג לתזכר לכם ימי הולדת, אירועים מיוחדים, ניתן לבצע מעקב על לקוחות, (FOLLOW UP ועוד. התוכנות האלה יעשו לכם הרבה סדר בעסק.

    7- אתר אינטרנט ועמוד נחיתה
    אתר אינטרנט הוא הפנים של העסק. יש לו חשיבות רבה גם אם נראה לכם שלא. ראשית במידה ומחפשים אתכם כבר תהיה לכם תוצא אחת נוספת בגוגל. שנית, תוכלו לפרט על מגוון השירותים/המוצרים שאתם מציעים ללקוחות שלכם.

    8- מנויים
    כוחו של מנוי- או במילים אחרות לקוח “שבוי”.
    לתת את הדוגמא של השטיפת רכבים.
    שטיפת רכבים ללא הגבלה למשך שנה ב- 500 ₪.
    בממוצע שטיפת רכב חיצונית עולה 25 ₪
    ישראלי שוטף בממוצע את הרכב 1 לחודש. (ויש כאלה פעם ב- 3-4 חודשים)
    25X12= 300 ש”ח משמע רוווח על המנוי בלבד מעבר לשטיפה בממוצע עומד על 200 ש”ח נוספים.

     

    GIVEAWAYS -9- תהיו לארג’ים
    פרגנו ללקוחות שלכם, כולנו נהנים לקבל דברים במתנה ובפתעה.
    לכם זה יעלה גרושים אבל ללקוח שלכם זה יעשה חם על הלב.
    דוגמא מעולה:
    בר של צעירים באזור הדרום מאפשר עישון. כאשר אחד האנשים שם מצית על השולחן (לא משנה איזה מצית) מלצרית ניגשת מבקשת בנימוס להכניס את המצית לכיס ונותנת מצית עם המיתוג של בר במתנה.
    זה GIVE AWAY שימושי פרסומת חינמית מעולה.

    לסיכום..ככה תדאגו באמת לשיווק שלכם ב-2020!

    רוצים לדבר איתנו על התובנות, האסטרטגיה, צורות החשיבה ודרכי העבודה בארגון שלכם?

    מוזמנים ליצור קשר ישירות עם שי ויחד עם הטאלנטים המובילים בתחום ניקח גם את התוצאות שלכם  לשלב הבא בשנת 2020!

    החל ממחקר שוק, בניית תוכנית עבודה דיגיטלית וחשיבות האסטרטגיה, בניה וניהול בפועל של הקמפיינים והזירות שלכם ועד עקרונות מנחים למכירה מובטחת, עולם האמזון והאיקומרס ומגמות בעולם השיווק הדיגיטלי של שנת 2020.

    שיהיה בהצלחה!

    רוצים לדבר איתנו על התובנות, האסטרטגיה, צורות החשיבה ודרכי העבודה בארגון שלכם?

    מוזמנים ליצור קשר ישירות עם שי ויחד עם הטאלנטים המובילים בתחום ניקח גם את התוצאות שלכם  לשלב הבא בשנת 2020!

    החל ממחקר שוק, בניית תוכנית עבודה דיגיטלית וחשיבות האסטרטגיה, בניה וניהול בפועל של הקמפיינים והזירות שלכם ועד עקרונות מנחים למכירה מובטחת, עולם האמזון והאיקומרס ומגמות בעולם השיווק הדיגיטלי של שנת 2020. 

    שיהיה בהצלחה!

    מפיקה ומנחת הסמינר: חן רוטנברג מקבוצת רוטנברג תקשורת

    קישורים לסיקור הכנס:
    כתבה באתר אשדוד נט | כתבה ב אתר כאן דרום | הכתבה באתר עיריית אשדוד

    אתר כנס סמינר העסקים הבינוניים בו הושק מועדון העסקים והחדשנות התקיים בבית אריה קלנג ע״י סגנית ראש העיר שרון מרק, שי עגיב ממשרד הפרסום הדיגיטלי נטו נט הציג בהרצאה שכל בעל עסק חייב לראות את כל הכלים המהותיים לשיפור התוצאות העסקיות של חברות ועסקים משיווק בדיגיטל במקום אחד! כל התובנות, האסטרטגיה ודרכי העבודה של הטובים בתחום בערב הרצאות מרוכז. ההרצאה שכל בעל עסק חייב לראות על האמת בשיווק ופרסום דיגיטלי – מתוך כנס “סמינר העסקים לוקאלי – גלובלי”

    איך לייצר מכירות ולידים ע”מ לעבור את מגיפת הקורונה?
    תוכנית עסקית לתקופה זו שבאמת עובדת וגם ייעוץ לעסקים ללא עלות! 

    נגן וידאו

    כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא”ל:

    שיתוף ב whatsapp
    WhatsApp
    שיתוף ב email
    Email
    שיתוף ב facebook
    Facebook
    שיתוף ב linkedin
    LinkedIn
    אודות שי עגיב

    אודות שי עגיב

    יזם, אומן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב, יועץ ומרצה לשיווק ופרסום.
    המייסד של נטו נט - משרד פרסום דיגיטל בוטיק לשיווק בארץ ובחו"ל.

    שלחו בווצאפ לחברים או שתפו בפייסבוק

    שיתוף ב whatsapp
    WhatsApp
    שיתוף ב facebook
    Facebook

    הרשמו וקבלו את המאמרים ישירות למייל

    הפרקים האחרונים

    במיוחד לבעלי עסקים ומנהלי שיווק: תוכנית עבודה עסקית ושיווקית לסגר הכללי בחגי תשרי.

    איך תדאגו שתהייה לכם שנה טובה?
    תעבדו חזק יותר בתקופת הסגר של חגי תשרי על פיתוח עסקי, אסטרטגיה שיווקית, וכל תוכניות המגירה שאף פעם לא היה לכם זמן עבורם
    כל הפרטים בבלוג הז’ורנל של נטו נט:
    מה תוכלו לעשות בתקופת הסגר?

    קרא עוד »

    מה עוד מעניין אתכם? נסו את החיפוש למציאת תוכן נוסף

    קבלו את המאמר הבא ישירות למייל!