בניית אתרים - השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה
במיטאפ לייב LIVE האחרון, סיקרתי את אתרי המנטורים מזוויות שונות. סקירת האתרים בוצעה מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש.
מיטאפ סיקור אתרי הביוטי והקוסמטיקה הוא השלישי מסדרת מיטאפים המועברים בלייב ע"י שי ומתקיימים בקבוצת הפייסבוק "קהילת אלמנטור ישראל" והוא התקיים בתאריך 11.08.2021.
מוזמנים איתנו למסע קצר של תובנות מסקירת האתרים.
צפייה נעימה!
צפייה נעימה!
אתרי הביוטי והקוסמטיקה המסוקרים בלייב נשלחו מרחבי הרשת:
- GIGI CENTER – ג’יג’י סנטר הוא בית לקוסמטיקאיות האחראי להפצה של מוצרים ממעבדות GIGI בישראל. המכללה של GIGI CENTER אחראית על הכשרות, קורסים והשתלמויות מקצועיות לקוסמטיקאיות. מעבדות GIGI עוסקת בפיתוח מוצרים לקוסמטיקאיות ולקוחות.
- אלין כהן קוסמטיקס – אתם בוודאי מכירים את אלין כהן כשחקנית, אושיית רשת והבת של מירי כהן שנמצאת ממש בימים אלו ב"האח הגדול" של "רשת 13". אלין כהן הקימה מותג איפור וקוסמטיקה הנושא את שמה ונחשב למצליח בשנים האחרונים.
- חווה זינגבוים – חוה זינגבוים, גורו קוסמטיקה, טיפוח והעצמה נשית, פועלת, מרצה ומעוררת השראה בקרב אלפי קוסמטיקאיות בארץ ובעולם. בעלת חברת קוסמטיקה הנושאת את שמה.
- חוה זינגבוים בינלאומי
- קליניק – החברה הוקמה ע"י קבוצת אסתי לאודר כמותג הקוסמטיקה היוקרתי שפותח על ידי דרמטולוגים.
- מאק – מאק קוסמטיקס, MAC, היא יצרנית קוסמטיקה , חברת בת של חברות אסתי לאודר. מוצרי החברה נועדו במקור לאנשי מקצוע בתחום האיפור, אך נמכרים ישירות לצרכנים ברחבי העולם.
- אמה לורה – Ama Lurra – הוא מותג לייפסטייל 'אלטרנטיבי' בעל מוצרי טיפוח שונים מרכיבים טבעיים. המותג פועל לפי הגישה הנטורופתית.
- ביוטי סופליי – ייבוא, שיווק והפצה של מוצרי טיפוח ויופי, לק וג’ל, קוסמטיקה, פדיקור, מניקור וריהוט, הפצה של מותגים בתחום היופי לחברות בינלאומיות וישראליות.
- יסמין רוג'רס – קוסמטיקאית פרא רפואית ובעלת סלון יופי.
- היילו HELO – פיתוח, ייצור ושיווק תכשירי קוסמטיקה טבעיים המבוססים על תמציות צמחי מרפא.
- ד"ר יומנא עמשה – ד"ר לרפואת שיניים ומתמחה ברפואה אסתטית.
אז מה אמרנו בעצם שצריך לעשות ולא לעשות כאשר בונים אתרי ביוטי וקוסמטיקה..
לא לעשות:
- עומס בדף הבית – כשיש עומס ובלאגן מול העיניים הלקוחות שלכם לא יבינו מה הם רואים וינטשו את האתר.
- תמונות "סטוק" – חשוב לבנות אמינות מול הלקוח, תספקו חומרים אותנטיים וביקורת אותנטיות על מוצרים.
- תמונות מפוקסלות – השתמשו בתמונות איכותיות וטובות בהן רואים את המוצר, איך נראה על העור של המטופלת/דוגמנית – חשוב לאנשים לראות מה אתם מוכרים להם, במיוחד בתחום כמו אסתטיקה.
- שפת הממשק – אם אתם אתר ישראלי שמיועד לקהל ישראלי אל תרשמו את כולו באנגלית. אם האתר שלכם מיועד לכמה מדינות, דאגו לאפשרות בחירת שפה.
- לקוחות יכולים לעזוב אתכם משום שלא ירגישו בנוח באתר שלכם אם הם לא מספיק בקיאים בשפה.
כן לעשות:
- הירו חזק שמכניס לאווירה של האתר – מוצרים/דוגמנית בפרונט.
- ויזואליות – שימוש נרחב בשפה ויזואלית מיתוגית ייחודית ועשירה, שימוש באייקוניזציה.
- נקי נקי נקי – מינימליזם, רווחים, עולם הביוטי והקוסמטיקה נחשב לעולם נקי ועדין וכך גם האתר שלכם צריך להיות – פיין ונעים בעין. אין בעיה שלאתר שלכם יהיה אדג' ומשהו מגניב שאין לאחרים אבל חייבת להיות זרימה.
- תפריט ואתר עשיר, ברור ואינטואטיבי – הלקוחה לרוב נכנסת כשהיא יודעת מה היא מחפשת. אם היא לא תמצא יחסית מהר מה שהיא רוצה היא תעבור למתחרים.
- סרטוני והדרכות על מוצרים/שיטה/מכונות וכו'.
- מאמרים והסברים בתחום – מצבו עצמכם כאוטוריטה בתחומכם.
לסיום, האתר שכולכם חייבים להכיר… קבלו אותו…פינטו ביוטי !!
לסיקור המלא צפו בהרצאת הלייב 🙂
לא יכולים לצפות? זה בסדר!
עכשיו אפשר גם לשמוע בדרך…
לא יכולים לצפות? זה בסדר!
עכשיו אפשר גם לשמוע בדרך…
מוזמנים להצטרף אלינו בימי חמישי ללייב מיטאפ.
המיטאפ מתרחש אחת ל- 3 שבועות וסוקר אתרים בתחומים שונים.
שי עגיב הוא מייסד קהילת אלמנטור ישראל, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט" וחברת "קינג קום" לבניית אתרים מיוחדים.
פוסטים אחרונים
- למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 – פרק 4 – בגלל שאתם לא משקיעים בתוכן ומודדים את הדברים הלא נכונים!
- פרק 3 – "למה הפרסום שלך גרוע?!?💩" – והפעם: כי אין לכם אתר מכירות כמו של סינדי קרופורד!
- למה הפרסום שלך גרוע?!?💩 פרק 2 – אלו ה-4 הסיבות שבגללן אתם לא מצליחים לסגור עסקאות בתקופה הזו!
- 💩 למה הפרסום שלך גרוע?!?? 💩פרק 1 בכורה – הנוסחה למכור תמיד (גם בזמנים הכי גרועים) 🤘 סדרת רשת חדשה!
- פוסט במיוחד למתעניינים בשירותים של שי עגיב
- זו הסיבה שבגללה עסקים ב-2024 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח בתל אביב הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג – וזה בכלל קשור לגוגל.
- איך ללמד את כלי ה-AI של גוגל לתת תשובות ומידע לאנשים שמחפשים אתכם!
- בעידן ה-AI תוכן הוא כבר לא המלך יותר!
- זו הסיבה שבגללה הרבה יותר עסקים ב-2023 יכולים עם הרבה פחות כסף – להצליח הרבה יותר בשיווק, מכירות ומיתוג!
- פרסום טיקטוק לעסקים
- הטקטיקה של הפרסום הממוקד בטיקטוק
- הקשר בין רמי לוי למיתון ואיך עסקים יכולים לנצל את המצב כדי לצמוח יותר עם אותם תקציבים ו..לעבוד פחות.
- סמנכ"ל שיווק – כיצד להתמודד עם תרבות ארגונית חולה בארגון שלכם?
- שי עגיב בראיון לפודקאסט היזמות של הדסטארט – 100% והרבה מעבר למימון המונים עם דני אור
- סוף מעשה באסטרטגיה תחילה – אבן היסוד לכל שיווק ופרסום דיגיטלי
- מקרה בוחן: איך השקנו בתוצאות מדהימות את האפליקציה Wefix וויפיקס
- מקרה בוחן: איך שברנו שיא מכירות בערב אחד לחנות אופנה מקומית?
- השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הסייבר, הייטק ואתרי אפליקציות
- מאמר דעה: מכירות – איך שינוי תפיסתי קטן יתן לכם תוצאות גדולות
- חוק הספאם | שי עגיב ואוריאל רז המאושר
- מקרה בוחן – איך משיקים אתר מכירות עם 800 לקוחות ביום הראשון שלו?
- בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה
- כנס מקס עסקים | 16 מגמות שיווק האיקומרס שמשנות את עולם המסחר בדיגיטל
- בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי המאמנים, מנטורים והקוצ'רים
- הקמת אתרים – דוגמאות לייב כיצד עיצוב ושיווק חווית המשתמש משפיעה באתרי תיירות ונופש.
- משפך שיווקי וקמפיינים זה מוצר מדף למכירה? הסבר לפרשת העוקץ בה מעורבים דניס ומישל
- אף אחד לא מדבר על האבולוציה של עיצוב אתרים ומה קרה ב-20 השנים האחרונות – שיחת מעצבים לייב שכל בונה אתרים צריך לשמוע
- הדברים שלא סיפרו לכם על שיווק, עיצוב ובניית אתרים – איך להניע לפעולה ולהמיר יותר לקוחות תוך שיפור התדמית שלכם בדיגיטל
- כשאין לכם זמן – הטיפ הקטן שעושה את ההבדל הגדול – בואו נדבר על זמן והבשלת לקוח
- או קיי בואו נפתח את הנושא הרגיש שנקרא – לידים
- חשבתם פעם מדוע מכירות ושיווק חייבים לעבוד יחד?
- נסו לחשוב איזה קריאייטיב מוכר את הפרסומת יותר טוב, זה שעוסק בהנאה או סבל?
- קורונה? מצב בטחוני? סגר? אלו פעולות השיווק החשובות ביותר לעסקים וארגונים כדי לנצח גם בתוצאות העסקיות!
- שידור חי – עולם האי קומרס ב-2020 מחשבות והרהורים על עולמות המסחר והעסקים בעוד 10 שנים
- עסקים אחרי הקורונה: תבחרו חכם את משרד הפרסום הבא שלכם, יצירתיות וצמיחה עסקית- דווקא עכשיו!
- פעולות פרסום ושיווק שאסור לכם לפספס בתחומי ביוטי וקוסמטיקה בעידן הדיגיטלי – טיפים מעשיים
- כיצד להניב תוצאות עסקיות ורווחים ע"י שיווק ופרסום דיגיטלי חכם, פשוט וזול. הרצאה מתוך הכנס "סמינר עסקים קטנים ובינוניים, מלוקאלי לגלובלי"
- כנס "שיווק, פרסום ורוקנרול במציאות של 2020"- כל ההרצאות
- הרצאה: החוקים החשובים והלא כתובים של בניית אתר והפעם: לפי חז"ל
- מהפכת הכסף הדיגיטלי כבר משנה את העולם
- הכח של מיתוג ומיתוג מחדש – ReBranding & Branding
- שיווק ופרסום לסטארטאפים ואפליקציות
- אסטרטגיית שיווק אתרי אינטרנט | הרצאה באמזון – יולי 2019 – AWS
- 7 עקרונות עיצוב לאתר מושלם | סקירת תחרות אתרי אלמנטור 2019.
- איך להתמודד עם תקציב הפרסום בזמן בחירות כאשר בורסת המחירים מזנקת?
- העוצמה של מיתוג ותוכן באריזה גרפית
- מיטאפ קהילת אלמנטור- ינואר-2019
- חשיפה בלעדית – קמפיין בחירות של פוליטיקאים משנים את דעת הציבור – הראיון המלא והלא מצונזר
- הקשר בין כמות לידים איכותיים לבין כמות סגירת עסקאות בשיחות מכירה
- סודות הקמפיינים הפוליטים ברשתות החברתיות והמדיה של הפוליטיקאים
- דפנה ליאל מתארחת בבלוג הז'ורנל ומספרת על כתבות ותחקירים שמקבלים חיים דיגיטליים
- שי עגיב מסביר לנדב בורשטיין כיצד פייסבוק כיביכול מאזינה לנו ואיך לכאורה ניתן לנצל זאת לטובת קמפיינים בפייסבוק
- המהפך בדרך: תוך שנתיים – פרסום בסושיאל עובר את הטלוויזיה
- הקמפיין הכי טוב בפייסבוק
- הבעיות הגדולות בשיווק של עורכי דין ואיך לעקוף עוד מתחרים
- החזר על השקעה ROI משיווק בפייסבוק ומדיה חברתית
- שלושת חוקי הזהב לעיצוב חזק ומדוייק של דף הבית או דף הנחיתה
- 5 הסיבות שבגללן כדאי לכם להתחיל לפרסם בפייסבוק
- קמפיין פרסום בפייסבוק על פי האזנה לטלפון
- איך הפך הנייד למכונה מטורפת ליצור לידים?
- 5 הצעדים שיהפכו את העסק שלך לסיפור הצלחה
- קמפיין פייסבוק
- בניית תדמית וקונספט גרפי
- גראנד קריאייטיב – פיצוח הקונספט
- הדבר שהכי חשוב לדעת על פייסבוק לעסקים!
- שיווק ממוקד מול מפוזר – דיגיטל VS פיזיקל
- איך למצוא לקוחות טובים כמו שמוצאים מסעדות טובות!