בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה

בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה

בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה

בניית אתרים – השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה

בניית אתרים - השפעת העיצוב והשיווק על חווית המשתמש באתרי הביוטי והקוסמטיקה

במיטאפ לייב LIVE האחרון, סיקרתי את אתרי המנטורים מזוויות שונות. סקירת האתרים בוצעה מההיבט העיצובי והשיווקי של חווית המשתמש.
מיטאפ סיקור אתרי הביוטי והקוסמטיקה הוא השלישי מסדרת מיטאפים המועברים בלייב ע"י שי ומתקיימים בקבוצת הפייסבוק "קהילת אלמנטור ישראל" והוא התקיים בתאריך 11.08.2021.
 
מוזמנים איתנו למסע קצר של תובנות מסקירת האתרים.
צפייה נעימה!

אתרי הביוטי והקוסמטיקה המסוקרים בלייב נשלחו מרחבי הרשת:

  • GIGI CENTER – ג’יג’י סנטר הוא בית לקוסמטיקאיות האחראי להפצה של מוצרים ממעבדות GIGI בישראל. המכללה של GIGI CENTER אחראית על הכשרות, קורסים והשתלמויות מקצועיות לקוסמטיקאיות. מעבדות GIGI עוסקת בפיתוח מוצרים לקוסמטיקאיות ולקוחות.
  • אלין כהן קוסמטיקס – אתם בוודאי מכירים את אלין כהן כשחקנית, אושיית רשת והבת של מירי כהן שנמצאת ממש בימים אלו ב"האח הגדול" של "רשת 13". אלין כהן הקימה מותג איפור וקוסמטיקה הנושא את שמה ונחשב למצליח בשנים האחרונים. 
  • חווה זינגבויםחוה זינגבוים, גורו קוסמטיקה, טיפוח והעצמה נשית, פועלת, מרצה ומעוררת השראה בקרב אלפי קוסמטיקאיות בארץ ובעולם. בעלת חברת קוסמטיקה הנושאת את שמה.
  • חוה זינגבוים בינלאומי
  • קליניק – החברה הוקמה ע"י קבוצת אסתי לאודר כמותג הקוסמטיקה היוקרתי שפותח על ידי דרמטולוגים.
  • מאק – מאק קוסמטיקס, MAC, היא יצרנית קוסמטיקה , חברת בת של חברות אסתי לאודר. מוצרי החברה נועדו במקור לאנשי מקצוע בתחום האיפור, אך נמכרים ישירות לצרכנים ברחבי העולם.
  • אמה לורה – Ama Lurra – הוא מותג לייפסטייל 'אלטרנטיבי' בעל מוצרי טיפוח שונים מרכיבים טבעיים. המותג פועל לפי הגישה הנטורופתית.
  • ביוטי סופליי – ייבוא, שיווק והפצה של מוצרי טיפוח ויופי, לק וג’ל, קוסמטיקה, פדיקור, מניקור וריהוט, הפצה של מותגים בתחום היופי לחברות בינלאומיות וישראליות.
  • יסמין רוג'רס – קוסמטיקאית פרא רפואית ובעלת סלון יופי.
  • היילו HELO – פיתוח, ייצור ושיווק תכשירי קוסמטיקה טבעיים המבוססים על תמציות צמחי מרפא.
  • ד"ר יומנא עמשה – ד"ר לרפואת שיניים ומתמחה ברפואה אסתטית.

אז מה אמרנו בעצם שצריך לעשות ולא לעשות כאשר בונים אתרי ביוטי וקוסמטיקה..

לא לעשות:
  • עומס בדף הבית – כשיש עומס ובלאגן מול העיניים הלקוחות שלכם לא יבינו מה הם רואים וינטשו את האתר.
  • תמונות "סטוק" – חשוב לבנות אמינות מול הלקוח, תספקו חומרים אותנטיים וביקורת אותנטיות על מוצרים.
  • תמונות מפוקסלות – השתמשו בתמונות איכותיות וטובות בהן רואים את המוצר, איך נראה על העור של המטופלת/דוגמנית – חשוב לאנשים לראות מה אתם מוכרים להם, במיוחד בתחום כמו אסתטיקה.
  • שפת הממשק – אם אתם אתר ישראלי שמיועד לקהל ישראלי אל תרשמו את כולו באנגלית. אם האתר שלכם מיועד לכמה מדינות, דאגו לאפשרות בחירת שפה.
  • לקוחות יכולים לעזוב אתכם משום שלא ירגישו בנוח באתר שלכם אם הם לא מספיק בקיאים בשפה. 

כן לעשות:

  • הירו חזק שמכניס לאווירה של האתר – מוצרים/דוגמנית בפרונט.
  • ויזואליות – שימוש נרחב בשפה ויזואלית מיתוגית ייחודית ועשירה, שימוש באייקוניזציה.
  • נקי נקי נקי – מינימליזם, רווחים, עולם הביוטי והקוסמטיקה נחשב לעולם נקי ועדין וכך גם האתר שלכם צריך להיות – פיין ונעים בעין. אין בעיה שלאתר שלכם יהיה אדג' ומשהו מגניב שאין לאחרים אבל חייבת להיות זרימה.
  • תפריט ואתר עשיר, ברור ואינטואטיבי – הלקוחה לרוב נכנסת כשהיא יודעת מה היא מחפשת. אם היא לא תמצא יחסית מהר מה שהיא רוצה היא תעבור למתחרים.
  • סרטוני והדרכות על מוצרים/שיטה/מכונות וכו'.
  • מאמרים והסברים בתחום – מצבו עצמכם כאוטוריטה בתחומכם.
 
לסיום, האתר שכולכם חייבים להכיר… קבלו אותו…פינטו ביוטי !!
 
לסיקור המלא צפו בהרצאת הלייב 🙂
לא יכולים לצפות? זה בסדר!
עכשיו אפשר גם לשמוע בדרך…

 

מוזמנים להצטרף אלינו בימי חמישי ללייב מיטאפ. 

המיטאפ מתרחש אחת ל- 3 שבועות וסוקר אתרים בתחומים שונים.

שי עגיב הוא מייסד קהילת אלמנטור ישראל, הבעלים של משרד פרסום דיגיטלי "נטו נט" וחברת "קינג קום" לבניית אתרים מיוחדים.

פוסטים אחרונים

כדי לקבל את הפרקים הבאים ישירות למייל, הזינו דוא"ל:

WhatsApp
Email
Facebook
LinkedIn
תמונה של אודות המחבר

אודות המחבר

שי עגיב - יזם וטאלנט, מאמן שיווק דיגיטלי עם תשוקה לאסטרטגיה וקריאייטיב.

קבלו עדכוני תוכן חדשים ישירות למייל!